Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pyytää nainen kahville

Vierailija
20.09.2019 |

Niin? Menenkö vaan " Hei lähdetkö kahville ? "

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruman miehen ei kannata pyytää naista kahville, koska nainen ei suostu ja tuntee vain vastenmielisyyttä rumaa miestä kohtaan.

Höpö-höpö. Itseasiassa harvoin kohtaa erinomaisen ruman näköisiä ihmisiä; ainakaan sellaisia, joista ei otaksuttavasti näy myös mahd. rumuuden syy, kuten alkoholin turruttama olemus tai tupakan kellertämät hampaat... Puhumattakaan huonojen tapojen vaikutusta käytökseen: on eriasia pyyää kauniisti toista kahville kuin töksäyttää epäsuoran halveksivasti kehoitus kahville menosta. "Puhdas rumuus" on jopa, jollain tavoin hyvin kiinnotsavaa...   

Vierailija
22/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskimpa hän haluaa kahville kanssasi, joten anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lähteekö se luomukahville kauramaidolla. Varma nakki!

Vierailija
24/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkulaiseen tyyliin;

Et sää varmaan mun kans kahville lähde?

(tai sinnepäin)

Vierailija
25/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pyytää nainen kahville? Mikähän ihme siinä on kun täällä aina kysellään että kuinka pyytää naiselta sitä ja tätä, miten saan oman tyttöystävän, mistä nainen tykkää, kuinka voin miellyttää naisia jnejne.

Voisiko edes joskus ajatella että antaisi naistenkin välillä ansaita sen? Ei niin että because you're worth it, vaan koska earn it, bitch.

Vierailija
26/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kvaak kirjoitti:

Turkulaiseen tyyliin;

Et sää varmaan mun kans kahville lähde?

(tai sinnepäin)

Et sunkka sää vaa mun kans kaffel lähe?

-Turkulainen

Vierailija
27/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi pyytää nainen kahville? Mikähän ihme siinä on kun täällä aina kysellään että kuinka pyytää naiselta sitä ja tätä, miten saan oman tyttöystävän, mistä nainen tykkää, kuinka voin miellyttää naisia jnejne.

Voisiko edes joskus ajatella että antaisi naistenkin välillä ansaita sen? Ei niin että because you're worth it, vaan koska earn it, bitch.

Viehättävää psyko. Eipä paljon kiinnostaisi.

Vierailija
28/31 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kysyi tänään aikalailla näillä sanoin "no mennäänkö vielä käymään yksillä?"

Tässä nyt ei ollut kahvista kyse mutta ei näyttänyt vaikealta niiden sanojen tulo hänen suustaan.

Iskikö se sua vai "kaverillinen kollega" - pyyntö :D?

Vierailija
29/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri kysyi tänään aikalailla näillä sanoin "no mennäänkö vielä käymään yksillä?"

Tässä nyt ei ollut kahvista kyse mutta ei näyttänyt vaikealta niiden sanojen tulo hänen suustaan.

Iskikö se sua vai "kaverillinen kollega" - pyyntö :D?

Taisi olla tavallinen "olisi kiva tutustua uuteen ihmiseen enemmän"-pyyntö. Onko kahville kysyminen iskemistä ikinä?

Vierailija
30/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään pyydetään vaan kahville?

Vierailija
31/31 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituiks se menee jos täältä pitää kysyä neuvoa. Panomies pyyhkisi verhoon jo nyt.

Mä oon pyyhkiny verhoon. Tumharmaat sileet. Ikävää läikkää jäi. Mahtoo muijaa vtuttaa kun on huomannu. Otin sen lompakosta myös rahat ja lähin.

Olet mieshu*ra.