Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme vaateostoksilla

22.09.2019 |

Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.

Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€

Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€

Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€

Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.

Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.

Kommentit (542)

Vierailija
121/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kasvatamme lapsemme noudattamaan saatanan tahtoa. Minulla ei ole mt ongelmia"

Ok. :DDD

Vierailija
122/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todellakin, että et ole tosissasi blogissasi ja täällä!! Blogissa on kuitenkin niin paljon kaikkea, joten en usko että olet provo.

Blogissa selitit, että ette anna lapsen päättää milloin hän saa tulla syliin ja näin ollen annatte lapsen itkeä sängyssään. Jos lapsi saisi tulla syliin milloin huvittaa, siitä seuraisi mielestänne vain ja ainoastaan ongelmia. Sairasta.. Miehesi näyttää siististi pukeutuvalta kuvien perusteella (näytti romanilta. Onko?) mutta mietin että onko hänelläkään kaikki kunnossa. Kuulemma heitt

änyt sinut lauteilta alas aiheuttaen fyysisiä vammoja. Koirat teillä ainakin elää hyvää elämää ruuan suhteen vaikka noi eivät ole mitään parhaimpia vaihtoehtoja.

Suosittelisin ottamaan yhteyttä jonnekkin. Elämänne kuulostaa epävakaalta ja lapselle haitalliselta. Asuttekin ties missä ja kenen kanssa. Tuntuu, että lapsesta kasvaa vielä joskus sekopäinen hullu joka voi tehdä ties mitä.

Kuulostat itse mt potilaalta ja kehottaisin siihenkin hankkimaan apua.

Mieheni ei kuulu mihinkään paskasuttu vähemmistöön. Mieheni pitää minut tiukassa kurissa kuten hyvän miehen kuuluu.

Me emme ota yhteyttä minnekkään emmekä ota mitään apua keneltäkään vastaan.

Kasvatamme lapsemme noudattamaan saatanan tahtoa. Minulla ei ole mt ongelmia

Missähän menee pakkohoidon raja 🤔 mahtasvat silpun vanhemmat olla ylpeitä lapsestaan, jos tietäs näistä jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
124/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogista (”Joulu hysteriaa” 19.12.2018)

”Meidän kodin on vallannut jouluhysteria.

Viime päivät on mennyt siivotessa ja kokatessa. Ja hei kukapa ei nauttisi siitä että patalaiska mies on ottanut ritolat ja häipynyt kummisetänsä kanssa kapakkaan ja jättänyt minut yksin tekemään lumitöitä.

Siivosin makuuhuonettamme ja sängyn alta miehen puolelta löytyi läjittäin karkkipapereita ja parittomia ja pölyisiä sukkia. Tällaisen sian olen löytänyt miehekseni. Muutenhan se on kyllä täydellinen.”

Joo-o. Sitten heittelee vähän lauteilta alas sun muuta mutta täydellinen on.

Vierailija
125/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://1.bp.blogspot.com/-Z77pvEamp7U/XSwxs3uvURI/AAAAAAAABfs/vJgO3YN0…

on se lihava. katsokaa sormia. :D

Vuosi sitten vaatteiden koko oli L ostosten esittelyn perusteella.

Vierailija
126/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies pukeutuu kyllä kuin bisnesmies, sikari kädessä ja kaikki. Mitä tekee silpun kanssa?

Vierailija
127/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"keskiviikko 19. kesäkuuta 2019

Raskaana olevat pysykää poissa silmistäni

Jokaisen raskaana olevan tulisi pysyä kotona koko raskaus ajan että saisin olla rauhassa. Minulla ei ole oikeutta onneen joten miksi teillä sikilöpötsejänne heiluttelevilla ämmillä olisi. Minä en  voi edes ulkoilla kuin omilla mailla että en näkisi sikiöpötsejä.

Vihani teitä kohtaan ei tule koskaan helpottamaan.

Mitään apua minulle on kenenkään koskaan turha tulla tarjoamaan vihaani koska en sitä huoli. Avun pitäisi olla ainutkertaista ja sellasita että sitä ei ole yksikään muu koko mailmassa saanut jotta se kelpaisi minulle.

Te olette raskaana olevat olette tämän minulle aiheuttaneet."

Mitäs tämä purkaus tarkoittaa? Eikö sitä lasta ole sittenkään?

128/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos olis oikeasti olemassa tyyppi, joka ei osta ruokaa Suomesta, koska kassoilla on liian hyvä palkka, ei käytä lääkkeitä, koska niihin saa kelakorvauksia, ei käytä takseja tai muita julkisia, koska köyhät käyttää niitä/saavat niihin korvauksia, hyväksyttää ystävänsä miehellään...ja mitä kaikkea muuta vielä...olis melkoista laitoskamaa! Tää olis hyvä Putous-hahmo :D

Näin normaalit ihmiset elää. Eikä haaveile köyhälistö kyyditysten lisääntymistä verovaroin.

Juujuu, ihan normaaliahan tuo. Tämä on just sellaista, kun köyhä esittää olevansa muka rikas ja vetää täysillä överiksi :D Niin koomista. Kun jo nuo sun koiranpöperövalinnat blogissa paljastaa todellisen rahatilanteen. Ja se, että ostosten hinnoilla pitää leuhkia. Rikkaat ei oikeasti  koskaan puhu siitä, paljonko joku maksaa. Se on heille sivuseikka, koska sitä rahaa on.

Todellinen rqhstilanteemme on loistava. Ostamme koirille mitä sattuu ja mitä milloinkin sattuu käteen osumaan. Tänään miehellä n isoeno tuo venäläisiä luita eli taso pureskeltavissa paranee

Sä oot köyhä, yksinäinen ja vakavasti päästäsi sairas!

En ole köyhä, en yksinäinen eikä minulla ole sairauksia

Onhan sulla astma ja kilppari ongelmia, vai joko unohdit 😂

Ne ei ole oikeita sairauksia jos niihin saa alle 5e kustannuksella kuussa lääkkeet ja sossu vielä ne joillekin maksaa. Kunhan yritti nöyryyttä minua g u O r a u s diagnooseillaan

Voithan sä maksaa niistä lääkkeistä vaikka tonnin kuussa, jos haluat, kyllä se ylimääräinen raha johonki käyttöön päätyy.

Toimivan lääkkeen kuuluu maksaa kaikille vähintään 5000e /kk.

Vierailija
129/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vietätte joulua? Sehän on Jeesuksen syntymäpäivä. Saatana tuskin ilahtuisi asiasta 😂

130/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miks sulla on sekarotuinen koira? eiks köyhillä vaan ole? ja miks ajokoira helsingissä?

Ajokoira on pääsääntöisesti viettänyt aikaa Helsingissä. Villis mix on tuttujen vahinkopentueesta se on ollut miehen mummolle enempi seurakoirana.

miks suostuitte ottamaan köyhien koiran? miks se ajokoira on siel helsingissä?

Tuttujen koira otettiin miehen mummolle seurakoiraksi.

Helpompi miehen on metsälle lähteä kun koiran voi ottaa heti kotoa mukaansa eikä ajaa lenkkiä Tampereen kautta

131/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://1.bp.blogspot.com/-Z77pvEamp7U/XSwxs3uvURI/AAAAAAAABfs/vJgO3YN0…

on se lihava. katsokaa sormia. :D

Vuosi sitten vaatteiden koko oli L ostosten esittelyn perusteella.

Vaatekoko on s. Wishiltä tilaan m kokoisen koska koskaan ei voi olla varma niiden koko luokituksista.

Vierailija
132/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällaisen sian olen löytänyt miehekseni"

Eikö se ollut isä, joka löysi?

133/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies pukeutuu kyllä kuin bisnesmies, sikari kädessä ja kaikki. Mitä tekee silpun kanssa?

Se on bisnesmies ja minä bisnesnainen.

Yhdessä viihdymme oikein hyvin

134/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen raskaana olevan tulisi pysyä kotona koko raskaus ajan että saisin olla rauhassa. Minulla ei ole oikeutta onneen joten miksi teillä sikilöpötsejänne heiluttelevilla ämmillä olisi. Minä en  voi edes ulkoilla kuin omilla mailla että en näkisi sikiöpötsejä.

Mitään apua minulle on kenenkään koskaan turha tulla tarjoamaan vihaani koska en sitä huoli. Avun pitäisi olla ainutkertaista ja sellasita että sitä ei ole yksikään muu koko mailmassa saanut jotta se kelpaisi minulle.

Meillä on lapsi. Vihaamme raskaana olevia koska he ei vuosi sitten estänee minun silpomistani ja minulta vietiin mahdollisuus onneen

Vierailija
135/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anonyymi (puhuu Silpun lapsesta) ”Jos ei ole sijoitettu, niin pitäisi sijoittaa. Olet täysin mielisairas ja persoonallisuushäiriöinen ihminen, joka ei kykene tarjoamaan lapselleen tasapainoista kotia saati kasvatusta.”

Silppu ”Ei tietenkään pidä lastamme sijoittaa minnekkään. Kaikkien empatia ja positiivisuus sairastuneiden lapset pitäisi sijoittaa jotta heidät voitaisiin pelastaa.”

Eli Silppu ajattelee empatian ja positiivisuuden olevan sairaus? Jos hänen poikansa osoittaa tulevaisuudessa empatiaa tai kokee positiivisia tunteita, mitä Silppu tekee? Pelottaa lapsen puolesta kun on tuollainen äiti. Ei voi kasvaa tervejärkistä lasta noissa olosuhteissa.

Silpulta on ilmeisesti poistettu kohtu ja vaikka tämä kuulostaa tosi rajulta, niin se oli oikea ratkaisu..

136/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vietätte joulua? Sehän on Jeesuksen syntymäpäivä. Saatana tuskin ilahtuisi asiasta 😂

Se on päivä siinä missä muutkin. Ihmisillä on silloin aikaa kokoontua porukalla syömään hyvin. Lahjoja annamme toisillemme muutenkin ympäri vuoden

Vierailija
137/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on lapsi. Vihaamme raskaana olevia koska he ei vuosi sitten estänee minun silpomistani ja minulta vietiin mahdollisuus onneen

Ai raskaana olevien naisten olisi pitänyt estää sun kohdun poisto? Onko sulla nyt kaikki muumit laaksossa? Olisikohan ihan itse pitänyt tehdä asialle jotain eikä syyttää raskaana olevia. Mitä he sun leikkaukselle mitään olisivat tehneet?

Vierailija
138/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tällaisen sian olen löytänyt miehekseni"

Isän löytämä sikahan se oli :DDD

Vierailija
139/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on varaa noin kalliisiin vaatteisiin? Oon kateellinen.

Olemme menestyneitä ja rikkaita ihmisiä. Se on voi voi jos sun ainut tulo on sossun rahat

Totta kai! Aamuyöllä kirjoittelee ”tuote-esittelyjä” vauvalle. Jos yrität ovelasti esittää kirjoitustaidotonta jättämällä kirjoittamatta oikein jokaisen yhdyssanan, vähän epäilen, että pää riittää tuloihin.

Ja rikkaat EI osta ruokaa mäkkäristä, käy raveissa ja laske kilohintoja noin keskimäärin, ja ne nukkuu öisin.

140/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anonyymi (puhuu Silpun lapsesta) ”Jos ei ole sijoitettu, niin pitäisi sijoittaa. Olet täysin mielisairas ja persoonallisuushäiriöinen ihminen, joka ei kykene tarjoamaan lapselleen tasapainoista kotia saati kasvatusta.”

Silppu ”Ei tietenkään pidä lastamme sijoittaa minnekkään. Kaikkien empatia ja positiivisuus sairastuneiden lapset pitäisi sijoittaa jotta heidät voitaisiin pelastaa.”

Eli Silppu ajattelee empatian ja positiivisuuden olevan sairaus? Jos hänen poikansa osoittaa tulevaisuudessa empatiaa tai kokee positiivisia tunteita, mitä Silppu tekee? Pelottaa lapsen puolesta kun on tuollainen äiti. Ei voi kasvaa tervejärkistä lasta noissa olosuhteissa.

Silpulta on ilmeisesti poistettu kohtu ja vaikka tämä kuulostaa tosi rajulta, niin se oli oikea ratkaisu..

Suomessa on tasa arvo oli kaikilta muiltakin olisi ilman syytä poistettu kohtu.

Kyseessä oli laiton sterilisaatio josta en ole vaatimiani korvauksia saanut

Ketju on lukittu.