Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on kyllä aivan sairas palsta - en ikinä palaa

Vierailija
21.09.2019 |

Olen pitänyt palstataukoa vuoden ja eksyin viikko sitten erään googlehaun myötä palstalle lueskelemaan. Päätin, etten enää palaa tänne ja suosittelen samaa muille. Aivan sairasta haukkumista, viimeisimpänä tuo Madeleinen lapsen (pienen taaperon) ulkonäön haukkuminen. Aivan kipeitä ihmisiä täällä. Hakekaa oikeasti jotain apua surkeuteenne. Itse mieluiten levitän ystävällisyyttä ja pysyn tervehenkisten ihmisten parissa mieluummin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan täällä hyviäkin tyyppejä.

Sinccis

Vierailija
2/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä itse ole mammaa parempi, haukuit jo kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä lasten hakkumisesta mutta aika kuplassa elät jos eri mieltä kanssasi oleva on heti sairas- mitä jos kasvaisit aikuiseksi. Synnitön et ole itsekään vaikka esität?

Vierailija
4/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä lasten hakkumisesta mutta aika kuplassa elät jos eri mieltä kanssasi oleva on heti sairas- mitä jos kasvaisit aikuiseksi. Synnitön et ole itsekään vaikka esität?

Niin klassista av-palstaa. "Itte oot" näpäyttelyä, haukkumista jne. Yritetään kaikki vetää samaa liejuun jossa itse jo kaulaa myöten. Ihmispaskoja olette kaikki ja tällainen anonyymi kirjoittelu jossa ei tarvitse ottaa vastuuta mistään vain nostaa ihmisten kaikkein vittumaisimmat piirteet esiin. Joo joo itse olen samanlainen jne.

Vierailija
5/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei noi valtaisat ja loputtomat ikäeroketjut ainakaan terveitä ole.

Mies haukutaan niissä aina.

Vierailija
6/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläsia ihmiset oikeesti ajattelee. Ilman sensuuria.

Vierailija
7/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kieltämättä hämmentävää ajatella että täälläkin varmaan iso osa mammoista voi olla jonkun äitejä ja isiä. Ja kielenkäyttö ja asenteet ovat kuin merikarhuilla tai portoilla. Haukutaan työttömiä, vammaisia, lapsia, aikuisia ja oletettuja "alaluokkaisia", vaikka Suomessa ei edes ole mitään ala- ja yläluokkaa. Mutta kova hinku monella mammalla on kuulua johonkin mystiseen "yläluokkaan" ja haaveillaan isosta perinnöstä.

Sairasta.

Vierailija
8/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on juurikin sitä, sairas palsta. Tänään sentään on ollut niin järjettömästi provoja, että niiden olemassaolo on tosi helppo tajuta.

Mutta osoittaa inhorealistisesti sen, mitä palstan ulkopuolellakin tapahtuu.

Vierailija
9/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin klassista av-palstaa. "Itte oot" näpäyttelyä, haukkumista jne. Yritetään kaikki vetää samaa liejuun jossa itse jo kaulaa myöten. Ihmispaskoja olette kaikki ja tällainen anonyymi kirjoittelu jossa ei tarvitse ottaa vastuuta mistään vain nostaa ihmisten kaikkein vittumaisimmat piirteet esiin. Joo joo itse olen samanlainen jne.

Mä oo ihan hyvä tyyppi. Asiat voi riidellä, ihmisten persoonaan ei ikinä pidä kajota. Saati ihmisten läheisten. Se on todella ala-arvoista. Minusta on hyvä idea pysytellä pois tältä palstalta. Juuri eilen kirjoitin yhdelle ihmisille, että hänen aloittamansa keskustelun myötä palasi vähän usko tämän palstan kirjoittelijoihin. On täällä ihan fiksujakin ihmisiä toisinaan.

Mutta ap.n kanssa olen samaa mieltä, lasten arvosteleminen on todella kamalaa. 

Vierailija
10/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläsia ihmiset oikeesti ajattelee. Ilman sensuuria.

Kyllä sensuuria pitäisi olla.

Ei voi olla niin että sekopäät saavat kirjoittaa mitä vaan.

Vierailija
11/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kipeitä ihmisiä täällä. Hakekaa oikeasti jotain apua surkeuteenne. Itse mieluiten levitän ystävällisyyttä ja pysyn tervehenkisten ihmisten parissa mieluummin.

Vierailija
12/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä voi päästellä höyryjä tässä poliittisesti korrektissa maailmassa, jossa muuten ei enää voi sanoa mitään.

Täällä voi sanoa, mitä mieltä olet m amuista, työttömistä, lapsettomista tai perheistä, köyhistä, naisista ja miehistä, ja jopa uskaltaa sanoa, että lapsikin voi olla ruma. Toiset lapset on rumia, minkä sille mahtaa.

Täällä päästellään höyryjä, jotta jaksetaan olla korrekteja oikeassa elämässä. Ei sen vakavampaa ;). Relax.

Vierailija
13/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tekee hyvää, jos ei vastaa mihinkään sellaiseen viestiin, joka aiheuttaa ärtymystä. Sellainen viesti on hyvin todennäköisesti trollausta, ja vaikkei olisikaan, sitä kannattaa kohdella kuin trollia. Muuten vai auttaa sen tyyppisiä viestejä "lisääntymään".

Eri mielisten kanssa sopii keskustelua käydä, mutta kannattaa vastata vain niille, jotka jaksavat kirjoittaa mielipiteensä asiallisesti.

Vierailija
14/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tekee hyvää, jos ei vastaa mihinkään sellaiseen viestiin, joka aiheuttaa ärtymystä. Sellainen viesti on hyvin todennäköisesti trollausta, ja vaikkei olisikaan, sitä kannattaa kohdella kuin trollia. Muuten vai auttaa sen tyyppisiä viestejä "lisääntymään".

Eri mielisten kanssa sopii keskustelua käydä, mutta kannattaa vastata vain niille, jotka jaksavat kirjoittaa mielipiteensä asiallisesti.

Aivan, samaa mieltä tästä.

Sinccis

Vierailija
15/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yhdessä ketjussa joku väitti, että tieteellisesti moniavioisuus olisi jotenkin epänormaalia, kun tieteellisesti asia on päinvastoin aivan normaalia.

On myös kansoja, jotka eivät edes ymmärrä mitä yksiavioisuus tarkoittaa. Kyseessähän on sosiaalinen konstruktio, aivan kuten uskonnotkin, eikä mikään luonnonlaki.

Sinccis

Vierailija
16/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat sosiaaliset konstruktiot ja ympyrät pitää pystyä kyseenalaistamaan. 

Muuten ei ole kovin fiksu.

Sinccis

Ei se mihin normiin teidät on kasvatettu, ei se, mitä teille on opetettu, ole millään mittarilla a priori, muiden asioiden yläpuolella ja parempi.

Se on vain tapa, jolla teidät on kasvatettu. 

Sitten jos joku kyseenalaistaa sen, ja herne menee nenuliin, niin pitäisi katsella PEILIIN. 

Sinccis

Ei kyse ole edes siitä mitä mieltä minä ikinä sattuisin huomenna olemaan ;)

Vierailija
17/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tässä juuri ajattelin. Oma henk. koht. ihmettelyni on aivan pohjaton viha opettajia kohtaan. Aina. Ihan riippumatta aiheesta. Ja tämä ihmetyttää siksi, että olettaisin usealla täällä olevan lapsia. En jaksaisi lukea sitä vihaa enää.

Vierailija
18/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tässä juuri ajattelin. Oma henk. koht. ihmettelyni on aivan pohjaton viha opettajia kohtaan. Aina. Ihan riippumatta aiheesta. Ja tämä ihmetyttää siksi, että olettaisin usealla täällä olevan lapsia. En jaksaisi lukea sitä vihaa enää.

Se on jopa alkanut tarttua minuun, ihmettelen miten te kykenette sitä itseenne noin paljon imemäänkin?

Tietenkin voi olla koulussa saadut asiatkin taustalla, mutta ei kai nuo kirjoitusvirheistä huomauttelevat ihmiset ainakaan opettajien asemaa täällä paranna ?

vai ;)

Sinccis

Vierailija
19/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, Sinccis nousee tämmöisen yläpuolelle ja pysyttelee _aina_ neutraalina.

Ystävällisesti, kaikille 

Sinccis

Vierailija
20/23 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko mennä Ylilaudalle ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme