Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas lauantai-ilta yksin(äisenä)

Vierailija
21.09.2019 |

Sama kai se olisi t*ppaa itsensä, mitä elämää tämä nyt muka on kun ei ole ketään jonka kanssa voisi lähteä jonnekin tai tehdä jotakin. Ei ole ketään jolle edes soittaa/tekstata. Ei ole ketään. Kivasti viiltää sydämestä kun kaikki muut ovat ulkona pitämässä hauskaa kavereiden kanssa mutta minkäs teet kun ei ole ketään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut ovat ulkona pitämässä hauskaa, mutta palstalla ekan sivun kaikki vastaukset ovat 2min sisällä? :D

Vierailija
2/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen 💔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen vika tämä on että olet yksinäinen?

Vierailija
4/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paa soimaan Mamban Lauantai-ilta niin tunnelma paranee. Not.

Vierailija
5/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kuulemma ihan omia valintoja.

Vierailija
6/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jutellaan täällä sillä meitä yksinäisiä on paljon. Oletko nuori? Itse sain nuorena vähän liikaakin niitä ystäviä ja aikaa villiä menoa oli. Ei tarvinnut kuin yksinkin mennä ravintolaan niin aina seuraa sai. Ei sieltä kotoa kukaan tule hakemaan. Täytyy vain uskaltaa lähteä ihmisten pariin. 

Vierailija
7/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko sanoa, miksi olet päätynyt tähän ikävään tilanteeseen? Se voisi auttaa muutoksessa...

Vierailija
8/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se oma vikani ole kun olen jotenkin niin viallinen ettei kukaan halua olla tällaisen kanssa. Mutta perseestä silti.

Vierailija
9/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin samaa mieltä mutta sairastuin. Nyt toivoisin että olisin terve. Vaikka sitten yksin. On parempi olla terve yksin kuin sairas yksin.

Vierailija
10/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiksen lauantai.

Vierailija
11/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se oma vikani ole kun olen jotenkin niin viallinen ettei kukaan halua olla tällaisen kanssa. Mutta perseestä silti.

Voisko johtua vähättelevästä asenteestasi itseäsi kohtaan. Jos et pidä itseäsi minkään arvoisena, tuskin muutkaan.

Vierailija
12/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin siitä, kun saa olla yksin 🙂

Vierailija
13/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut. Minäkin olen aina yksin ja jouluna se vasta tuntuukin, kun ei ole edes jouluna kukaan ympärillä.

Vierailija
14/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö, se on vaan someilluusiota että kaikki on jossain aina vkl porukalla pitämässä hauskaa :). Meitä kotona kökkijöitä on paljon. Jos haluat niin aloita joku mieluisa harrastus, jos haluat samanhenkistä seuraa? Nyt syksyllä alkaa vaikka mitä kursseja ja tunteja :).

Vierailija
15/25 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa silti myös yksin liikkua ihmisten ilmoilla, voihan sitä yksinäänkin tehdä kaikenlaista. Mennä leffaan, käydä syömässä ja ihan jopa drinkillä ym.

Vierailija
16/25 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muilla on perheet, ystävät jne.. On se kiva kun itsellä ei ole ketään..

Vierailija
17/25 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita yksinäisiä linjoilla?

Vierailija
18/25 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ai a, minä olen vaeltava aave

Mä tanssin vaan

vaikka sydämeni palasina on..

Vierailija
19/25 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisen keijun tarina by Chisu tulee mieleen.. Kuin minusta kirjoitettu biisi..

20/25 |
26.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki muut" eivät todellakaan ole ulkona kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Monet ovat yksin kotona lauantai-iltana. Se on tietysti harmi, jos haluaisi olla jossain ihmisten parissa, mutta joutuu olemaan yksin. Itse viihdyn kotona yksin.

Ehdotan myös harrastuksen aloittamista. Silloin ainakin tapaisi säännöllisesti ihmisiä vapaa-ajalla, vaikkei ehkä lauantai-iltaisin. Sitten on erilaisia facebook-ryhmiä, joissa samoista asioista kiinnostuneet ihmiset tutustuvat toisiinsa ja ymmärtääkseni järjestävät tapaamisia. 

Kuulin että Yhdysvalloissa on Nextdoor.com-nettisivusto, jolla saman asuinalueen kaveriseuraa kaipaavat ihmiset voivat tutustua toisiinsa. Suomeenkin voisi perustaa sellaisen sivuston vai onko sellainen jo olemassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan