Kävil eilen opiskelijaruokalassa syömässä. Mutta miksi nainen vaihto paikkaa heti kun istuin häntä vastapäätä?
Ruokala oli aika täynnä eikä pakkoja ollut niin paljon että olisin voinut nirsoilla. Istuin paikalle lähellä linjastoa ettei tarvinnut kävellä niin paljon.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Keppiä kilttiksille kirjoitti:
Taasko? Etkö sinä ikinä opi, ettei naiset halua syödä seurassasi.
Siinä on vaan se etten sanonut tai tehnyt naiselle mitään.
No aika juntti olet, jos menet vastapäätä istumaan kysymättä saako tähän istua? Eikö äiti opettanut tapoja? Nainen saattoi odottaa seuraa siihen paikalle ja sinä veit sen paikan. Aika itsekäs olet, ymmärrätkö edes?
Vierailija kirjoitti:
Keppiä kilttiksille kirjoitti:
Taasko? Etkö sinä ikinä opi, ettei naiset halua syödä seurassasi.
Siinä on vaan se etten sanonut tai tehnyt naiselle mitään.
Peseydy, käytä dödöä ja hammaslankaa, älä kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut täällä aiemminkin. Naisvihaprovo.
Mutta kysynpä silti: Mitä se nainen vastasi, kun kysyit "Anteeksi, mutta voinko istua tähän?"
Täydessä ravintolassa ei tarvitse kysyä lupaa tuolla tavalla. Silloin istutaan lähimmälle sopivalle paikalle. Seurustelut voi hoitaa muuna ajankohtana tai sitten kotona.
Ehkä hän ahdistuu, kun joku tulee liian lähelle.
Hyvät ongelmaiset, sallikaa muidenkin ongelmaisten olla, elää ja vaikka panikoitua.
Todella itsekästä ajattelua, että "vain minulla on ongelmia ja muut karttavat juuri minua".
Syöt luultavasti suu auki mässyttäen.
Nämä Jarmo the Hutit finneineen, läskimakkaroineen ja tahroineen... hyi yäk.
Mietityttää vastausten perusteella, ovatko naiset todella niin tylyjä, että lähtevät vain menemään jos joku tavismies tulee (täydessä) ruokalassa istumaan vastapäätä? Jos komea hunksi istuisi niin sitten ei mitään ongelmaa?
Vierailija kirjoitti:
Syöt luultavasti suu auki mässyttäen.
Eikö ap sanonut että nainen häipyi heti kun ap istui, eli oletettavasti ennenkun ehti aloittaa syömisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ollut täällä aiemminkin. Naisvihaprovo.
Mutta kysynpä silti: Mitä se nainen vastasi, kun kysyit "Anteeksi, mutta voinko istua tähän?"
Täydessä ravintolassa ei tarvitse kysyä lupaa tuolla tavalla. Silloin istutaan lähimmälle sopivalle paikalle. Seurustelut voi hoitaa muuna ajankohtana tai sitten kotona.
Tuo autistinen lähestymistapa selittää kaiken. Se selittää myös naisettomuuden. Neurologisesti normaali ihminen osoittaa huomanneensa, että pöydässä istuu jo joku, ja kysyy saako istua tai vähintäänkin nyökkää/tervehtii. Jos joku mykkäpaska istuisi itseäni vastapäätä niin vaihtaisin itsekin paikkaa.
Siksi toisekseen eihän se ravintola ollut täynnä, jos kerran se nainen pystyi vaihtamaan paikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mietityttää vastausten perusteella, ovatko naiset todella niin tylyjä, että lähtevät vain menemään jos joku tavismies tulee (täydessä) ruokalassa istumaan vastapäätä? Jos komea hunksi istuisi niin sitten ei mitään ongelmaa?
Eivät ole. Kuten sanottu, tämä sama tarina on sanasta sanaan samanlaisena ollut täällä ennenkin eli kyseessä on naisvihaprovo.
Mutta edelleen itse kyllä vaihtaisin paikkaa, jos minua vastapäätä istuisi joku mykkäpaska-autisti.
Todennäköisesti olet niin pahanhajuinen ettei nainen pystynyt syömään lähistölläsi. Itselläni katoaa välittömästi ruokahalu jos haistan jotain kuvottavaa kun yritän samalla syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole. Kuten sanottu, tämä sama tarina on sanasta sanaan samanlaisena ollut täällä ennenkin eli kyseessä on naisvihaprovo.
