Jos olisit joutunut nimeämään lapsesi lapsuutesi nukkejen mukaan, minkänimisiä he olisivat?
Meillä olisi Susanna ja Veera (poikalasta ei ole, mutta ei ollut kyllä poikanukkeakaan).
Kommentit (103)
Tytöt olisivat Siiri ja Karoliina. Poika olisi Nakke 😂
Paskasutti. Tämän "nimen" antoi pappani siksi että nukke oli niin likainen. Minä en pikkutyttönä mieltänyt nimitystä mitenkään erityiseksi tai edes negatiiviseksi ja niin nimi jäi elämään. Äitiä oli kuulemma neuvolassa hävettänyt kun olin neuvolan tädille nimen kertonut.😊
Anna-Liisa ja Timo, varsinkin Anna-Liisa oli kovin rakastettu. Kerran tapahtui kauheita Anna- Liisa tippui ja otsaan tuli reikä. Äitini laittoi laastarin siihen. Siellä Anna-Liisa vieläkin on äitini luona varastossa.
Ville ja Tytti!! OMG onneksi säin valita jotain muuta 🤣
Maija, Ulla, Anne, Heli ja Mikko ainakin. Annen heitin seinään ja pää irtosi puoliksi, Mikolta painoin silmät pään sisään :/
Nykyään minulla on tytär ja poika, heihin en ole käyttänyt noita nimiä enkä "hoitometodeita" ,:D
Oranssi ja Jaska. Oranssi oli tyttö :)
Nicola, Leena, Juhani, Matti ja Nelli.
Vierailija kirjoitti:
He-Man ja Skeletor.
No mulla olisi Darth Vader ja Boba Fett.
M43
Kristiina ja Pauliina. Toinen näistä onkin tyttäreni kolmantena nimenä.
Hmm, minulla oli vain yksi miesnukke, ja sen nimi oli Miekko. Tytöistä tulisi Natalie, Sue, Lewina, Laura tai Sanni. Täytyy myöntää, että sisarukset nimeltä Sanni ja Lewina olisivat aika uniikki kaksikko.
Omilla nukeillani sentään oli nimet, siskoni "Marjan" nuket oli nimetty tyylillä "Marjan äiti, Marjan isä, Marjan tyttö", koska raukka ei muistanut nimiä, vaikka ne hänelle ylös kirjoitimme. Hänen nukkejaan olivat ainakin Timo, Esa ja Mirva.
Mari ja Maria. Kyllä, mulla oli hyvä mielikuvitus.
Leena ja Tiina (kaksoset) ja isosisko Marianne. Poikia ei olisi, koska niissä on poikabakteereja 😷