Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme vaateostoksilla

22.09.2019 |

Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.

Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€

Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€

Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€

Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.

Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.

Kommentit (542)

Vierailija
101/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu taas onnistunut saamaan ihmisten veren kiuhumaan, niin sitä pitää.

Ottakaa nää huumorilla, niin minäkin teen. En usko että tälläistä ihmistä on olemassakaan kuin silppu. Joku vaan trollaa huvikseen.

Sen takia tää just on hyvää sunnuntai viihdykettä 😁 hauska seurata kuin pitkälle tää tapaus menee.

Vierailija
102/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä valinnut hänen miehensä. Aivan mahtavaa! Onneksi sain valita itse omani. Mikä uskonto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu taas onnistunut saamaan ihmisten veren kiuhumaan, niin sitä pitää.

Ottakaa nää huumorilla, niin minäkin teen. En usko että tälläistä ihmistä on olemassakaan kuin silppu. Joku vaan trollaa huvikseen.

Tuskin täällä kenenkään veri kiehuu, täähän on ihan parasta sunnuntaiviihdettä :DDD

Vierailija
104/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sulla on sekarotuinen koira? eiks köyhillä vaan ole? ja miks ajokoira helsingissä?

Vierailija
105/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä v*ttua? Ensinnäkin, jos ne vaatteet eivät olleet ihan p*sk*s*a ja reikäsiä, olisit voinut antaa jollekkin sukulaiselle tai ystävälle jolla pieni lapsi, tai sitten vienyt kirpparille. Toiseksi, meidän kodissamme elettäisiin 2vko loppu kuusta puurolla jos joku perheenjäsen ostaisi noin kalliita vaatteita, ja tarkoitan noin kalliita kuin miehesi. En todellakaan maksaisi mistään huivista enkä mistään housuista noin paljoa, kun esim. Tokmannista saa yhtä hyviä vaatteita halvemmallakin. Kolmanneksi, jos kerran sua häiritsee miehesi ostosten hinnat niin kannattaa kaksi kertaa miettiä ennen kauppa-reissuja jatkossa mitä ostatte, ja mitä se sinun miehesi ostelee.

Meillä ei ole ystävissä ketään jolla olisi pienempi lapsi kuin meillä. Sisko sai tytön keväällä ei sitä oikein pojaksi voi pukea. En saa myymällä samaa rahaa kuin itse maksoin joten roskiin menee.

Itsepähän kalliita vaatreita odtat, vaikka saman arvoisia saisi halvemmallakin. Ei monella muulla p*eraukisella mun lisäksi mitään merkkivaatteita ole varaa ostaa, eikä kyllä monella työtä tekevällläkään. Jollei miehelle, lapselle ja itselle kelpaa ne siistit mukavat eduloiset vaatteet niin ihminen on hyvä ja kulkee sitten alasti.

106/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos olis oikeasti olemassa tyyppi, joka ei osta ruokaa Suomesta, koska kassoilla on liian hyvä palkka, ei käytä lääkkeitä, koska niihin saa kelakorvauksia, ei käytä takseja tai muita julkisia, koska köyhät käyttää niitä/saavat niihin korvauksia, hyväksyttää ystävänsä miehellään...ja mitä kaikkea muuta vielä...olis melkoista laitoskamaa! Tää olis hyvä Putous-hahmo :D

Näin normaalit ihmiset elää. Eikä haaveile köyhälistö kyyditysten lisääntymistä verovaroin.

Juujuu, ihan normaaliahan tuo. Tämä on just sellaista, kun köyhä esittää olevansa muka rikas ja vetää täysillä överiksi :D Niin koomista. Kun jo nuo sun koiranpöperövalinnat blogissa paljastaa todellisen rahatilanteen. Ja se, että ostosten hinnoilla pitää leuhkia. Rikkaat ei oikeasti  koskaan puhu siitä, paljonko joku maksaa. Se on heille sivuseikka, koska sitä rahaa on.

Todellinen rqhstilanteemme on loistava. Ostamme koirille mitä sattuu ja mitä milloinkin sattuu käteen osumaan. Tänään miehellä n isoeno tuo venäläisiä luita eli taso pureskeltavissa paranee

Sä oot köyhä, yksinäinen ja vakavasti päästäsi sairas!

En ole köyhä, en yksinäinen eikä minulla ole sairauksia

Onhan sulla astma ja kilppari ongelmia, vai joko unohdit 😂

Ne ei ole oikeita sairauksia jos niihin saa alle 5e kustannuksella kuussa lääkkeet ja sossu vielä ne joillekin maksaa. Kunhan yritti nöyryyttä minua g u O r a u s diagnooseillaan

107/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä valinnut hänen miehensä. Aivan mahtavaa! Onneksi sain valita itse omani. Mikä uskonto?

Emme ole uskovaisia. Emme hyysätä hyvyyttä. Olemme omistaneet elämämme mailmanvaltias saatanalle

Vierailija
108/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todellakin, että et ole tosissasi blogissasi ja täällä!! Blogissa on kuitenkin niin paljon kaikkea, joten en usko että olet provo.

Blogissa selitit, että ette anna lapsen päättää milloin hän saa tulla syliin ja näin ollen annatte lapsen itkeä sängyssään. Jos lapsi saisi tulla syliin milloin huvittaa, siitä seuraisi mielestänne vain ja ainoastaan ongelmia. Sairasta.. Miehesi näyttää siististi pukeutuvalta kuvien perusteella (näytti romanilta. Onko?) mutta mietin että onko hänelläkään kaikki kunnossa. Kuulemma heittänyt sinut lauteilta alas aiheuttaen fyysisiä vammoja. Koirat teillä ainakin elää hyvää elämää ruuan suhteen vaikka noi eivät ole mitään parhaimpia vaihtoehtoja.

Suosittelisin ottamaan yhteyttä jonnekkin. Elämänne kuulostaa epävakaalta ja lapselle haitalliselta. Asuttekin ties missä ja kenen kanssa. Tuntuu, että lapsesta kasvaa vielä joskus sekopäinen hullu joka voi tehdä ties mitä.

Kuulostat itse mt potilaalta ja kehottaisin siihenkin hankkimaan apua.

Vierailija
109/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks sulla on sekarotuinen koira? eiks köyhillä vaan ole? ja miks ajokoira helsingissä?

Blogin perusteella mies metsästää

Vierailija
110/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme ole uskovaisia. Emme hyysätä hyvyyttä. Olemme omistaneet elämämme mailmanvaltias saatanalle

No nyt 🤣 satan rules..

111/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokoira on pääsääntöisesti viettänyt aikaa Helsingissä. Villis mix on tuttujen vahinkopentueesta se on ollut miehen mummolle enempi seurakoirana.

Vierailija
112/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin, että et ole tosissasi blogissasi ja täällä!! Blogissa on kuitenkin niin paljon kaikkea, joten en usko että olet provo.

Blogissa selitit, että ette anna lapsen päättää milloin hän saa tulla syliin ja näin ollen annatte lapsen itkeä sängyssään. Jos lapsi saisi tulla syliin milloin huvittaa, siitä seuraisi mielestänne vain ja ainoastaan ongelmia. Sairasta.. Miehesi näyttää siististi pukeutuvalta kuvien perusteella (näytti romanilta. Onko?) mutta mietin että onko hänelläkään kaikki kunnossa. Kuulemma heittänyt sinut lauteilta alas aiheuttaen fyysisiä vammoja. Koirat teillä ainakin elää hyvää elämää ruuan suhteen vaikka noi eivät ole mitään parhaimpia vaihtoehtoja.

Suosittelisin ottamaan yhteyttä jonnekkin. Elämänne kuulostaa epävakaalta ja lapselle haitalliselta. Asuttekin ties missä ja kenen kanssa. Tuntuu, että lapsesta kasvaa vielä joskus sekopäinen hullu joka voi tehdä ties mitä.

Tää on sekopäinen hullu ja nimenomaan haluaa lapsestaan samanlaisen 🙄

Vierailija
113/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä te löydätte näitä helmiä? Mä löydän vaan koirille herkkuja.

Vierailija
114/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos olis oikeasti olemassa tyyppi, joka ei osta ruokaa Suomesta, koska kassoilla on liian hyvä palkka, ei käytä lääkkeitä, koska niihin saa kelakorvauksia, ei käytä takseja tai muita julkisia, koska köyhät käyttää niitä/saavat niihin korvauksia, hyväksyttää ystävänsä miehellään...ja mitä kaikkea muuta vielä...olis melkoista laitoskamaa! Tää olis hyvä Putous-hahmo :D

Näin normaalit ihmiset elää. Eikä haaveile köyhälistö kyyditysten lisääntymistä verovaroin.

Juujuu, ihan normaaliahan tuo. Tämä on just sellaista, kun köyhä esittää olevansa muka rikas ja vetää täysillä överiksi :D Niin koomista. Kun jo nuo sun koiranpöperövalinnat blogissa paljastaa todellisen rahatilanteen. Ja se, että ostosten hinnoilla pitää leuhkia. Rikkaat ei oikeasti  koskaan puhu siitä, paljonko joku maksaa. Se on heille sivuseikka, koska sitä rahaa on.

Todellinen rqhstilanteemme on loistava. Ostamme koirille mitä sattuu ja mitä milloinkin sattuu käteen osumaan. Tänään miehellä n isoeno tuo venäläisiä luita eli taso pureskeltavissa paranee

Ne ei ole oikeita sairauksia jos niihin saa alle 5e kustannuksella kuussa lääkkeet ja sossu vielä ne joillekin maksaa. Kunhan yritti nöyryyttä minua g u O r a u s diagnooseillaan

Eli et voi käyttää niitä, kun ne kerran joillekin korvataan. Sääl sääl.

Vierailija
115/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä oletko ihan tosissasi, mutta itse en tällaista puhuisi kun blogiin on osoite tekstin alla. Jos tämä on joku trolli, käy lastasi sääliksi kun äiti saa jotain sairasta mielihyvää toisten trollaamisesta vauva.fi:ssä.

116/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ei kuulu mihinkään paskasuttu vähemmistöön. Mieheni pitää minut tiukassa kurissa kuten hyvän miehen kuuluu.

Me emme ota yhteyttä minnekkään emmekä ota mitään apua keneltäkään vastaan.

Kasvatamme lapsemme noudattamaan saatanan tahtoa. Minulla ei ole mt ongelmia

Vierailija
117/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sä maksaa niistä lääkkeistä vaikka tonnin kuussa, jos haluat, kyllä se ylimääräinen raha johonki käyttöön päätyy.

Vierailija
118/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajokoira on pääsääntöisesti viettänyt aikaa Helsingissä. Villis mix on tuttujen vahinkopentueesta se on ollut miehen mummolle enempi seurakoirana.

miks suostuitte ottamaan köyhien koiran? miks se ajokoira on siel helsingissä?

Vierailija
119/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitusten tekijä ( joka nyt saattaa olla hiljaa) voi olla myös hoikahko pariskunta jotka ulkoilevat ja harrastava maltillisesti liikuntaa. Nainen on aina halveksinut kuntosali, mutta nyt on hänekin täytynyt nöyrtyä ja mennä kuntosalille. 

Vierailija
120/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä te löydätte näitä helmiä? Mä löydän vaan koirille herkkuja.

Selasin blogia ja avasin tekstejä satunnaisesti. Hän selittää siellä välillä omasta elämästään ja löytyy vaikka mitä tietoa.

Ketju on lukittu.