Mutta edelleen itse kyllä vaihtaisin paikkaa, jos minua vastapäätä istuisi joku mykkäpaska-autisti.
Itse olisit mykkäpaska-autisti jos et sanoisi mitään.
Miehet sanoo naisten olevan ylianalyyttisiä, mutta itse ylianalysoivat jokaisen tällaisen jonninjoutavan hetken! Mitä ihmettä ap teet sillä tiedolla, että miksi joku tuntematon liikkui paikasta a paikkaan b? Ymmärrän, että sillä hetkellä se saattoi jopa kummastuttaa sinua hivenen, mutta kyllä tuon olisi pitänyt unohtua viidessä sekunnissa. Kiteennytkö muutenkin kaikkeen, mitä sun ympärillä tapahtuu? Analysoi vähemmän, niin elämä on mukavampaa. Nyt oikein hankkimalla hankit itsellesi ahdistuksen aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Jos kuka tahansa mies tulee yllättäen liian lähelle sanomatta yhtään mitään, niin kyllä minäkin varmaan poistuisin samantein takavasemmalle. Ei vaikuta ulkonäkö siinä kohtaa yhtään mitenkään. Lisäksi nainen saattoi odottaa jotain kaveria, ja kun ap ei avannut sanaista arkkuaan nainen ei myöskään ehtinyt sanoa että hänen kaverinsa on tulossa samaan pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sanoo naisten olevan ylianalyyttisiä, mutta itse ylianalysoivat jokaisen tällaisen jonninjoutavan hetken! Mitä ihmettä ap teet sillä tiedolla, että miksi joku tuntematon liikkui paikasta a paikkaan b? Ymmärrän, että sillä hetkellä se saattoi jopa kummastuttaa sinua hivenen, mutta kyllä tuon olisi pitänyt unohtua viidessä sekunnissa. Kiteennytkö muutenkin kaikkeen, mitä sun ympärillä tapahtuu? Analysoi vähemmän, niin elämä on mukavampaa. Nyt oikein hankkimalla hankit itsellesi ahdistuksen aiheita.
Tuo minuakin ihmetyttää. En ole pitkään aikaan syönyt laitosruokalassa (ja ravintolassa ei tietenkään mennä vieraiden ihmisten pöytään kuin poikkeustapauksessa tarjoilijan pyynnöstä), mutta en minä ikinä muista jälkeen päin, ketä pöydässä oli ja milloin he lähtivät jne. VAIKKA olen ottanut kontaktin ja kysynyt, sopiiko istua. Mutta tällä palstalla on ihmisiä, jotka tuntuvat muistavan jopa millaisen ihmisen vieressä istuivat bussissa, eli kai se on heille jotenkin merkittävä asia.
Vierailija kirjoitti:
Missä luki, että ap ei ollut komea hunksi vaan tavis?
Ehkä sillä naisella on miespelko, ihmispelko, ihmisviha, sosiaalista pelkoa, ahdistushäiriö tms.
Ehkä ap tuijotti ja huohotti,sai naisen olon vaikeaksi. Ehkä ap näytti pelottavalta.
Kuka hitto voi tietää.
Laitosruokalassakin on ihan hyvätapaista kysyä "anteeksi, onko tämä vapaana" vaikka näkisikin että muualla ei ole tilaa. Tämä siksi että et vaikuta tunkeilijalta vaan kunnioitat toisen tilaa. Jos istua läsäytät vaan paikkaan kysymättä niin se on epäkohteliasta ja tunkeievaa, sille ei vaan voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Laitosruokalassakin on ihan hyvätapaista kysyä "anteeksi, onko tämä vapaana" vaikka näkisikin että muualla ei ole tilaa. Tämä siksi että et vaikuta tunkeilijalta vaan kunnioitat toisen tilaa. Jos istua läsäytät vaan paikkaan kysymättä niin se on epäkohteliasta ja tunkeievaa, sille ei vaan voi mitään.
Hyvätapaista ehkä mutta täysin turhaa jos vapaita paikkoja on vähän.
Olet vastenmielinen
naiset eivät halua olla seurassasi
Hän poistui, koska oli lopettanut jo ruokailunsa.