Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elääkö kukaan muu seksittömässä suhteessa?

Vierailija
31.05.2006 |

viimeisen 3 vuoden aikana seksiä ollut pari kertaa, ja sitäkin ennen pari vuotta hiljaista. Huonosti siis menee, mennyt jo 5 vuotta....

muita kohtalotovereita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverikin valitteli miehelleni jossain saunaillassa, ettei seksi ole edes jokakuukautista herkkua.

Miten voi elää toisen kanssa ja nukkua samassa sängyssä kuukausia ilman, että vahingossakaan sekstailee?

Vierailija
2/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi raskausaikana ja vauvan syntymän jälkeen jatkui, kun nukuttiin eri huoneissa (mies olkkarissa ja me vauvan kans makkarissa). Seksiä harrasteltiin kerran puolessa vuodessa.. Sitten lapsi siirtyi 2,5v omaan huoneeseen, vähän lisäsi noita seksihommia kun sitten saatiin makkari itsellemme, mutta vieläkin aika harvoin harrastellaan.

Ei se aina haluistakaan ole kiinni. Vaikka haluais, mutta ei vaan jaksa, niin minkäs sitä tekee. Ollaan kumpainenkin tosi uupuneita. Elämä on ollut vaan tosi rankkaa enkä tällä tarkoita pelkästään lapsen kanssa olemista.

Rakastamme silti kovasti toisiamme, eikä missään nimessä olla eroamassa saati hyppelemässä vieraisiin peteihin. Jaksan uskoa siihen että tää seksielämä tästä virkistyy vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vinkkiä voin antaa, mitkä tepsivät jos on ihan puhki.

Rakastelkaa saunassa (jos siis saatte lapsen hoitoon tai nukkuun). Se on rentouttavaa eikä tarvi mennä erikseen pesulle. ;-)

Aamuseksi on hyvä idea. Aamuisin miehillä usein on jo valmiiksi erektio ja muutenkin mukava olo, kun on toisen vieressä köllinyt. Mä myös olen iltaisin aina liian väsynyt seksiin, mutta aamuseksi onnistuu kyllä.

Vierailija
4/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aamuseksi onnistuu kun lapset kömpivät herättelemään viimeistään klo06.15? kun nukkuakin pitäis se tietty tuntimäärä yössä että olis suht virkeä varsinkin jos ja kun lapset herättelevät syystä tai toisesta öisin kerrasta viiteen!

Vierailija
5/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä kerran viikossa tai kahdessa. Mutta kun ennen lähes päivittäin. Minä itse olen se haluttomanpi puolisko, tosin taitaa mieskin olla sen verran uupunut, ettei edes enää vonkaa. Itse yritän pitää tota kerran viikossa yllä, ettei suhde kokonaan kuivuisi. Vaan kun uni monesti voittaa....

Vierailija
6/9 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuneet yhdessä jo 1v 3kk eikä kertaakaan ole harrastaneet seksiä. Seurusteluaikana silloin tällöin. Naista ei kiinosta, lapsi ei ole. Olen yrittänyt heitä jonnekkin ammattiauttajalle kun huomaan, että kumpaakin asia vaivaa, mutta eivät osaa itse enään asiat auttaa.

Vierailija
7/9 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan pian lasketussa ajassa ja raskauden aikana ollaan sekstailtu n. 3 kertaa, en muista tarkkaan.

Nytkin on aikaa edelliskerratsa ehkä parikolmekuukautta. JOssain vaiheissa kyllästyin kun aina joudun itse tekemään aloitteen, tai ainakin lähes aina. Päätin, että haluan kokea itseni naiselliseksi ja jäin odottamaan miehen aloitteita.

No, sitten kun viimein mies halusi, se oli sellaista heti tissiin kiinni touhua, eikä musta tuntunutkaan enää yhtään hyvältä, kun muuten eio llut mitään romantiikkaa päiväsaikaan jne. Nyt sitten ehkä kerran kuussa mies on vähän koittanut aloittaa, mutta mua ei olekaan kiinnostanut, toisaalta haluisin ja suren asiaa, mutta haluisin, että mies näkis vähän enemmän vaivaa kun että sitten pitkän ajan päästä tulee heti kiinni ilman mitään lämmittelyjä.

Vierailija
8/9 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimesen vuoden aikana 6 kertaa

Vierailija
9/9 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde muuten tosi hyvä, eikä asia sinänsä haittaa meitä kumpaakaan. Illalla ei vaan enää jaksa kiinnostaa,kun talo viimein hiljenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän