Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit joutunut nimeämään lapsesi lapsuutesi nukkejen mukaan, minkänimisiä he olisivat?

Vierailija
22.09.2019 |

Meillä olisi Susanna ja Veera (poikalasta ei ole, mutta ei ollut kyllä poikanukkeakaan).

Kommentit (103)

Vierailija
61/103 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli posliininukkeja, joiden nimiä oli mm. Charlotta, Elizabeth ja Penelope. Aikamoisia prinsessanimiä, mutta niin oli kyllä nuketkin aika prinsessoja kauniissa mekoissaan ja hatuissaan. En taida omille mahdollisille lapsille näitä nimiä antaa.

Vierailija
62/103 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikka ja Bella.

80-luvulla ja ysärin alussa on nukeilla leikitty.

Poikanukkekin oli mutta sen nimi oli vain Poikanukke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/103 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minulla oli vain yksi miesnukke, ja sen nimi oli Miekko. Tytöistä tulisi Natalie, Sue, Lewina, Laura tai Sanni. Täytyy myöntää, että sisarukset nimeltä Sanni ja Lewina olisivat aika uniikki kaksikko.

Omilla nukeillani sentään oli nimet, siskoni "Marjan" nuket oli nimetty tyylillä "Marjan äiti, Marjan isä, Marjan tyttö", koska raukka ei muistanut nimiä, vaikka ne hänelle ylös kirjoitimme. Hänen nukkejaan olivat ainakin Timo, Esa ja Mirva.

Ai niin, meinasi unohtua, että olihan minulla legoukkoja, joiden nimet taas välttämättä eivät olisi menneet läpi viranomaisissa. Esimerkiksi Sir Verhopää, jolla oli hauskan muotoinen polkkatukka, Herra Rouva, jolla oli naisen keho ja parrakas naama, sekä tumma pyöreäsilmälasinen Solarium Harry. Ja timanttina anime-elokuva Nausicaästa repäisty Prinsessa Kushana, joka ei lapsen mielessä assosioitunut niin kuin se nyt näin aikuisen mielessä tekee.

Vierailija
64/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirketta, Iso-Liisa ja Asseri (nalle). Harmi, että en muistanut näitä lapsia nimetessä.

Vierailija
65/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annika ja Atte. Tosin Atte oli apina, joten en tiedä, lasketaanko sitä. Sen lisäksi minulla oli  Oranssinukke. Joka siis oli oranssi nukke, jonka ainoa nimi oli Oranssinukke. Että kolmannesta lapsiparasta olisi sitten ehkä tullut Oranssi. 

Vierailija
66/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polly, Stella, Cindy, Lucy, Barbi.

Joo, ehkä ei 😄

Vierailija
67/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirja, Marja ja Niina

Vierailija
68/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, minulla oli vain yksi miesnukke, ja sen nimi oli Miekko. Tytöistä tulisi Natalie, Sue, Lewina, Laura tai Sanni. Täytyy myöntää, että sisarukset nimeltä Sanni ja Lewina olisivat aika uniikki kaksikko.

Omilla nukeillani sentään oli nimet, siskoni "Marjan" nuket oli nimetty tyylillä "Marjan äiti, Marjan isä, Marjan tyttö", koska raukka ei muistanut nimiä, vaikka ne hänelle ylös kirjoitimme. Hänen nukkejaan olivat ainakin Timo, Esa ja Mirva.

Ai niin, meinasi unohtua, että olihan minulla legoukkoja, joiden nimet taas välttämättä eivät olisi menneet läpi viranomaisissa. Esimerkiksi Sir Verhopää, jolla oli hauskan muotoinen polkkatukka, Herra Rouva, jolla oli naisen keho ja parrakas naama, sekä tumma pyöreäsilmälasinen Solarium Harry. Ja timanttina anime-elokuva Nausicaästa repäisty Prinsessa Kushana, joka ei lapsen mielessä assosioitunut niin kuin se nyt näin aikuisen mielessä tekee.

Kushana :D :D

Vierailija
69/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Miira.

Vierailija
70/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti (tytölle)

Vierailija
71/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara ja Petteri

Vierailija
72/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unimatti, Supirakki, Tulitikku-Lieru

Vierailija
73/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli kaksi sellaista vauvanukkea. Toinen vaaleaihoinen ja toinen tumma. Kutsuin niitä vain vauvoiksi. Barbeilla oli sitten monesti se nimi mitä laatikossa luki eli "kauppanimi", kuten Teresa, Skipper, Esmeralda, ja Stella.

Vierailija
74/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santeri, Hillevi ja Nikke.

Vierailija
75/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina, Karoliina ja Jutta-Maria

Vierailija
76/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa

Vierailija
77/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks vauvanukke, jonka nimi oli Kuminauha. En muista miksi.

Vierailija
78/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle

Vierailija
79/103 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisabeth ja Margaret

Vierailija
80/103 |