Ja taas lauantai-ilta yksin(äisenä)
Sama kai se olisi t*ppaa itsensä, mitä elämää tämä nyt muka on kun ei ole ketään jonka kanssa voisi lähteä jonnekin tai tehdä jotakin. Ei ole ketään jolle edes soittaa/tekstata. Ei ole ketään. Kivasti viiltää sydämestä kun kaikki muut ovat ulkona pitämässä hauskaa kavereiden kanssa mutta minkäs teet kun ei ole ketään.
Kommentit (25)
Kenen vika tämä on että olet yksinäinen?
Paa soimaan Mamban Lauantai-ilta niin tunnelma paranee. Not.
Nää on kuulemma ihan omia valintoja.
No jutellaan täällä sillä meitä yksinäisiä on paljon. Oletko nuori? Itse sain nuorena vähän liikaakin niitä ystäviä ja aikaa villiä menoa oli. Ei tarvinnut kuin yksinkin mennä ravintolaan niin aina seuraa sai. Ei sieltä kotoa kukaan tule hakemaan. Täytyy vain uskaltaa lähteä ihmisten pariin.
Osaatko sanoa, miksi olet päätynyt tähän ikävään tilanteeseen? Se voisi auttaa muutoksessa...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oma vikani ole kun olen jotenkin niin viallinen ettei kukaan halua olla tällaisen kanssa. Mutta perseestä silti.
Olin samaa mieltä mutta sairastuin. Nyt toivoisin että olisin terve. Vaikka sitten yksin. On parempi olla terve yksin kuin sairas yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oma vikani ole kun olen jotenkin niin viallinen ettei kukaan halua olla tällaisen kanssa. Mutta perseestä silti.
Voisko johtua vähättelevästä asenteestasi itseäsi kohtaan. Jos et pidä itseäsi minkään arvoisena, tuskin muutkaan.
Nautin siitä, kun saa olla yksin 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asut. Minäkin olen aina yksin ja jouluna se vasta tuntuukin, kun ei ole edes jouluna kukaan ympärillä.
Höpöhöpö, se on vaan someilluusiota että kaikki on jossain aina vkl porukalla pitämässä hauskaa :). Meitä kotona kökkijöitä on paljon. Jos haluat niin aloita joku mieluisa harrastus, jos haluat samanhenkistä seuraa? Nyt syksyllä alkaa vaikka mitä kursseja ja tunteja :).
Kannattaa silti myös yksin liikkua ihmisten ilmoilla, voihan sitä yksinäänkin tehdä kaikenlaista. Mennä leffaan, käydä syömässä ja ihan jopa drinkillä ym.
Jep, muilla on perheet, ystävät jne.. On se kiva kun itsellä ei ole ketään..
Ai ai a, minä olen vaeltava aave
Mä tanssin vaan
vaikka sydämeni palasina on..
Yksinäisen keijun tarina by Chisu tulee mieleen.. Kuin minusta kirjoitettu biisi..
"Kaikki muut" eivät todellakaan ole ulkona kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Monet ovat yksin kotona lauantai-iltana. Se on tietysti harmi, jos haluaisi olla jossain ihmisten parissa, mutta joutuu olemaan yksin. Itse viihdyn kotona yksin.
Ehdotan myös harrastuksen aloittamista. Silloin ainakin tapaisi säännöllisesti ihmisiä vapaa-ajalla, vaikkei ehkä lauantai-iltaisin. Sitten on erilaisia facebook-ryhmiä, joissa samoista asioista kiinnostuneet ihmiset tutustuvat toisiinsa ja ymmärtääkseni järjestävät tapaamisia.
Kuulin että Yhdysvalloissa on Nextdoor.com-nettisivusto, jolla saman asuinalueen kaveriseuraa kaipaavat ihmiset voivat tutustua toisiinsa. Suomeenkin voisi perustaa sellaisen sivuston vai onko sellainen jo olemassa?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Kaikki muut ovat ulkona pitämässä hauskaa, mutta palstalla ekan sivun kaikki vastaukset ovat 2min sisällä? :D