Perheemme vaateostoksilla
Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.
Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€
Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€
Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€
Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.
Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.
Kommentit (542)
Superdry, Esprit, Guess ja vastaavat ovat kyllä ihan perusjuntin rättejä. Pahinta on, että nämä juntit leveilevät näillä "logoilla". Kyse on rumista, halvannäköisistä ja edullisen hintaisista räteistä. Sama sakki luulee muumimukien ja Iittalan Teema-lautasten olevan jotain arvokasta.
Silppu kirjoitti:
Tilaan wishiltä kun tarvitsee saada vaate jonka saamisella ei ole kiire. Pidän samalla huolen että vaatteen valmistamisesta ei makseta yli palkkaa
Kyllä kyllä, jokainen rikas toimii juuri näin. Jos vaatteella ei ole kiire, tilataan jossain hikipajassa lapsilla teetetty halpisriepu, joka roikkuu päällä.
Tiedän muuten yhden toisenkin, joka esittää rikasta, mutta tilaa wishiltä, ja se on Tuksu :D
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Valehtelivat että lapseni henki pitää pelastaa. Todisteita ei ole pojan huonosta voinnista ja näin ollen perustetta sektiolle ei ole ollut. Sektiossa meni muka vahingossa kaikki pieleen vaikka rahallisesti toiminnasta on ollut kyse
Ja sektion yhteydessä poistivat kohdun? Heillä on kyllä ollut siihen joku syy mutta sinä et sitä hulluudeltasi ole ymmärtänyt. Miksi he olisivat rahan takia kohtusi poistaneet? En ihan ymmärrä. Entä mitä ne raskaana olevat olisivat asialle voineet tehdä?
Huusin apua kun minua lähdettiin viemään saliin. Heidän olisi pitänyt estää henkilökunnan toiminta. Suomessa on auttamisen velvollisuus. Minulle ei ole kerrottu syytä!!!
Eli muutama raskaana oleva nainen (kenties jopa synnytykseen keskittyvä) ei ole suhun kiinnittänyt huomiota niin nyt sinua ärsyttää KAIKKI raskaana olevat kun ovat sun onnen vieneet pois. Hae apua ongelmiisi ja hanki lapsellesi parempi koti ja vanhemmat.
Suomessa on auttamisen velvollisuus.
En hae apua sitä tulee minulle tarjota nöyrästi ja silti tulen siitä kieltäytymään
Ai sä kieltäydyt avusta. No miksi niiden naisten olis sua sitten pitänyt auttaa kun et halua apua :DD
Kaikki muu kiinalainen kelpaa paitsi koiran ruuat.
Mistä Silppu on saanut rahaa hevosiin?
Jaahas, olen raskaana ja syyllinen hänen kohdunpoistoonsa vai sektioon? Mihin mä olen nyt sitten syyllinen tarkalleen?
Ja miten olisin voinut estää tapahtuneen?
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Valehtelivat että lapseni henki pitää pelastaa. Todisteita ei ole pojan huonosta voinnista ja näin ollen perustetta sektiolle ei ole ollut. Sektiossa meni muka vahingossa kaikki pieleen vaikka rahallisesti toiminnasta on ollut kyse
Ja sektion yhteydessä poistivat kohdun? Heillä on kyllä ollut siihen joku syy mutta sinä et sitä hulluudeltasi ole ymmärtänyt. Miksi he olisivat rahan takia kohtusi poistaneet? En ihan ymmärrä. Entä mitä ne raskaana olevat olisivat asialle voineet tehdä?
Huusin apua kun minua lähdettiin viemään saliin. Heidän olisi pitänyt estää henkilökunnan toiminta. Suomessa on auttamisen velvollisuus. Minulle ei ole kerrottu syytä!!!
Eli muutama raskaana oleva nainen (kenties jopa synnytykseen keskittyvä) ei ole suhun kiinnittänyt huomiota niin nyt sinua ärsyttää KAIKKI raskaana olevat kun ovat sun onnen vieneet pois. Hae apua ongelmiisi ja hanki lapsellesi parempi koti ja vanhemmat.
En hae apua sitä tulee minulle tarjota nöyrästi ja silti tulen siitä kieltäytymään
Siis huusit apua, kun sua oltiin viemässä hätäsektioon? Kai ne naiset nyt tajusivat, että sitä apuahan sä just olit saamassa siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kimppahevoset halpoja. Muutaman satkun.
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Valehtelivat että lapseni henki pitää pelastaa. Todisteita ei ole pojan huonosta voinnista ja näin ollen perustetta sektiolle ei ole ollut. Sektiossa meni muka vahingossa kaikki pieleen vaikka rahallisestji toiminnasta on ollut kyse
Just kirjoitit, että olit "huutanut apua"
Kannattaako lopettaa jo, oot puhunu ittes jo pussiin monta kertaa.
Tunteeko kukaan tätä henkilöä irl? Itse olisin hyvin huolissani lapsen puolesta ja soittaisin jonnekkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä mitään hevosia ole, eikä koiriakaan. Olishan niistä nyt kuvia blogissa, jos sellaisia olisi.
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäinen tarvitsee unta yössä 7-9 tuntia. Miten muka kukaan jaksaa tehdä yhtään mitään 4h unilla. Unettomuus saattaa olla osasyy siihen mitä pään sisällä liikkuu.
Jaa 28v naisellekin on joku keksinyt nukkumis säännönm en kärsi unettomuudesta. Perheessämme ei ole koskaan ollut sallittua nukkua yli 4 tuntia
Kohta silppu tajuu ettei pysy enää pakka kasassa ja poistattaa ketjun
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Ai sä kieltäydyt avusta. No miksi niiden naisten olis sua sitten pitänyt auttaa kun et halua apua :DD
Avulla ei ole enää mitään vaikutusta. Mahdollisuuteni onneen meni yli vuosi sitten
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä töitä
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ikäinen tarvitsee unta yössä 7-9 tuntia. Miten muka kukaan jaksaa tehdä yhtään mitään 4h unilla. Unettomuus saattaa olla osasyy siihen mitä pään sisällä liikkuu.
Jaa 28v naisellekin on joku keksinyt nukkumis säännönm en kärsi unettomuudesta. Perheessämme ei ole koskaan ollut sallittua nukkua yli 4 tuntia
Se on yleissivistystä että ihminen tarvitsee noin 8h unta päivässä :D Ekkö ole kouluja käynyt? Opetatko poikasiki tähän 4h uniin?
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Siis huusit apua, kun sua oltiin viemässä hätäsektioon? Kai ne naiset nyt tajusivat, että sitä apuahan sä just olit saamassa siinä.
Ei kyseessä ei ollut auttaminen. Minut pahoinpideltiin ja kohtuni poistettiin ilman syytä. Minä en ole antanut lupaa itseni silpomiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimppahevoset halpoja. Muutaman satkun.
Kimpat on maksaneet satasen osuus ja kokonaan omat hevoset 1000e - 20 000e
Jos blogissa ei olisi kuvia miehestä, luulisin että koko blogi on mielikuvituksen tuotetta. Siellä on kuvia vain tavaroista ja ruuista. Ei mitään lapsen tai eläimien olemassaoloon viittaavaa (paitsi miljoona kuvaa koiranruuista). Tosin pisteet siitä että et lastasi ole laittanut nettiin👍🏻