Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on kotisi rahajemmat?

Vierailija
22.09.2019 |

Tämä ei tietysti koske niitä, jotka ei käytä käteistä ja haluaa kaiken diginä.
Minulla on taulun sisällä seteleitä noin 600 €. Meisselinvarren sisään tungin kultakorun. Bitcoin tikkukin on, tosin vain noin 1000 €.
Matkoilla saatan jemmata isommat setelit hotellihuoneen pistorasian taakse.
Isoimmat rahat kyllä edelleen pankissa, mutta en halua olla pulassa jos kortit ei toimi.
Tiesithän, että yleensä ei automaatilta voi kovin montaa satasta päivässä nostaa, vaikka tilillä olisi rahaa kuinka.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ei ole ja kaikki viinat olen juonut.

Vierailija
42/47 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo taulupiilot on kummallisia. Johan ne on niitä klassisimpia ihan sarjakuvissakin mistä rötöstelijät ekana etsivät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaaleansininen possu eli säästöpossu jossa ei ole mitään lukitusta eli pohjassa on sellainen tulppa.

Olisiko siellä hyvässä lykyssä pari euroa pieninä hiluina. Ennen kertyi enemmän kolikoita sinne kun käteistä tuli käytettyä mutta nyt ne samat hilut on olleet siellä varmaan vuoden eivätkä ole juuri lisääntyneet kun tulee kortilla maksettua. Lisäksi tyhjiä pulloja (limsa) on suunnilleen aina noin 2 en edestä.

Miehellä voi olla myytävää omaisuutta eli hänellä on esim. lp-levyjä joista joistakin voi saada hyvinkin rahaa. Siis kymppejä tai satasiakin. 

Itse en omista oikeastaan mitään eli ei ole koruja tms.

Joskus olen pitänyt noin 60e käteisenä jemmassa olohuoneen lasikaapissa. Mutta ei sielläkään nyt mitään ole.

Vierailija
44/47 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 kg sokeria saunassa. Siinä saa varas ahkeroida jos haluaa ne pois. Lisäksi maahan kaivettu sinetöityjä purkkeja, osa tyhjiä osassa rahaa noin 200 000 euroa. Lisäksi autossa on muutama unssi kultaa ja muutama tuhat euroa hätävarana piilotettuna verhoiluun .

Vierailija
45/47 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä löytänyt meidän rahajemmaa!

Vierailija
46/47 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minigrippussissa feikkilintupöntössä pihakuusessa.

Vierailija
47/47 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se huutokauppakeisarille. Tarjoaa pannusta sulle vitosen koska muuten ei saa voittoa. 

Vierailija kirjoitti:

Kuparipannun sisällä on käteistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi