Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme vaateostoksilla

22.09.2019 |

Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.

Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€

Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€

Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€

Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.

Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.

Kommentit (542)

61/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Isäni on aviomieheni minulle valinnut. En sa vaihtaa sitä.

Minä en ole trolli toisin kuin köyhät ja työttömät tällä palstalla

Olen tavannut paljon sekopäitä ihmisiä, mutta tämä tapaus vie voiton kaikista 😂 onpahan ainakin viihdyttävää luettavaa, tämä mielikuvitus elämä, joka lähtee vähän lapasesta.

En elämielikuvitus elämää. Sun on varmaan sossun elättinä tajuta että me rikkaat ja menestyneet emme wlä sauvalla tavalla kuin sinä

Vierailija
62/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Olen tavannut paljon sekopäitä ihmisiä, mutta tämä tapaus vie voiton kaikista 😂 onpahan ainakin viihdyttävää luettavaa, tämä mielikuvitus elämä, joka lähtee vähän lapasesta.

En elämielikuvitus elämää. Sun on varmaan sossun elättinä tajuta että me rikkaat ja menestyneet emme wlä sauvalla tavalla kuin sinä

En tunne ketään rikasta, joka ostais vaatehuoneellisen jauhoja ja hiutaleita hätävaraksi virosta.

Ja kolmen euron sormikkaat :DDD Ja vielä kehuu olevansa rikas ja menestyvä, kun joku vittuilee ja muka ihmettelee, miten on varaa "kalliisiin" vaatteisiin  :DDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Ikävä puhkaista sun kuplasi, mutta tietääkseni ihan työssäkäyvä olen.

Sinun kaltaista ihmistä ei oikeassa elämässä ole. Muista että harhoihin saa apua, hae sitä, ennenkuin on liian myöhästä!

Vierailija
64/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita blogiin kuvia siitä jauhokaapista!

Vierailija
65/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin trolli! Käypä tsekkaamassa blogi, niin hymy hyytyy! Tämä on valitettavasti kaikessa hulluudessaan aivan tosissaan!

Mutta blogin esittelytekstin perusteella luulin, että se miehen mummo asuu silputun luona eikä heidän ruokavarastossaan. Hmmm...

Me asuimme miehen mummon kanssa hänen pyynnöstään. Nyt asumme erillään olosuhteiden pakosta

Eikö teidän nyt pitänyt taas muuttaa sinne?

Vierailija
66/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Emme osta ruokaa suomesta koska kassoilla on ylenpalttiset palkat. Max 9e päivä on kassalle sopiva palkka.

Mieheni ei ole yrittäjä. Minä olin yrittäjä mutta koska minulle tarjottiin koulutustani vastaavaa työtä joten lähdin palkolliseksi

Siis mitä mä just luin??

Aivan uskomaton blogi ja uskomaton ketju ja ap:n vastaukset vielä uskomattomammat. .Tuli jotenkin surrealistinen fiilis

67/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska minulle ei bloggaamisesta makseta en myöskään tee toive postauksia

68/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole harhoja koska minusta on mt ongelmia aiheuttava empatia kitketty jo lapsena pois.

Minä todennäköisesti muutan miehen mummolle mies saa jatkaa uraansa Helsingissä.

Vierailija
69/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistutahan Silppu nyt pikaisesti lääkityksesi. Ei taida olla ihan kohdallaan.

Vierailija
70/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska minulle ei bloggaamisesta makseta en myöskään tee toive postauksia

:(((

Vierailija
71/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se setä vieläkin siellä jääkaapinliepeillä? :O

Vierailija
72/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se setä vieläkin siellä jääkaapinliepeillä? :O

Silppu ei oo muistanu pitää roolia yllä ja laittaa blogiin, että setä kuoli 😁

73/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistutahan Silppu nyt pikaisesti lääkityksesi. Ei taida olla ihan kohdallaan.

Perheessämme ei käytetä lääkkeitä. Emme hyväksy lääkkeiden halpoja hintoja, kela korvauksia tai sitä että sossu maksaa köyhille heidän lääkkeensä

Vierailija
74/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisellä nimimerkilläsi kerroit että miehesi on yrittäjä :D

Vierailija
75/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheessämme ei käytetä lääkkeitä. Emme hyväksy lääkkeiden halpoja hintoja, kela korvauksia tai sitä että sossu maksaa köyhille heidän lääkkeensä

Ja sen huomaa!

76/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisellä nimimerkilläsi kerroit että miehesi on yrittäjä :D

Minulla on Silppu ja Silppu2 nimimerkit ei muita.

Miehelläni on toiminimi että saa laskutettu puhujan palkkionsa jne. Ei se hänestä yrittäjää tee.

Vierailija
77/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nytkö väität että et kirjoitellut Kiukkuinen nimimerkillä :) Niinpä niin, surullista kun näkee miten skitsofrenia tai skitsoaffektiivinen vaikuttaa ihmisen käytökseen. Pohjimmiltaan sinäkin olit varmaan ihan fiksu. Taisitkin edellisellä nimimerkilläsi kertoa että sinua oli aika rankasti kiusattu, kyllähän se ihmiseen jäljet jättää.

Parempaa jatkoa sinulle, toivottavasti saat sairautesi hallintaan :)

Vierailija
78/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*ttua? Ensinnäkin, jos ne vaatteet eivät olleet ihan p*sk*s*a ja reikäsiä, olisit voinut antaa jollekkin sukulaiselle tai ystävälle jolla pieni lapsi, tai sitten vienyt kirpparille. Toiseksi, meidän kodissamme elettäisiin 2vko loppu kuusta puurolla jos joku perheenjäsen ostaisi noin kalliita vaatteita, ja tarkoitan noin kalliita kuin miehesi. En todellakaan maksaisi mistään huivista enkä mistään housuista noin paljoa, kun esim. Tokmannista saa yhtä hyviä vaatteita halvemmallakin. Kolmanneksi, jos kerran sua häiritsee miehesi ostosten hinnat niin kannattaa kaksi kertaa miettiä ennen kauppa-reissuja jatkossa mitä ostatte, ja mitä se sinun miehesi ostelee.

Vierailija
79/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos olis oikeasti olemassa tyyppi, joka ei osta ruokaa Suomesta, koska kassoilla on liian hyvä palkka, ei käytä lääkkeitä, koska niihin saa kelakorvauksia, ei käytä takseja tai muita julkisia, koska köyhät käyttää niitä/saavat niihin korvauksia, hyväksyttää ystävänsä miehellään...ja mitä kaikkea muuta vielä...olis melkoista laitoskamaa! Tää olis hyvä Putous-hahmo :D

80/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kiusattu. Kiusattu on aina aiheuttanut itse kiusaamisensa.

Minulle on valheellisesti epäpätevä h u O r a diagnosoinut astman ja kilpirauhasen vajaatoiminnan. Nuo ei ole sairauksia koska niihin sa kuka tahansa lääkkeet ja joillekkin sossu maksaa ne vielä.

Ketju on lukittu.