Miksi mieheni katsoo aina erästä tiettyä naista pitkään ja vilkuilee vähän väliä, jos
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Jossain luki että lisääntymiskykyinen/ikäinen mies skannaa kaikki vastaantulevat naiset joo tai ei. Teorian tasolla vaikka ei pettäisi. Jos tuijottaa pitkään, ei ole ehkä ehtinyt päättää.
On tod näk ehtinyt päättää ja vastaus on JOO.
Voisiko niin hurjaa toimintatapaa ajatella, että kysyisit mieheltäsi, että miksi?
🤔
Itse naisena katselen miehiä, vaikka ei ole mitään pettämishaluja eikä tarvetta.
Jotkut ihmiset vaan ovat mielenkiintoisia ja heitä voi ihailla.
Mielenkiintoinen ihminen ei tarkoita, että on joku kuvankaunis tai muodikas tms.
Joku ihmisessä vaan kiehtoo, ja katse palailee tähän ihmiseen usein, kun hän on paikalla.
Jos miehesi on nuori, niin senhän toki tietää, mitä nuorilla miehillä on mielessään.
Haluaa työntää timantinkovan peeniksensä naisen kostuneeseen, vastaanottavaan ja tiukkaan vaginaan ja keinua naisen kanssa kiiman ja räjähtävän orgasmin kautta hellivään läheisyyteen ja myöhemmin rakkaudelliseen suhteeseen. Tätähän säsimpanssi kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko niin hurjaa toimintatapaa ajatella, että kysyisit mieheltäsi, että miksi?
🤔
Ei vastaa
Olet mustasukkainen? Etkö itse katso ketään ikinä?
Hän pelkää sitä naista. Luultavasti nainen on ahdistellut häntä tai naisella,on arveluttava maine. Ehkä miehesi on juoruilija ja,etsii syytä puhua taas pahaa siitä naisesta. Katsominen ei ole aina hyvää vaan monestikin pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän pelkää sitä naista. Luultavasti nainen on ahdistellut häntä tai naisella,on arveluttava maine. Ehkä miehesi on juoruilija ja,etsii syytä puhua taas pahaa siitä naisesta. Katsominen ei ole aina hyvää vaan monestikin pahaa.
Eikö silloin pitäisi ennemmin olla kuin ei huomaisi?
Ota sokea ukko, ei vilkuile muita naisia. Tsiisus sentään...
Mulla on stalkkeri ja en halua olla hänen kanssaan samassa tilassa. Vilkuilen häntä koko ajan, ettei vaan olisi liian lähellä tai tuijottaisi kummallisesti minua. Ahdistun siitä tyypistä tosi paljon. Hän ihailee minua ja on tarjonnut itseään minulle. Pelkään häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on stalkkeri ja en halua olla hänen kanssaan samassa tilassa. Vilkuilen häntä koko ajan, ettei vaan olisi liian lähellä tai tuijottaisi kummallisesti minua. Ahdistun siitä tyypistä tosi paljon. Hän ihailee minua ja on tarjonnut itseään minulle. Pelkään häntä.
Missä ja miten tarjosi
Jossain luki että lisääntymiskykyinen/ikäinen mies skannaa kaikki vastaantulevat naiset joo tai ei. Teorian tasolla vaikka ei pettäisi. Jos tuijottaa pitkään, ei ole ehkä ehtinyt päättää.