Missä on kotisi rahajemmat?
Tämä ei tietysti koske niitä, jotka ei käytä käteistä ja haluaa kaiken diginä.
Minulla on taulun sisällä seteleitä noin 600 €. Meisselinvarren sisään tungin kultakorun. Bitcoin tikkukin on, tosin vain noin 1000 €.
Matkoilla saatan jemmata isommat setelit hotellihuoneen pistorasian taakse.
Isoimmat rahat kyllä edelleen pankissa, mutta en halua olla pulassa jos kortit ei toimi.
Tiesithän, että yleensä ei automaatilta voi kovin montaa satasta päivässä nostaa, vaikka tilillä olisi rahaa kuinka.
Kommentit (47)
Mullakin oli toi taulun taus ennen kuin teini löysi, oli omat rahat piilottanut toiseen päähän ja minä toiseen :D Sittemmin ihan vaan tylsästi pankkitileillä ja jokunen kolikko suklaarasiassa.
No en kyllä sulle kerro. Onks tämä nyt sitä social engineeringiä?
https://fi.wikipedia.org/wiki/K%C3%A4ytt%C3%A4j%C3%A4n_manipulointi
Kannattaa kertoa täällä niin on kaikille murtovarkaille sitten hyviä vinkkejä mistä aloittaa etsiminen...?
Mulla on seteleitä klassisesti sukkien sisällä. Myös silloin, kun sukat on jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa täällä niin on kaikille murtovarkaille sitten hyviä vinkkejä mistä aloittaa etsiminen...?
Älä nyt pilaa hyvää kartoitusta.
Keräyspaperin seassa 5000€. Ei niitä kukaan kuitenkaan vie kierrätykseen.
Kyselijä on varmaan murtovaras? Meillä ei tartte tulla peremmälle, käteiset lojuvat yleensä eteisen lipaston päällä + lapsen säästöpossu.
Mulla on seteleitä yhden kirjan välissä. Äitini antaa käteistä lahjaksi, niin sieltä sitten erityistapauksissa otan 😂
Oho löysin juuri roskiksesta jonkun mummon taulun joka on ihan sikapainava kokoisekseen, pitisiköhän purkaa. Se painaa nimittäin kuin olisi täysi jotain natsikultaa...tää voisi selittää sen painon kummasti.
Joo mullakin oli pari tonnia jemmassa ja muistin, sekä löysin ne tässä kesällä. Muuten hyvä mutta kun ne oli markkoja ja nyt niillä ei tee enää mitään.
Kuparipannun sisällä on käteistä.
Eräs miljonääri lainasi kerran kirjaa kirjastostaan ja kun avasin sen alkoi 500 e sia tipahdella sen välistä :) Vaan tulipa äijä nopsaan rahansa hakemaan, ja kirjastonsa oli julumetun suuri niin siellä on ehkä jokunen euro jemmassa?
En kerro, mutta rahapiilo on, totta kai.
Haluutsä osoitteet kans, ja tiedon vara-avaimesta, ja kaikkien asukkaiden poissaoloaikataulut?
Runebergin valittujen runojen välissä. Se ei eksy kenenkään muun käteen kuin mun!
Ulkohuusissa on ehkä kasan alla muutama kultaharkko. Facesta voit katsoa koska olen pidempään poissa.
Kyllä minä olen onnistunut nostamaan automaatista 2000 e/vrk. Itsehän sen nostorajan saa asettaa.
Voi Jeesus!