Luulevatko deittipalstoja lukevat miehet automaattisesti, että yh etsii itselleen ELÄTTÄJÄÄ?
Ja on köyhä urpoparka, joka ei oikein tule toimeen itsensä eikä kenenkään muunkaan kanssa ja kaipaa ainoastaan jotain henkistä ja taloudellista tukipilaria sekä ilmaista lastenhoitajaa
Seurustelen ehdottoman onnellisesti, joten kysymys ei ole ajankohtainen. Kuitenkin mietin, että aikoinaan kun etsin deittipalstoiltakin seuraa, tuli joitakin niin kummallisia yhteydenottoja. Ja tökeröitä kysymyksiä.
Ja nykyisenkin miehen kaverit ovat esittäneet tosi kriittisiä kysymyksiä miehelleni, ovat olleet huolissaan siitä, onko minulla tavoitteena vain käyttää hyväksi miestä.
Joskus noiden äijän kavereiden ajatukset vituttavat, tekisi mieli iskeä niiden eteen joku todiste varallisuudesta, jotta turvat menisivät tukkoon. Tai tekisi mieli sanoa, että v*tun kusipäät, meistä kahdesta MINÄ olen se, jonka ansiosta tulevaisuudessa (jos suhteemme johonkin johtaa) voimme elellä melko huolettomasti - emme yltäkylläisyydessä, mutta sanotaan nyt vaikka VELATTOMINA.
Itse asiassa äijäkään ei vielä tätä tiedä, en ole kertonut mitä omistan ja mitä en. Sen hän on huomannut, että tulen taloudellisesti toimeen ihan ok, asun kahden lapseni kanssa ihan mukavasti eikä tarvitse kituuttaa.