Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme vaateostoksilla

22.09.2019 |

Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.

Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€

Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€

Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€

Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.

Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.

Kommentit (542)

301/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se vauva sitten on, kun Silppu ja mies ovat töissä?

Ennen oli mieheni sedällä. Mieheni setä kuoli viikolla joten nyt pitää kehittää uusi järjestely

Vierailija
302/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Tietenkin kunnon mies pisteyttää vaimonsa kaverit. Näin voi mies olla varma että vaimoa ei manipuloida empatialle.

Kaupungilla näkee kun naiset hymyilee miehelleni. Eihän siinä ole mistään muusta kyse kuin siitä että panopuuhat maksua vastaa naikkosta kiinnostaisi.

Ai tästä syystä venäläisnaiset on usein niin myrkynnielleen näköisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan liian viihdyttävää...

Jep. Mäki tajusin just, että huomiset työeväät on vielä tekemättä ja pyykitki oli odotellu koneessa kuivumaan pääsyä ja yli tunnin 😅

Vierailija
304/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukkutädin miehellähän oli muka jossain vaiheessa aivoverenvuoto ja kiukkutäti oli kovasti haastamassa sairaalaa oikeuteen siitä, että mies oli leikattu ja päähän oli jäänyt arpi tms.

Vierailija
305/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen oli mieheni sedällä. Mieheni setä kuoli viikolla joten nyt pitää kehittää uusi järjestely

Tiesithän, että kun lastasi hoitaa joku muu kuin sinä tai miehesi, niin otatte silloin apua vastaan.

Vierailija
306/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Mäki tajusin just, että huomiset työeväät on vielä tekemättä ja pyykitki oli odotellu koneessa kuivumaan pääsyä ja yli tunnin 😅

Mun pitäis lähteä kauppaan, mutta en tiedä  maltanko :D Kai pyörällä ajaessa saa räplätä puhelinta? :D

Vierailija
307/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiukkutädin miehellähän oli muka jossain vaiheessa aivoverenvuoto ja kiukkutäti oli kovasti haastamassa sairaalaa oikeuteen siitä, että mies oli leikattu ja päähän oli jäänyt arpi tms.

Ai niin Kiukkulasta päivää aika. Tosiaan se mieshän oli ihan invalidi. Ilmeisesti toipunut.

Vierailija
308/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun pitäis lähteä kauppaan, mutta en tiedä  maltanko :D Kai pyörällä ajaessa saa räplätä puhelinta? :D

Älä aiheuta vaaratilanteita 🤣

309/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesithän, että kun lastasi hoitaa joku muu kuin sinä tai miehesi, niin otatte silloin apua vastaan.

Olen senkin tuhanteen kertaan sanonut että perheen sisällä auttaminen on eri asia

Vierailija
310/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katsoo mitä Silppu syö, luulen, että on verisuonetkin sen verran tukossa, ettei happi oikein kulje aivoihin...

Vierailija
311/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä aiheuta vaaratilanteita 🤣

Yritän selviytyä ilman!! :DDD

Vierailija
312/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen senkin tuhanteen kertaan sanonut että perheen sisällä auttaminen on eri asia

Voiko se mummo, jolla on ne jauhot ja kauraryynit hoitaa lasta? Voisitte hakea lapsen ja kuivatarvikkeet samalla kertaa. Kätevää.

Vierailija
313/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku perheesi jäsen olisi hullujenhuoneella töissä, voisit hakeutua sinne hoitoon 🤔

Vierailija
314/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille, jotka ihmettelette näitä juttuja: "Silppu" on mielikuvituksen tuotetta. Tämä sama ihminen on kirjoittanut blogeja jo lähes 10 vuoden ajan. Samat teemat toistuvat eri blogeissa, hulluus pysyy. Melkein kaikki vanhat blogit on poistettu, muutaman blogin ig-tili on olemassa. Yhdessä on myös kirjoittajan oikea nimi useamman kerran esillä.

Ei tällä tyypillä mitään lasta ole, ainakaan sellaista, joka asuisi hänen kanssaan.

315/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo mitä Silppu syö, luulen, että on verisuonetkin sen verran tukossa, ettei happi oikein kulje aivoihin...

Verisuonissani ei ole vikaa.

Syön 90%ajasta erittäin terveellisesti

316/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko se mummo, jolla on ne jauhot ja kauraryynit hoitaa lasta? Voisitte hakea lapsen ja kuivatarvikkeet samalla kertaa. Kätevää.

Tämä ei ole vaihtoehto

Vierailija
317/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin Kiukkulasta päivää aika. Tosiaan se mieshän oli ihan invalidi. Ilmeisesti toipunut.

Ei kun se kuoli. Tämä on nyt sama fiktiivinen universumi, mutta eri tyypi.

Vierailija
318/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä nimellä nuo ig-tilit on?

319/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos joku perheesi jäsen olisi hullujenhuoneella töissä, voisit hakeutua sinne hoitoon 🤔

Vierailija
320/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä nimellä nuo ig-tilit on?

Ainakin musa_mamma ja se_elama_blogi

Ketju on lukittu.