Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40+ perheenäidin vampyyrejä hehkuttava instasivu, eikö tuo ole vähän noloa?

Vierailija
21.09.2019 |

Tänään lisäsi kuvan jossa seisoo kotipihallaan lateksimekko päällä ja naama tekoveressä. Ei edes ole mikään gootti eikä ole miehensäkään, perheessä on useampi pieni lapsi.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka, mitä, häh?

Vierailija
2/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nolommalta kuulostaa se, että sä stalkkaat sitä perheenäidin sivua ja kyselet sitten, onko noloa, jos joku toimii niin tai näin. Just tuollainen vankila se keskiluokkainen keskituloisuus on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikä pakottaa kohtaamaan oman  kuolevaisuutensa,  vähemmästäkin alkaa haaveilla olevansa  dracula! Olisi hyvännäköinen eikä särkisi selkää tai polvia.

Vierailija
4/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä nolommalta kuulostaa se, että sä stalkkaat sitä perheenäidin sivua ja kyselet sitten, onko noloa, jos joku toimii niin tai näin. Just tuollainen vankila se keskiluokkainen keskituloisuus on.

En stalkkaa vaan seuraan, kyseessä on tuttavani. Alkuun siellä oli normaaleja kuvia, lasten koulukuvia ja leipomuksia ym . Pikku   hiljaa alkoi tulla noita vampyyrijuttuja ja nykyään muuta ei sitten enää tule ! 

Ap

Vierailija
5/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenäidillä ei siis saisi olla muita harrastuksia kuin ruuanlaitto, leipominen, käsityöt ja lastenhoito?

Vierailija
6/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En stalkkaa vaan seuraan, kyseessä on tuttavani. Alkuun siellä oli normaaleja kuvia, lasten koulukuvia ja leipomuksia ym . Pikku   hiljaa alkoi tulla noita vampyyrijuttuja ja nykyään muuta ei sitten enää tule ! 

Ap

No voi ei.

Vierailija
7/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taida tietää kyseisen naisen. Oli semmoinen koulukiusattu reppana, teini-ikäisenä kulki   mustissa vaatteissa  kännissä pitkin kyliä . Kädet ihan arvilla ja viil teli kuulemma siksi ,että tykkäsi veren mausta. Oli jossain vaiheessa psykiatrisessa hoidossakin . Yleensä tuollainen sekoilu jää nuoruuteen muttei tällä ihmisellä.

Nykyään pistää Instagramiin reippaasti muokattuja kuvia joissa esim.  teko-torahampaat ja tekoverta vaatteilla sekä lainauksia tyyliin "Dead girls don"t cry".  Tuntuu kuin takertuisi vampyyrifantasiaan koska elämänsä edelleen niin kurjaa. Ja tämä nainen on 41-vuotias....

Vierailija
8/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hienoa, jos ihmisellä on joku oma juttu, johon suhtautuu intohimoisesti. Hienoa tietysti on, jos se on jotain tyylikästä tai hohdokasta, mutta joka tapauksessa onnellisempia on ne ihmiset, jotka tekevät eivätkä vain seuraa, mitä muut tekevät. Minulla on itselläni taideharrastus, joka on tosi tärkeä minulle. Minulla on useampi lähempänä eläkeikää oleva työkaveri, jotka ovat kertoneet, mitä itse olisivat halunneet harrastaa, mutta eivät ole koskaan uskaltaneet eli tohtineet, kun olivat epävarmoja taidoistaan tai homman järkevyydestä. Se on surullista.

Vierailija
9/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt minkä niminen istatili ! Niin annetaan arvio !

Vierailija
10/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo nyt niin omituista minusta ole. Kulttuuria tuokin.

Vierailija
11/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän hoitaa lapset ja kodin niin miksei voisi vapaalla loikkia metsässä viitta päällä ja draculatekarit suussa?  Se on hänen oma juttunsa josta ei ole harmia kellekään, ainakin niin kauan kuin ei ala oravia ja pultsareita pureskella ...

Vierailija
12/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lateksimekko päällä. Taidat olla itse vähän naiivi;)

Vierailija
13/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni nainen jää teinin tasolle

Vierailija
14/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se loppuu kun isket vaarnan sydämeen

Vierailija
15/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, onhan minullakin vampire bite tatuointi  kaulassa(eli 2 reikää joista valunut verta) ja olen 31 vuotias kolmen lapsen äiti ! Vampyyrit vain ovat... Upeita. Seksikkäitä. Uhrin viettely ja   kulmahampaiden hidas upottaminen kaulaan, jonka aikana sekä uhri että vampyyri saavat orgasmin.... Ja jälkeenpäin uhri on vapaa entisen elämänsä murheista. "Sleep all days, party all night, never grow old,  never die". 

Vierailija
16/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravenna666 kirjoitti:

Höh, onhan minullakin vampire bite tatuointi  kaulassa(eli 2 reikää joista valunut verta) ja olen 31 vuotias kolmen lapsen äiti ! Vampyyrit vain ovat... Upeita. Seksikkäitä. Uhrin viettely ja   kulmahampaiden hidas upottaminen kaulaan, jonka aikana sekä uhri että vampyyri saavat orgasmin.... Ja jälkeenpäin uhri on vapaa entisen elämänsä murheista. "Sleep all days, party all night, never grow old,  never die". 

Olen jo kauan himoinnut tuota tatskaa mutta en ole uskaltanut ottaa kun pelkään että sattuu aivan liikaa.

Mutta siis, en näe mitään kummallista tuossa perheenäidissä. Olen itsekin äiti ja harrastan larppausta.

Vierailija
17/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni nainen jää teinin tasolle

Etenkin jos on lapsuutensa ja nuoruutensa lukenut Pikku vampyyrejä ja Noidan Käsikirjaa :D  Ysärin satanismi-hysteria poikii 80-luvun suosikkikirjoista ja voihan niistä pää mennä pysyvästikin sekaisin.

Vierailija
18/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa, että tuolla ihmisellä on jokin tapa ilmaista itseään ja pääsylippu tylsän arkitodellisuuden ulottumattomiin. Muiden mielestä tuo voi olla hyvinkin hassua, mutta henkilölle itselleen se voi olla hyvinkin tarpeellinen purkautumiskeino. Ihmisten tulisi tehdä enemmän itselleen iloa tuottavia asioita, eikä pohtia niin paljon sitä, miltä vaikuttaa muiden silmissä.

Vierailija
19/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aina hienoa, että joku jaksaa keski-iässäkin intoilla jostain epätavallisemmasta ja fanittaa juttuja avoimesti.

Vierailija
20/21 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälla tavalla naiset pitää toisiaan aisoissa. Juoruilu, maineen tuhoaminen. Mikä on noloa, ei ole hyväksyttävää. Käyttäydy kuten muut, näytä samalta, leikkaa sama mammatukka. Jos teet väärin olet nolo, tyrkky tai muuta epäsopivaa. Muista sisustaa valkoisella ja leikata se mammatukka. Älä kiinnostuu muusta kuin Vain elämäästä ja vauvapalstasta. Harrastaa saat korkeintaan joogaa, kuunnella Lauri Tähkää ja lukea Tess Gerritsenin jännäreitä. Kaikki muu on venäläisten huorien juttuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän