Jos olisit joutunut nimeämään lapsesi lapsuutesi nukkejen mukaan, minkänimisiä he olisivat?
Meillä olisi Susanna ja Veera (poikalasta ei ole, mutta ei ollut kyllä poikanukkeakaan).
Kommentit (103)
Sari ja Virve. Minulla oli myös pieni poikanukke jonka nimi oli Tuuna :)
Pauliina, tosin veljeni mielestä ko. vauvanukke oli poika ja nimesi sen Alvariksi.
Trans-lapsi?
Johanna. Ja jos esikoinen olisi ollut tyttö, olisin halunnut antaa nimen Joanna.
Matti
Mustalaisnukke
Nee*erinukke
Bella ja...... Sukkamehu. 😆
Tyttäreni lempinimi onkin oikeastikin Bella ja Sukkamehua löytyy teinipojan kengistä. Terveisiä vaan tutuille!
Vappu. Vappu oli naapurin tyttö, vanhempi kuin minä ja ihailin häntä suunnattomasti. On muuten Jaana Saarisen täti.
Mulla oli paljon nukkeja. Kaikkien nimiä en muista. Mutta ne mitä muistan, oli Marjatta, Inkeri, Tiina, Susanna, Saara, Murja, Kuminukke ja Vauva Kekkonen. Viimeksimainitulla oli tietenkin kalju pää.
Minun nuket oli paperinukkeja, ne oli ihania kun niille pystyi tekemään helposti uusia vaatteita. Poikanukke oli Urho. Tyttöjä oli ainakin Annika ja Isabella. Kerrastolaatikon kannesta leikattu oli Henrietta. Mitään noista nimistä en antais lapselleni.
Emma ja Sonja :D