Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen olet työntekijänä?

Vierailija
22.09.2019 |

Minkälainen olet työntekijänä? Aloin tässä aamulla pohtia asiaa ja tulen itsekin vastaamaan. Teen sen kuitenkin kommenteissa, ettei keskustelu käänny ap:n ominaisuuksien pohtimiseen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen, mitä käsketään. Olen nopea, tehokas, pragmaattinen ja teen mitä on sovittu. Toisaalta olen laiska, enkä kovin innovatiivinen. Teen juuri sen verran kuin mistä asiakas on maksanut. Jos jää luppoaikaa, en tee mitään kehittääkseni itseäni.

Vastakohtana eräs työkaverini, joka on perfektionisti luonteeltaan. Työnjälki on epäilemättä parempaa, mutta laskutus vain murto-osa minun tekemästäni.

Vierailija
2/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeni mukaisesti tuulella käyvä.

Vierailija
4/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska

Vierailija
5/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuntuntoinen ja ystävällinen. Äitiyden myötä ylitöitä välttävä

Vierailija
6/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaali.

Vierailija
7/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaali, joustava, arvostan työnantajaani ja teen aina parhaani ottamatta työtä kuitenkaan liian vakavasti.

Vierailija
8/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusteellinen. Haluaisin varmistaa, että kaikki on ymmärretty ja että kaikki ovat ymmärtäneet sen samoin, ja kaikkeen mahdolliseen on varauduttu.

Tykkään täyttää asiakkaiden toiveita ja kuuntelen ne huolellisesti.

En juuri ole kiinnostunut työpaikkasosiaalisuudesta. Sen takia en myöskään erityisemmin ärsyynny työkavereista. En ole kenenkään kaveri mutta en selkäänpuukottajakaan. 

Tai siis en olllut. Ei ole töitä enää. Olisi kannattanut kaveroitua enemmän.

Vierailija
9/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnollinen, ahkera ja itsenäinen.

Vierailija
10/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä organisoimaan ja tehokas. Toisaalta iän ja kokemuksen myötä välttelen "turhia" töitä, joita joka organisaatiossa tuntuu riittävän. Minun kanssa on helppo tulla toimeen niiden työntekijöiden, jotka hoitavat omat työt vastuullisesti ja joihin siten myös luotan. Työtehtäviä vieroksuvat ovat seurannan alla. Toimin esimiestehtävissä.

Vierailija
11/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pas ka ja pata laiska. Vtumainen myös.

Vierailija
12/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen juuri sen mitä tarvitaan riman hipomiseksi. Olen varmaan syntynyt ilman kunnianhimoa. Ammatillista sellaista ei ainakaan ole nimeksikään. En kävisi töissä ellei olisi pakko saada muutamia satasia lompakkoon kuukausittain pärjätäkseni ja elättääkseni itseni. Minkäänlaista motivaatiota työntekoon ei ole. Tekisin mieluiten omissa oloissani juttuja, joista olen oikeasti kiinnostunut.

Kansalaispalkkaa odotellessa...

Vierailija
13/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmällinen, tunnollinen, hajuton, väritön, seinäruusu.

Vierailija
14/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera, tarkka, tehokas ja lojaali työnantajalle. En siedä alisuorittajia ja turhasta valittajia. Olen esimiehenä.

Vierailija
15/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmällinen, tunnollinen, tehokkuus jatkuvana tavoitteenani. En pidä työstäni, mutta tunnollisena ihmisenä teen lähes parhaani ja kiireisinä päivinä annan itsestäni enemmän kuin firma ansaitsisi edes saada minusta irti tällä palkalla. Sitten makaan kotona kuolleena ja seuraavana päivänä sama.

Vierailija
16/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin hyvä ongelmaratkaisutilanteissa, asiakasystävällinen, aina valmis auttamaan työkavereitani, teen työt hyvin ja nopeasti. Luottotyöntekijä, jota pomot arvostavat, ja se näkyy myös palkkakehityksessä. 

Vierailija
17/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luotettava, ahkera, yhteistyökykyinen, avulias, reipas ja joustava.

Vierailija
18/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmyyrä kirjoitti:

Teen, mitä käsketään. Olen nopea, tehokas, pragmaattinen ja teen mitä on sovittu. Toisaalta olen laiska, enkä kovin innovatiivinen. Teen juuri sen verran kuin mistä asiakas on maksanut. Jos jää luppoaikaa, en tee mitään kehittääkseni itseäni.

Vastakohtana eräs työkaverini, joka on perfektionisti luonteeltaan. Työnjälki on epäilemättä parempaa, mutta laskutus vain murto-osa minun tekemästäni.

Sinä taidat olla aika samanlainen kuin minä. Minulle ei tuota yhtään tuskaa nostaa jalkoja pöydälle, kun viimeinen asiakas häviää eetteriin. 

Vierailija
19/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomon mukaan surkea.

20/23 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika väritön ja näkymätön, mutta omasta mielestäni tunnollinen ja tarkka. Kuitenkin sellaisesta turhasta ylitunnollisuudesta olen oppimassa pois. Olen aika hiljainen isossa porukassa, mutta kahden kesken juttelen enemmän. Olen liian vaatimaton enkä pidä meteliä itsestäni ja varmaan siksi olen aika huomaamaton ja näkymätön. En unelmoi uralla etenemisestä, mutta sellaisesta olisi varmaan turha haaveillakaan.

Olen todella kova jännittämään ja ahdistumaan, mutta jostain syystä silti pysyn töissä rauhallisena. En panikoidu tai hätäänny kiireestä. Suhtaudun uusiin asioihin ahdistuksella ja pelolla, mutta sopeudun silti loppujen lopuksi nopeasti. Olen kuitenkin vähän epävarma ja itsetuntoni on huono. Kaipaisin enemmän kehumista ja rohkaisua. Tulen aika helposti jyrätyksi enkä aina koe tulevani kuulluksi.

Olen huomannut, että kaikki eivät luota näin hiljaisen ja näkymättömän ihmisen taitoihin. Joskus hämmästyn tosissani, miten yksinkertaisissa ja alkeellisissa jutuissa minua tullaan neuvomaan ja opastamaan, vaikka en ole pyytänyt apua ja olen itse kokenut tilanteen olevan ihan hallinnassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän