Muistatko Babysitters club -kirjat ysäriltä?
Kommentit (14)
Muistan! Jonkun perheen koti oli sotkuinen ja lastenvahti siivosi siellä lasten kanssa. Seuraavalla kerralla koti oli taas sotkuinen.
Lisa muutti Brewerin kartanoon, siellä se "noita" naapurina 😂
Ne kaksoset oli minusta söpöjä, sellaisen kuvan sain lukiessa. Halusin itsekin pitkään kaksoset.
Ne tytöt oli niin nuoria! 12-13v. Pidin tosi isoina tyttöinä niitä
Vierailija kirjoitti:
Muistan! Olin pitkään järkyttynyt Susanin sairaudesta. Se kuvattiin jotenkin niin hyvin ja kuitenkin tuntui että jotain jäi piiloon. Pitäisipä lukea uudestaan nuo näin keski-ikän kynnyksellä😅
Valerie oli turhan hippi minulle, mutta kadehdin kun rahaa oli. Lisan ja violetin muistan myös. Mallory tuli myöhemmin. Joku hiljaisempi tai rauhallisempi oli myös, Anne?
Voi miten hyvin muistat! Mun muistikuvat on aika haaleita, pitää varmaan lukea uudestaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sweet valley high?
Joo luin tätäkin sarjaa ahmimalla. Jäänyt hyvin mieleen. Elizabeth oli mun idoli 😅
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko sweet valley high?
Joo! Ihaillen luin. :D
Ap.
Haaveilin ala-asteikäisenä tekeväni itsekin lapsenvahdin hommia sitten 14-vuotiaana, kun nämä kirjat saivat sen kuulostamaan niin kivalta.
Annen äiti oli kuollut ja isä superankara. Valerie ei tullut toimeen isosiskonsa kanssa. Valerien isoäiti Mimi asui perheen kanssa ja hänen terveytensä reistaili. Heillä ei syöty herkkuja tai roskaruokaa ja sen takia Valeriella oli herkkukätköjä. Violet muutti Stonebrookiin äitinsä ja veljensä kanssa Kaliforniasta. Jeff ei muistaakseni kotiutunut ja muutti lopulta takaisin isän luo. Mallory oli Piken 8-lapsisen perheen vanhin. Perheessä oli myös kolmoset. Susan taisi muuttaa takaisin New Yorkiin?
Lukio kukaan niitä Amy Klooni kirjasarjaa :D
replica sen nimi oli
oli tosi hyvä myös :D
Vierailija kirjoitti:
Haaveilin ala-asteikäisenä tekeväni itsekin lapsenvahdin hommia sitten 14-vuotiaana, kun nämä kirjat saivat sen kuulostamaan niin kivalta.
Sama! Me kaverin kanssa tehtiin jo ihan mainoslaputkin.
tzirpula8 kirjoitti:
replica sen nimi oli
Tämä oli ihan lemppari!
tzirpula8 kirjoitti:
replica sen nimi oli
Replica kuulostaa tutulta, mutta ei oikein muistu mieleen.
Muistan! Olin pitkään järkyttynyt Susanin sairaudesta. Se kuvattiin jotenkin niin hyvin ja kuitenkin tuntui että jotain jäi piiloon. Pitäisipä lukea uudestaan nuo näin keski-ikän kynnyksellä😅
Valerie oli turhan hippi minulle, mutta kadehdin kun rahaa oli. Lisan ja violetin muistan myös. Mallory tuli myöhemmin. Joku hiljaisempi tai rauhallisempi oli myös, Anne?