Te jotka jaksatte jatkuvasti vouhottaa kuinka nykyään nykyään nykyään ollaan niin läskejä
Minähän en ole tehnyt tutkimusta, mutta olen lukenut mielialalääkitysten lisääntyneen hurjasti. Mistä johtuu, en tiedä. Se että joku EI ole lääkityksellä ja yhtäkkiä on, ei tarkoita etteikö TARVETTA ole ollut ennen. Ja sitten se on ihan vain YHTÄKKIÄ tullut se tarve. Minulla itselläni on ollut lähes koko elämäni ajan tarve, mutta en ole saanut sitä ensimmäistä askelta tarpeeksi ajoissa. Nykyään olen lääkityksellä. Nyt on meneillään kuudes vuosi.
Niin. Monet ovat LÄSKEJÄ ihan sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta samalla tavalla monet ovat TURVONNEITA, mikä tarkoittaa NESTEIDEN kerääntymistä, mikä EI tarkoita lihavuutta. Sinä et kenestäkään näe ulospäin, että miten iso osa on läskiä ja mikä pelkkää nestettä. Sen voi itse mahdollisesti päätellä miettien entistä kroppaa ja verrata nykyiseen.
Kommentit (38)
Ja esimerkiksi minä tiedän, että kroppani ei normaalitilassa varastoi läskiä huomattavia määriä, vaikken edes ole mikään sporttailija! 1! Olin aikoinani ihan koukussa vaakaan ja hypin sillä jatkuvasti. Minulle tuli YKSI KILO VUODESSA lisää painoa, joinain vuosina ei ollenkaan. Tämä oli pitkään sen jälkeen, kun pituuskasvu oli loppunut. Lääkkeiden syöminen ei ole kropan normaalitila. Lääkkeet auttavat pääkopassa, mutta sekoittavat kropan toimintaa ja sen olen saanut itsekin huomata.
Vierailija kirjoitti:
Mielialaongelmat on aika helposti korjattavissa oikealla ruokavaliolla, niin kuin lihavuuskin,.
sulla ei ole mielialaongelmaa siksi että et saa lääkettä..... lääkkeet eivät hoida kuin oiretta, ne ei poista syytä.
:DDDDD Olet kyllä typerä.
3, voi olla, mutta en kärsikään mielialaongelmista kun syön oikein :)) vedä sä lääkettä ja turpoo.
Mielialalääkityksellä olevat ovat luusereita.
Nykyään nykyään nykyään ap on pelle.
Vierailija kirjoitti:
3, voi olla, mutta en kärsikään mielialaongelmista kun syön oikein :)) vedä sä lääkettä ja turpoo.
:DDDD Sinä et tiedä minun kropastani yhtään mitään. Kerropa tämä ihmeellinen ruokavalio, joka vie paniikkihäiriön ja ahdistuksen mennessään. Täytyy olla MAAGINEN ruokavalio!
Ihan sama, mistä ylipaino johtuu. SE EI OLE TERVEELLISTÄ. Ja vanhemmiten pitää syödä entistä vähemmän, koska aineenvaihdunta hidastuu luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, mistä ylipaino johtuu. SE EI OLE TERVEELLISTÄ. Ja vanhemmiten pitää syödä entistä vähemmän, koska aineenvaihdunta hidastuu luonnollisesti.
Voi i_diootti. NESTEIDEN KERÄÄNTYMINEN EI OLE YLIPAINOA.
Jotkut ovat LIHAVIA, jotkut NESTEISTÄ TURVONNEITA. Jotkut KORTISONISTA TURVONNEITA, mutta se ei liity nyt tähän.
No jos veden määrä kropassa vaihtelee kymmeniä kiloja kehonkoostumuksen muuten muuttumatta, niin silloin on jo kyse jo jostain vakavammasta, kuin ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Mielialaongelmat on aika helposti korjattavissa oikealla ruokavaliolla, niin kuin lihavuuskin,.
.
Mitat 162/84, nainen. Tavoitepaino 71. Laitappa simppeli ruokavalio millä tämä obiisity korjataan, emes ensi juhannukseen mennessä.
Taas toi turvotus-vouhottaja 🤦♀️
Toivon että ihmiset eivät ole OIKEASTI näin tyhmiä. Että ei ymmärretä nesteen ja läskin eroa. Sama asia, että joku vouhottaisi miten laktoosi-intoleranssista kärsivä on LIHAVA, koska mahansa on turvonnut (eli täynnä ilmaa, haloo).
Lääkkeiden kerryttämä neste ei poistu päivän päätteeksi, vaan vasta sitten kun (jos) lääkitys loppuu. Ilmavaivaturvotus helpottaa pieremällä. AP
Vierailija kirjoitti:
No jos veden määrä kropassa vaihtelee kymmeniä kiloja kehonkoostumuksen muuten muuttumatta, niin silloin on jo kyse jo jostain vakavammasta, kuin ylipaino.
Ei Herranen aika voi olla todellista. LÄÄKITYS SOTKEE VARTALON TOIMINNAN. KERÄÄ NESTETTÄ. Joillain kasvaa ruokahalu ja he syövät liikaa. Joillain ei kasva ruokahalu, mutta nestettä on silti kropassa. Ap
"Sama lopputulos" on molemmissa, paitsi että sinä ulkopuolinen et todellakaan tiedä toisen kropan koostumuksesta yhtään mitään. Minunkin mahani on joskus kuin valtava raskausvatsa syötyäni liikaa laktoosia. Siinä on kenenkään turha tulla kertomaan, että se ilma on läskiä tai että odotan vauvaa. Kyllä minä tiedän oman kroppani toiminnot. Samoin sen, että normaalitilassa hädintuskin lihon ollenkaan. Lääkitys EI ole normaalitila. Ap
LAIHDUTA äläkä sössötä. Jos olet pullukka, olet pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi i_diootti. NESTEIDEN KERÄÄNTYMINEN EI OLE YLIPAINOA.
Sano se paukkuville nivelillesi, ylikierroksilla käyvälle verenkiertojärjestelmällesi ja hermoradoillesi.
Näissä asioissa on sama homma, kuin vaikkapa jossain sairaalahoitoa vaativassa sairaudessa, johon ihminen saa tujut lääkkeet ja sen johdosta tapahtuu jotain. Esim. Syöpäsairaalta lähtee karvat. Onko se normaalitila? Ei. Onko mielialalääkitys normaalitila? Ei. Et sinä mene syöpäsairaallekaan sanomaan, että hän ei pidä huolta itsestään, koska häneltä tippuu hiuksetkin päästä. Se johtuu siitä, että kropassa on jotain sinne kuulumatonta (sytostaatit.) Ei yhdenkään ihmisen kroppaan KUULU mikään mielialalääkityskään. Siitä johtuu erilaiset ongelmat, joita ei normaalisti ole. Edelleen JOTKUT lihovat, koska syövät liikaa. Toiset eivät syö liikaa, mutta ovat silti nesteistä turvonneita, koska lääkitys sotkee kropan normaalia toimintaa.
sulla ei ole mielialaongelmaa siksi että et saa lääkettä..... lääkkeet eivät hoida kuin oiretta, ne ei poista syytä.