Ja taas lauantai-ilta yksin(äisenä)
Sama kai se olisi t*ppaa itsensä, mitä elämää tämä nyt muka on kun ei ole ketään jonka kanssa voisi lähteä jonnekin tai tehdä jotakin. Ei ole ketään jolle edes soittaa/tekstata. Ei ole ketään. Kivasti viiltää sydämestä kun kaikki muut ovat ulkona pitämässä hauskaa kavereiden kanssa mutta minkäs teet kun ei ole ketään.
Kommentit (25)
Faith kirjoitti:
"Kaikki muut" eivät todellakaan ole ulkona kavereiden kanssa pitämässä hauskaa. Monet ovat yksin kotona lauantai-iltana. Se on tietysti harmi, jos haluaisi olla jossain ihmisten parissa, mutta joutuu olemaan yksin. Itse viihdyn kotona yksin.
Ehdotan myös harrastuksen aloittamista. Silloin ainakin tapaisi säännöllisesti ihmisiä vapaa-ajalla, vaikkei ehkä lauantai-iltaisin. Sitten on erilaisia facebook-ryhmiä, joissa samoista asioista kiinnostuneet ihmiset tutustuvat toisiinsa ja ymmärtääkseni järjestävät tapaamisia.
Kuulin että Yhdysvalloissa on Nextdoor.com-nettisivusto, jolla saman asuinalueen kaveriseuraa kaipaavat ihmiset voivat tutustua toisiinsa. Suomeenkin voisi perustaa sellaisen sivuston vai onko sellainen jo olemassa?
Niin. On niitä jotka ovat omasta tahdostaan yksin, sitten on meitä jotka ovat vasten tahtoaan yksin. Jotkut ihmiset vain ovat sen tyyppisiä ettei kukaan pidä tai kelpuuta, edes kaveriksi. Kun on ollut aina yksin niin ei osaa olla oikeanlainen suhteisiin.
Ajattele, että on meitä muitakin yksinäisiä :) Minä vietän illan viinipullon kanssa, maalaan ja samalla kuuntelen musiikkia. Ajattelin myös lähteä Joker-elokuvan myöhäisnäytökseen.
Vähän osittain samaa vikaa. Sinällään viihdyn kyllä ilman ystäviä ja näin, mutta välistä olisi kyllä ihan ok jos olisi joku ystäväntapainen jonka kanssa vaikka viestitellä jne. Mutta olen sen verran erikoinen tyyppi, että sellaista viestittelykaveria ei ihan hevin löydy, ja toisekseen olen niin helkkarin huono pitämään kehenkään pidemmän aikaa yhteyttä, että helpoin vaan olla yksin. Onneksi on palsta jossa voi suurimmat viestittelyhimonsa purkaa jos tarvis vaatii.
Terveisin Naispelko26
Vierailija kirjoitti:
No jutellaan täällä sillä meitä yksinäisiä on paljon. Oletko nuori? Itse sain nuorena vähän liikaakin niitä ystäviä ja aikaa villiä menoa oli. Ei tarvinnut kuin yksinkin mennä ravintolaan niin aina seuraa sai. Ei sieltä kotoa kukaan tule hakemaan. Täytyy vain uskaltaa lähteä ihmisten pariin.
Paljon mieluummin yksin kuin "kuulevittukuule"-örvelö kimpussa kapakassa. ;-)
No, tätä iltaa edelsi perjantai-ilta yksinäisenä ja huomenna on puolestaan sunnuntai-ilta yksinäisenä. Jotenkin siihen on jo tottunut. Ei sitä nyt kannata sen enempää murehtia. Tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville!