Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tindermies sanoi, että minulla on hänen mielestään liian ohut ylähuuli

Vierailija
20.09.2019 |

Olen muutaman kuukauden jutellut mukavan oloiselle miehelle jonka tapasin Tinderissä. Mies kuitenkin heti ensimmäiseksi sanoi, että ylähuuleni ei ole samanlainen kuin muilla hänen tapaamillaan vaan liian ohut.
Minulla ei ole mitään huulitäytteitä ja kuvissakin suurimmassa osassa ilman huulipunaa yms.

Miehet, olisiko teille haitaksi tällainen asia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö purkkaa ja kiilaa se ylähuulesi alle.

Vierailija
22/27 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuvittelee olevansa joku jumalan lahja naisille ja että hänellä olisi jotenkin varaa kommentoida toisten ulkonäköä. Heti kiertoon! Epäseksikkäintä koko maailmassa on ihminen jolla on liian suuret luulot itsestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kuin suoraan Seinfeldistä. Se nainen oli täydellinen, mutta hänen ylähuulensa oli liian ohut. Toisen naisen ylähuuli on liian paksu. Kumman valitsen?

Vierailija
24/27 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botoxilla helppo korjata. Tosin kaduttaa vuosien päästä. Mutta saitpahan miestä edes kerran elämässäsi.

Miksi kukaan laittaisi BOTOXIA huuliin? Eihän ne enää liiku sen jälkeen, koska tuo on lamauttava lääkeaine jota käytetään migreenipotilaille ja ryppyjen oikenemiseen esim. otsassa.

Huuliin voi laittaa täyteainetta eli hyaloronihappoa, ja olen nähnyt hyviä ja luonnollisiakin lopputuloksia eli kaikista ei tule ankkanaamoja tai muovikuonoja, mutta se saattaa aiheuttaa pysyvää arpikudosta ja kapseloitumista jos liian nuorena alkaa täyttämään.

Vierailija
25/27 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harma mies muuten oikeasti kommentoi naisten huulten kokoa!

Tuo on naisten omien korvien välissä.

Vierailija
26/27 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva.

Vierailija
27/27 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisten urpojen tapailu kertoo jo ap:stakin kaiken tarvittavan.