Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuletteko, että jossain vaiheessa ihmiset lopetetaan kuin eläimet?

Vierailija
21.09.2019 |

Kun yhteiskunnalla ei ole jatkossa varaa maksaa eläkkeitä eikä terveydenhoitoa, niin sitten ihmiset vaan lopetetaan, kun ovat liian vaivaisia?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten joku yliannostus hyvillä aineilla, niin, että lähtee hymyhuulilla.

Olisihan näitä hyviä tapoja, jos vaan päättäjillä olisi ns. munaa.

Sinccis

Vierailija
22/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumaa miestä kukaan ei kaipaa nuorena eikä vanhana. Voisi perustaa lopetuspalvelun, jonne voi sitten ilmoittaa, kun haluaa lopullisen niitin.

Minä taas ajattelen niin, että meikkeihin voisi laittaa botoxia. 30 nanogrammaa tappaa yhden, alle 40 grammaa koko maailman ihmiset. Heleppoo ku heinänteko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumaa miestä kukaan ei kaipaa nuorena eikä vanhana. Voisi perustaa lopetuspalvelun, jonne voi sitten ilmoittaa, kun haluaa lopullisen niitin.

Palstan rumat naiset itkee samaa, miksi ette kohtaa ?

Sinccis

Vierailija
24/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistopuolueiden edustajat ei sitä ääneen sano mutta toivovat että köyhät voisi lopettaa. 

Vierailija
25/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on kun ei osata ajatella asioita kuin omasta yksityisestä näkökulmastaan - minä ainakin ja en minä ainakaan ja minä minä minä? Eikö yhtään käy mielessä, mitä tuollainen touhu tekisi yhteiskunnalle ja mihin se voisi johtaa?

Vierailija
26/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä samalla palstalla pidetään itsemurhaa raukkamaisena tekona.

Vierailija
27/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mahdollisuus eutanasiaan tulee pian voimaan. Pelottaa näin lapsettomana viisikymppisenä, että olen aikanaan täysin koneiston armoilla, jos vanhana menee liikuntakyky tai järjenvalo sammuu. Olen nähnyt liikaa mitä kohtelua jo nytkin jotkut vanhukset saavat osakseen laitoksissa ja kotihoidossa, mitä se on sitten 20-30 vuoden kuluttua...

Vierailija
28/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on kun ei osata ajatella asioita kuin omasta yksityisestä näkökulmastaan - minä ainakin ja en minä ainakaan ja minä minä minä? Eikö yhtään käy mielessä, mitä tuollainen touhu tekisi yhteiskunnalle ja mihin se voisi johtaa?

Jos ja jos.

Vierailija
29/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhimillisempää on lopettaa kituva ihminen eikä pitää väkisin hengissä.

Kukaan ei voi määrittää toisen kokemusta. Ulkoisesti nukkavierulla köpöttäjällä voi olla rikas sisäinen elämä, jota voit vain kadehtia.

Vierailija
30/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi ettei kukaan lisäänny holtittomasti? Suuri osa Kelan rahoista menee tulkkeihin ym.

Vierailija
31/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan käy niin päin, että osalle ei ole minkäänlaista hoitoa saatavissa eli he saavat kitua ja kuolla ihan itsekseen ja omissa oloissaan. Eli turha luulla, että edes päästäisiin/jouduttaisiin hoitokoteihin, joissa olisi vaarana/mahdollisuutena eutanasia saati tarjolla jotain hoitoa.

Vierailija
32/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska mulla ei ole oikeutta päättää asiaa kenenkään muun puolesta, vain omastani. Niinkuin se tulisi ollakin.

Vierailija
33/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eiköhän ekaan mee sitten sossupummit, v ammaiset ja vanhukset = ei liikuta mun elämää millään lailla.

Vierailija
34/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että mahdollisuus itsensä kivuttomaan lopettamiseen laillistetaan niille, jotka sitä haluavat.

Ketään ei lopeteta vasten tahtoaan niin kauan kuin persut pysyvät pois vallasta. Heidän edeltäjänsä Saksassa lopettivat miljoonia ihmisiä.

Vierailija
35/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen miksi ei tule esiin politikkoa tai puoluetta, joka yhteen ääneen sanoisi kannattavan eutanasian hyväksymistä Suomeen. Ja myös ajavansa sen läpi jos pääsevät hallitukseen.

Sellainen ehdokas ja puolue menestyisi vaaleissa todella hyvin.

Vierailija
36/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ajattelen niin, että meikkeihin voisi laittaa botoxia. 30 nanogrammaa tappaa yhden, alle 40 grammaa koko maailman ihmiset. Heleppoo ku heinänteko.

Tai jos tupakkaan ja nuuskaan, lähtisivät typerimmät ensin.

Vierailija
37/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelisin, että eutanasia sallitaan ensin ja sitten siihen "kannustetaan". Seuraavassa vaiheessa ihmisille tarjotaan diskreetisti mahdollisuus esim. ottaa yliannostus ja tavalla tai toisella kommunikaatiokyvyttömät, vegetatiivisessa tilassa makaavat jne. jätetään vähitellen hoitamatta, ehkä jopa kärrätään metsiin odottamaan.

Vierailija
38/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössähän jo nykyään aliresursoidussa pitkäaikaissairaiden laitoshoidossa ihmiset aliravitaan ja -hoidetaan, mikä lyhentää laitoksessaoloaikaa ja vapauttaa paikkoja uusille saattohoidettaville.

Vierailija
39/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti mahdollisuus eutanasiaan tulee pian voimaan. Pelottaa näin lapsettomana viisikymppisenä, että olen aikanaan täysin koneiston armoilla, jos vanhana menee liikuntakyky tai järjenvalo sammuu. Olen nähnyt liikaa mitä kohtelua jo nytkin jotkut vanhukset saavat osakseen laitoksissa ja kotihoidossa, mitä se on sitten 20-30 vuoden kuluttua...

Tee ehdottomasti hoitotahto. Kaikilla pitää itse asiassa olla hoitotahto tehtynä kaikissa sielun ja ruumiin voimissa, koskaan ei tiedä miten käy ja missä vaiheessa.

Vierailija
40/41 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, 70 vuotta täyttäneille terveystarkastus jonka tuloksista riippuen pari vartija pitää kiinni kun lääkäri antaa myrkkypiikin ja sitten ruumis lähetetään omaisille.  Mikäli todetaan vielä yhteiskuntakelpoiseksi, saa elää pelko perseessä seuraavaan  vuosikontrolliin. Maan alle syntyy senioireiden anarkistiryhmiä jotka taistelevat systeemiä vastaan.