Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies määräilee, käskyttää ja neuvoo minua

Vierailija
20.09.2019 |

Miksiköhän joillain miehillä on tarve komennella? Tämä mies ei ole omani, vaan eräs muu tuttu joka jostain syystä asettaa minut "alempaan" rooliin. En ole tyhmä tai muuten poikkeava (ainakaan omasta mielestäni).

Mies kyllä myös huolehtii minusta jollain omituisella tavalla. Mutta haluaa määrätä ja ottaa ohjat, mutta tekee tätä usein vain minulle. Ei vähättele kuitenkaan. Omituista! Miksi miehet haluavat määräillä joitain naisia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nukkuun ja heti!

Vierailija
2/6 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kenties häiriköinyt jotain miestä, soittanut suutasi etkä sisäistä miksi se ole kovin välkkyä tahi antaa itsesäti häirikön ja muuten tyhmän kuvan? jotkut ovat jo saattaneet puuttua toimintaasi ennenkuin tämä mies?

kuvittelet olven vain oikeuksia vailla vastuuta?

Mitäs jos muut tekisivät vastaa itsellesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu suuhun!

Vierailija
4/6 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä on sun työkaveri...

Ehkä olet niin epävarma ja alistuva, että suorastaan huudat osaksesi tuollaista kohtelua tietenlaisilta persoonilta, ehkä se on hänelle jonkinlaista viihdykettä tai huumoria tai sitten et vaan osaa ja oikeasti tarvitset apua. Päätä itse mikä osuu.

Vierailija
5/6 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oletko kenties häiriköinyt jotain miestä, soittanut suutasi etkä sisäistä miksi se ole kovin välkkyä tahi antaa itsesäti häirikön ja muuten tyhmän kuvan? jotkut ovat jo saattaneet puuttua toimintaasi ennenkuin tämä mies?

kuvittelet olven vain oikeuksia vailla vastuuta?

Mitäs jos muut tekisivät vastaa itsellesi?

Siis anteeksi. Mitä?

Vierailija
6/6 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti tämä on sun työkaveri...

Ehkä olet niin epävarma ja alistuva, että suorastaan huudat osaksesi tuollaista kohtelua tietenlaisilta persoonilta, ehkä se on hänelle jonkinlaista viihdykettä tai huumoria tai sitten et vaan osaa ja oikeasti tarvitset apua. Päätä itse mikä osuu.

No ei ihan töistä sentään. Sielläkin monta määräilijää, mutta naisia. Tämä on ihan erityinen tapaus.

Ajattelin jos täällä olisi kokemusta vastaavasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan