Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme vaateostoksilla

22.09.2019 |

Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.

Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€

Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€

Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€

Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.

Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.

Kommentit (542)

Vierailija
201/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Valehtelivat että lapseni henki pitää pelastaa. Todisteita ei ole pojan huonosta voinnista ja näin ollen perustetta sektiolle ei ole ollut. Sektiossa meni muka vahingossa kaikki pieleen vaikka rahallisesti toiminnasta on ollut kyse

Ja sektion yhteydessä poistivat kohdun? Heillä on kyllä ollut siihen joku syy mutta sinä et sitä hulluudeltasi ole ymmärtänyt. Miksi he olisivat rahan takia kohtusi poistaneet? En ihan ymmärrä. Entä mitä ne raskaana olevat olisivat asialle voineet tehdä?

Huusin apua kun minua lähdettiin viemään saliin. Heidän olisi pitänyt estää henkilökunnan toiminta. Suomessa on auttamisen velvollisuus. Minulle ei ole kerrottu syytä!!!

Eli muutama raskaana oleva nainen (kenties jopa synnytykseen keskittyvä) ei ole suhun kiinnittänyt huomiota niin nyt sinua ärsyttää KAIKKI raskaana olevat kun ovat sun onnen vieneet pois. Hae apua ongelmiisi ja hanki lapsellesi parempi koti ja vanhemmat.

Suomessa on auttamisen velvollisuus.

En hae apua sitä tulee minulle tarjota nöyrästi ja silti tulen siitä kieltäytymään

Ai sä kieltäydyt avusta. No miksi niiden naisten olis sua sitten pitänyt auttaa kun et halua apua :DD

Avulla ei ole enää mitään vaikutusta. Mahdollisuuteni onneen meni yli vuosi sitten

Itsemurha-ajatuksia seuraavaksi? Wohoo!

202/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ikäinen tarvitsee unta yössä 7-9 tuntia. Miten muka kukaan jaksaa tehdä yhtään mitään 4h unilla. Unettomuus saattaa olla osasyy siihen mitä pään sisällä liikkuu.

Jaa 28v naisellekin on joku keksinyt nukkumis säännönm en kärsi unettomuudesta. Perheessämme ei ole koskaan ollut sallittua nukkua yli 4 tuntia

Se on yleissivistystä että ihminen tarvitsee noin 8h unta päivässä :D Ekkö ole kouluja käynyt? Opetatko poikasiki tähän 4h uniin?

Olen erittäin korkeasti koulutettu ja erotan myös propagandan faktasta. 4h on riittävästi aikuiselle terveelle ihmiselle. Sairaalle max 10-15min lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän suakin vaivaa? Onko sulla kavereita? (Aaveetä ei lasketa)

Kyllä minulla on kavereita jotka mieheni on luonnollisesti hyväksynyt kaverikseni

Tää on niin huvittavan överi :D

Tuossa ei ole mitään överi. Minulla ei saa olla kavereita joita mieheni ei hyväksy

Aikamatkaaja suoraan 1800 -luvulta :D

Ei vaan suoraan nykyajasta. Av-"mammathan" ei hyväksy jos heidän miehellään naisia kavereina.

Vierailija
204/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ikäinen tarvitsee unta yössä 7-9 tuntia. Miten muka kukaan jaksaa tehdä yhtään mitään 4h unilla. Unettomuus saattaa olla osasyy siihen mitä pään sisällä liikkuu.

Jaa 28v naisellekin on joku keksinyt nukkumis säännönm en kärsi unettomuudesta. Perheessämme ei ole koskaan ollut sallittua nukkua yli 4 tuntia

Se on yleissivistystä että ihminen tarvitsee noin 8h unta päivässä :D Ekkö ole kouluja käynyt? Opetatko poikasiki tähän 4h uniin?

Olen erittäin korkeasti koulutettu ja erotan myös propagandan faktasta. 4h on riittävästi aikuiselle terveelle ihmiselle. Sairaalle max 10-15min lisää

:DDDDDDDD

Vierailija
205/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatteko sinne tädin naapuriin?

206/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos blogissa ei olisi kuvia miehestä, luulisin että koko blogi on mielikuvituksen tuotetta. Siellä on kuvia vain tavaroista ja ruuista. Ei mitään lapsen tai eläimien olemassaoloon viittaavaa (paitsi miljoona kuvaa koiranruuista). Tosin pisteet siitä että et lastasi ole laittanut nettiin👍🏻

Onhan siellä kuva koiran jalastakin.

Vierailija
207/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Valehtelivat että lapseni henki pitää pelastaa. Todisteita ei ole pojan huonosta voinnista ja näin ollen perustetta sektiolle ei ole ollut. Sektiossa meni muka vahingossa kaikki pieleen vaikka rahallisesti toiminnasta on ollut kyse

Ja sektion yhteydessä poistivat kohdun? Heillä on kyllä ollut siihen joku syy mutta sinä et sitä hulluudeltasi ole ymmärtänyt. Miksi he olisivat rahan takia kohtusi poistaneet? En ihan ymmärrä. Entä mitä ne raskaana olevat olisivat asialle voineet tehdä?

Huusin apua kun minua lähdettiin viemään saliin. Heidän olisi pitänyt estää henkilökunnan toiminta. Suomessa on auttamisen velvollisuus. Minulle ei ole kerrottu syytä!!!

Eli muutama raskaana oleva nainen (kenties jopa synnytykseen keskittyvä) ei ole suhun kiinnittänyt huomiota niin nyt sinua ärsyttää KAIKKI raskaana olevat kun ovat sun onnen vieneet pois. Hae apua ongelmiisi ja hanki lapsellesi parempi koti ja vanhemmat.

En hae apua sitä tulee minulle tarjota nöyrästi ja silti tulen siitä kieltäytymään

Siis huusit apua, kun sua oltiin viemässä hätäsektioon? Kai ne naiset nyt tajusivat, että sitä apuahan sä just olit saamassa siinä.

Ei kyseessä ei ollut auttaminen. Minut pahoinpideltiin ja kohtuni poistettiin ilman syytä. Minä en ole antanut lupaa itseni silpomiseen

Lapsesi oli kuolemassa, eihän siinä mitään apua silloin tarvita.

Vierailija
208/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta silppu tajuu ettei pysy enää pakka kasassa ja poistattaa ketjun

Näinhän siinä yleensä käy.

Vierailija
209/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Silppu on saanut rahaa hevosiin?

Kimppahevoset halpoja. Muutaman satkun.

Kimpat on maksaneet satasen osuus ja kokonaan omat hevoset 1000e - 20 000e

Kuinkas monta omaa on?

Vierailija
210/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouselama.fi

”Vähäiset unet ovat vaarallisia.

Suositeltu yöunien pituus on 7-9 tuntia yössä. Kaikki eivät kuitenkaan joka yö nuku näin pitkään ja jotkut jopa kehuvat pärjäävänsä vähillä yöunilla. Alle kuuden tunnin yöunet ovat kuitenkin vaarallisia terveydelle.

Uuden tutkimuksen mukaan alle 6 tuntia yössä nukkuvilla aikuisilla on nelinkertainen riski saada aivoinfarkti, kertoo Business Insider.”

Vierailija
211/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos blogissa ei olisi kuvia miehestä, luulisin että koko blogi on mielikuvituksen tuotetta. Siellä on kuvia vain tavaroista ja ruuista. Ei mitään lapsen tai eläimien olemassaoloon viittaavaa (paitsi miljoona kuvaa koiranruuista). Tosin pisteet siitä että et lastasi ole laittanut nettiin👍🏻

Se mies kuvissa voi olla vaikka veli.

Vierailija
212/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Siis huusit apua, kun sua oltiin viemässä hätäsektioon? Kai ne naiset nyt tajusivat, että sitä apuahan sä just olit saamassa siinä.

Ei kyseessä ei ollut auttaminen. Minut pahoinpideltiin ja kohtuni poistettiin ilman syytä. Minä en ole antanut lupaa itseni silpomiseen

Lapsesi oli kuolemassa, eihän siinä mitään apua silloin tarvita.

Silppu olis ite saanu kuolla, kukaan tuskin olis jääny kaipaamaan. Poikakin olis saanu paremmat vanhemmat.

Vierailija
213/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssanat tuottavat kuitenkin aika tavalla ongelmia...

Vierailija
214/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Artikkelin mukaan lyhytuniset ovat merkittävästi paksumpia kuin ne, joilla riittää unta 7-8 tuntia yössä. Alle viidellä unitunnilla sinnittelevien vatsamakkarat aiheuttivat sydän- ja verisuonitautien vaaran.”

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000528735.html

Vierailija
215/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Ai sä kieltäydyt avusta. No miksi niiden naisten olis sua sitten pitänyt auttaa kun et halua apua :DD

Avulla ei ole enää mitään vaikutusta. Mahdollisuuteni onneen meni yli vuosi sitten

Edelleen, miten minä raskaana oleva nainen olen tähän syyllinen? Mitä olisin voinut tehdä?

Vierailija
216/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erittäin" korkeasti koulutettuna (elämäm korkeakoulu?) sinulla on häiritsevän paljon kirjoitusvirheitä, puhut itsesi pussiin, kehnoa trolleilua siis. 

Vierailija
217/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Artikkelin mukaan lyhytuniset ovat merkittävästi paksumpia kuin ne, joilla riittää unta 7-8 tuntia yössä. Alle viidellä unitunnilla sinnittelevien vatsamakkarat aiheuttivat sydän- ja verisuonitautien vaaran.”

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000000528735.html

Eli silppu on läski 😂

Vierailija
218/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä miksi olen käyttänyt tähän keskusteluun aikaani 2h... :D

Vierailija
219/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Mihin onneen? Ethän sä tykkää nykyisistäkään lapsista. 

Vierailija
220/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä miksi olen käyttänyt tähän keskusteluun aikaani 2h... :D

Ja mä näköjään koko päivän :D

Ketju on lukittu.