Minkälaista naapuria et tervehdi, vaan katsot inhoten ja ylimielisesti?
Lähes poikkeuksetta naapurini eivät tervehdi minua. Jotkut kääntävät pään poispäin, jotkut katsovat nenän vartta pitkin, eräs matki liioitellusti minua. Koska useat naapurit toimivat samoin, syy on minussa. Mikä se voisi olla? Olenko liian yliystävällinen (hymyilen, pidän ovia auki muille jne)? Vaikutanko alkoholistilta (en juo, mutta naama on turpea ainakin välillä)?
Välillä olen kokeillut, että en tervehdi ensin ketään. Sitten minua tervehditäänkin. Kun seuraavalla kerralla "vahingossa" tervehdin, minua ei tervehditä vaan mulkaistaan vihaisesti.
Seinänaapurit tervehtivät, joten syy ei ole häiritsevässä asumisessa.
Kommentit (41)
Selkeitä juorukyyläukkoja ja akkoja en tervehdi.
Naapuritervehdyshullulta jo toinen ketju tänään 😂
En tervehdi naapureitani juurikaan. Ei kiinnosta kuka asuu naapurissa kunhan ei ole vaivaksi. Pihan ja naapuruston lapset kyllä moikkaan.
Uusi naapuri katsoi pahasti. Oletan, että parveketupakointini takia.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat tervehtivät, vaikka olen iäkäs.
Olepas varovainen niiden nuorten suhteen. Ties mitä näpistelyä tai huijaamista suunnittelevat. Olen valitettavasti tosissani. Pidä ovet kiinni.
Katson vinoon niitä joita olen itse alkuun tervehtinyt mutta saanut vastaukseksi vain mulkaisuja. En koe olevani mitenkään tyrkky enkä todellakaan yritä viestiä että haluaisin keskustella heidän kanssaan enempää. Minusta on vain mukava moikkailla.
Vierailija kirjoitti:
Moikkasin uutta naapuriani vuoden. Ei koskaan tervehtinyt takaisin. Lopetin moikkaamisen ja kävelen nykyisin ohi kuin en näkiskään.
Olisit ehkä voinut ottaa vihjeestä vaarin jo aiemminkin. Jos toinen ei halua tervehtiä, niin sitten ei halua. Luultavasti ei tervehdi ketään muutakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kaltainen naapuri on kyllä harvinainen kerrostlaoissa.. suurin osa suomalaisista ei tervehdi naapureitaan
Tuohan kummallista. Minä asun Tampereella Hervannassa ja täällä lähes jokainen tervehtii. Eikä tamperelaisia yleensä erityisesti sosiaalisista taidoista tunneta. Ehkä sinulla on kokemusta pääasiassa vuokrataloista?
Olet liian teeskentelevä, että ole aito. Siksi sinua kartetaan. Meillä oli myös tällainen naapuri, aina piti pelätä, alkaako se kyselenään yksityiselämän asioita, oli tosi vaativan pyrkyrin oloinen. Yritti lähestyä, piti olla tiukkana, että on kylmä. Sitten se iski toisen naapurin ja on onneksi vähän hellittänyt tuota teeskentelyään. Nämä teennäiset ihmiset puhuvat lähes poikkeuksetta pahaa toisista selän takana.
Vierailija kirjoitti:
M u s l i m i m a m u j a .
Sama, en halua heitä tänne, joten en tervehdi, enkä hymyile. Päin vastoin.
Muuten olen hyväkäytöksinen ja ystävällinen ihminen.
Femceleitä en tervehdi- Ällöttää kun kyttäävät penistä aina!
Jos mies on alle 185cm ilman hiusrajaa ja kunnon pullotusta pöksyissä. Tai on alle 5m€ net worth niin häntä ei ole olemassa. Olenhan itse kiinteän muodokas instapapy.
Vierailija kirjoitti:
Nuoremmat tervehtivät, vaikka olen iäkäs.
Nuoriso on kyllä mukavaa. Meillä tervehtivät ja vaihtavat muutaman sanan oma-aloitteisesti, mutta kukaan ei tunge liikaa, kun ikäeroa on.
Mua ei satunnainen etkoilukaan haittaa.
toinen iäkäs
En pidä tunkeilevista naapureista. Moikkaaminen ilman muuta kuuluu asiaan, mutta kotona ja pihalla tärkeintä on rauha. Lisäksi on kokemusta ilkeistä naapureista. Huomautellaan milloin mistäkin, lemmikin ulkoiluttamisesta väärin, arvistellaan nuorelle hänen kouluvalintoja ym.
En tervehdin tupakoitsijoita enkä vauvaansa pahoinpitelevää äitiä.
No jos pedofiili olis naapurissani, en tervehtisi.
Ei kannata ottaa itseensä. Huomannut itse saman, että jotkut eivät vaan tervehdi ja vetää leuan ylös.
Mukavia naapureita. Tervehdin kyllä,välillä vaihdetaan muutama sana.
Vierailija kirjoitti:
No jos pedofiili olis naapurissani, en tervehtisi.
Ei hän ajatuksilleen mitään mahda. Pedofiili ei ole automaattisesti rikollinen.
Ap:n kaltainen naapuri on kyllä harvinainen kerrostlaoissa.. suurin osa suomalaisista ei tervehdi naapureitaan