Miten muistaisin ystävääni, joka sai juuri vauvan?
Olen niin onnellinen heidän puolestaan; pitkät lapsettomuushoidot takana jne. Tottakai ostan vauvalle jotain, mutta mitä kivaa voisi viedä äidille?
Kommentit (8)
Siis jostain pienestä " hemmottelujutusta" esim. Body Shopista. Toisaalta oli kivaa, kun vieraat toivat omat kahvitarjottavat ja ekstraakin pakkaseen... Vieraita nimittäin kävi, mutta omat voimat eivät riittäneet leipomiseen :)
Itse ostaisin äidille lahjaksi Jari Tervon Kallellaan kirjan, hervotonta vauvaperheen menoa!
Tai antaisin " lahjakortin" jossa lupaan tulla hoitamaan vauvaa siksi aikaa, kun äiti käy kampaajalla yms.
vielä niin arkoja pyytämään lapsenvahdiksi, vaikka sellaista haluaisivatkin.
Vierailija:
Itse ostaisin äidille lahjaksi Jari Tervon Kallellaan kirjan, hervotonta vauvaperheen menoa!Tai antaisin " lahjakortin" jossa lupaan tulla hoitamaan vauvaa siksi aikaa, kun äiti käy kampaajalla yms.
Itse en olisi taas ilahtunut kirjasta, pienen vauvan kanssa kun sitä lukuaikaa on todella rajatusti... Mutta onneksi olemme niin erilaisia :)
Tuo " lahjakortti" on kiva idea myös!
3
Ihana oli myös isältä ja äitipuolta saatu tarjotin johon oli leivottu kaikkea pikkuleivistä pullaan ja leipään, koristeltu sinisillä orvokeilla ja pieni sininen vauvapatsas koristeena.
Kaikki apu on hyvä lahja, koska äiti voi olla aika väsynyt tai huolissaan siitä riittääkö voimat, vaikka siivousapu, mattojenpesulahjakortti tai jotain, jos siis haluat antaa lahjaksi omaa aikaasi.
Kukat oli ihania lahjoja myös ja joku ihana korukin voisi olla kiva muisto, ei sen tarvii olla niin kovin paljon erilainen kuin mitä antaisit synttärilahjaksikaan. Mutta jos äitiyttä haluat korostaa, niin ehkä jotain naisellista. MÄ en ainakaan koskaan ole tuntenut itseäni niin naiselliseksi kuin vasta synnyttäneenä ja se oli mahtavaa.
a ja ruokaa, eikä kenenkään tartte alkaa tehdä ruokaa. Taitaisi olla ihan tervetullutta mennä sinne kokkaamaan kohta uudestaan, taitaa pakastin jo tyhjetä pikku hiljaa.
Vein rotinakorissa valtavan pullakranssin, se oli hauskaa ja tekeminen ihan iisiä, en ollut aikaisemmin koskaan tehnyt. Ja jotain hemmottelukylpyöljyä ja tehokauneustippoja äidille, isälle mielikuvituksettomasti yhden tähden Jallu, kukkia - kukista ainakin itse ilahduin paljon.
Paras lahja mitä mun lapsi sai oli lampaantalja ja riippumatto.