Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheemme vaateostoksilla

22.09.2019 |

Miehellä meni taas vähän överiksi vaateostokset.

Mieheni
Superdry neule 59,95€
Ami villahuivi 185€

Minä
Pipo 9,90€
Sormikkaat 3€

Poikamme
Villapaita 29,99€
Villakualuri 12,99€.
Lapaset 9,99€

Pojan vaatteista roskiin heitin pieneksi jääneen printti paidan ja hellehatun sekä lippiksen.

Miehelle ei vaan kelpaa mikään tavallinen vaate.

Kommentit (542)

261/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Valehtelivat että lapseni henki pitää pelastaa. Todisteita ei ole pojan huonosta voinnista ja näin ollen perustetta sektiolle ei ole ollut. Sektiossa meni muka vahingossa kaikki pieleen vaikka rahallisesti toiminnasta on ollut kyse

Ja sektion yhteydessä poistivat kohdun? Heillä on kyllä ollut siihen joku syy mutta sinä et sitä hulluudeltasi ole ymmärtänyt. Miksi he olisivat rahan takia kohtusi poistaneet? En ihan ymmärrä. Entä mitä ne raskaana olevat olisivat asialle voineet tehdä?

Huusin apua kun minua lähdettiin viemään saliin. Heidän olisi pitänyt estää henkilökunnan toiminta. Suomessa on auttamisen velvollisuus. Minulle ei ole kerrottu syytä!!!

Eli muutama raskaana oleva nainen (kenties jopa synnytykseen keskittyvä) ei ole suhun kiinnittänyt huomiota niin nyt sinua ärsyttää KAIKKI raskaana olevat kun ovat sun onnen vieneet pois. Hae apua ongelmiisi ja hanki lapsellesi parempi koti ja vanhemmat.

Suomessa on auttamisen velvollisuus.

En hae apua sitä tulee minulle tarjota nöyrästi ja silti tulen siitä kieltäytymään

Siis huusit apua, kun sua oltiin viemässä hätäsektioon? Kai ne naiset nyt tajusivat, että sitä apuahan sä just olit saamassa siinä.

Ei kyseessä ei ollut auttaminen. Minut pahoinpideltiin ja kohtuni poistettiin ilman syytä. Minä en ole antanut lupaa itseni silpomiseen

Lapsesi oli kuolemassa, eihän siinä mitään apua silloin tarvita.

Ei ole todisteita siitäkään että lapseni olisi ollut hengenvaarassa

Eiköhän ne hoitajat siellä tiedä, missä mennään.

Eivät ole tienneet jos ei ole antaa todisteita sektion tarpeellisuudesta

Mitäs todisteita kaipaat? Se ei riitä, että ammattilainen sanoo lapsen olleen hengenvaarassa?

Venäläisestä Sairaalasta huippu ammatilaisen mielipide asiasta,

Ai sä oot venäläinen? Se selittää puutteellisen kirjoitustaidon. Mutta mitenkäs ne venäläisetkään nyt jälkikäteen mitään pystyy todistamaan, vaikka olisivat kuinka huippuja?

Suomipuoskarit toimittaa ne tiedot sinne joiden varassa he toimi kuten toimi. Venäläiset osaa parhaiten arvioida toimiko suomi puoskaria oikein

Mikä estää sua toimittamasta niitä tietoja?

Minä en ole niitä tietoja itselleni saanut

No pyydäpä. Tai etsi omakannasta.

En ole saanut pyynnöistä huolimatta. Kanta.fi palvelussa ei myöskään ole tietoa tuosta

262/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vastannut siihen, että miksi et saa nukkua 4h pidempään?

Juoksisi pian järki liian kirkkaasti, eikä suostuisi kaikkiin hullutuksiin, jos nukkuisi enemmän.

Meillä tehdään vain järkeviä päätöksiä. Me emme hulluttele

Missä ne järkevät päätökset on? Hakeutuisit hoitoon, niin voisi sanoa, että olet tehnyt yhden järkevän päätöksen.

Meille ei kelpaa mikään apu. Ei ole järkevää ottaa apua vastaan ihmisiltä jotka sairastavat empatiaa. He eivät pysty toimimaan elämässään järkevästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asutte erillään miehen kanssa? Miehellä ainakin on toinen asunto missä vaikuttaa olevan paljon.

Vierailija
264/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksisi pian järki liian kirkkaasti, eikä suostuisi kaikkiin hullutuksiin, jos nukkuisi enemmän.

Missä ne järkevät päätökset on? Hakeutuisit hoitoon, niin voisi sanoa, että olet tehnyt yhden järkevän päätöksen.

Meille ei kelpaa mikään apu. Ei ole järkevää ottaa apua vastaan ihmisiltä jotka sairastavat empatiaa. He eivät pysty toimimaan elämässään järkevästi

Älä lässytä. Muutama sivu taaksepäin kirjoitit kuinka huusit apua kun sinua kärrättiin saliin sektioon. Mitä muuta se on kun avun pyytämistä??!

Vierailija
265/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten menit sairaalaan synnyttämään? Miksi et synnyttänyt yksin saunassa?

Vierailija
266/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin rupesin selailemaan tuota blogia.

Onko muut huomanneet, kun Silppu sanoo olevansa jonkun kanssa syömässä, kuvassa näkyy vain oma annos?

Luulisi, että edes taustalla näkyisi edes vähän muidenkin annoksia.

Taitaa olla aika yksinäinen, ja elää mielikuvitusmaailmassa...

267/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi asutte erillään miehen kanssa? Miehellä ainakin on toinen asunto missä vaikuttaa olevan paljon.

Töiden takia

Vierailija
268/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään et ole vastannut kysymykseeni. Kun sektiosi on mielestäsi raskaana olevien naisten syytä, miten olisin voinut estää sen. Olen siis raskaana ja haluan nyt faktat kehiin syyllisyydestään Silpun sektioon!

269/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä lässytä. Muutama sivu taaksepäin kirjoitit kuinka huusit apua kun sinua kärrättiin saliin sektioon. Mitä muuta se on kun avun pyytämistä??!

Silloin olisi apu kelvannut. Sen jälkeen ei kelpaa mikään apu. Olen tämän jo selittänyt

Vierailija
270/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella foorumilla Silppu kertoi miten hänen piti synnyttää kotona, mutta sitten hänet kuulemma tultiin hakemaan kotoaan ja vietiin väkisin autoon ja sairaalaan.

Vierailija
271/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden takia

Mutta blogissa sanot että näet miestä joskus töissä ja syötte työlounaan kerran kuukaudessa yhdessä. Ja että olette samassa paikassa töissä.

Vierailija
272/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muut huomanneet, kun Silppu sanoo olevansa jonkun kanssa syömässä, kuvassa näkyy vain oma annos?

Aika? Jos aamuyöllä keksii tällaista blogia tuottaa nettiin, on täysin vailla normaalia elämää. Julkaisujahan suoltaa tiiviisti.

273/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään et ole vastannut kysymykseeni. Kun sektiosi on mielestäsi raskaana olevien naisten syytä, miten olisin voinut estää sen. Olen siis raskaana ja haluan nyt faktat kehiin syyllisyydestään Silpun sektioon!

Pysäyttämällä minua saliin kärräävien ihmisten toiminnan

Vierailija
274/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tavallaan surullista.

275/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisella foorumilla Silppu kertoi miten hänen piti synnyttää kotona, mutta sitten hänet kuulemma tultiin hakemaan kotoaan ja vietiin väkisin autoon ja sairaalaan.

Näin on

Vierailija
276/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä helkastista minä olisin sinne osannut tulla tai kukaan muukaan raskaana oleva?

277/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden takia

Mutta blogissa sanot että näet miestä joskus töissä ja syötte työlounaan kerran kuukaudessa yhdessä. Ja että olette samassa paikassa töissä.

Olin viime kevään eri paikassa töissä samoin kesä. Syksyn mies on ahkerasti töidensä takia reissannut

Vierailija
278/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töiden takia

Olin viime kevään eri paikassa töissä samoin kesä. Syksyn mies on ahkerasti töidensä takia reissannut

Seliseli

279/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole yksinäinen h u O r a toisinkuin te kateelliset. Minulla on B vain mieheni hyväksymiä kavereita. Jos kaveeraan ihmisen kanssa jota mieheni ei ole pisteyttänyt hän rankaisee minua siitä sovitusti.

Minä en elä myöskään mielikuvitusmaailmassa.

280/542 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä helkastista minä olisin sinne osannut tulla tai kukaan muukaan raskaana oleva?

Kai te saatana tiedätte missä synnytys sairaaloita on

Ketju on lukittu.