Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalun koko ja pituus

haluttu
20.09.2019 |

Tämmönen asia. Miksi täällä roikkuu miehiä joilla on mukamas kansakoulun mittainen viivottimen pituus, eli 20cm. Minunun mielestä heidän ei tarvitsisi roikkua täällä, joten pienmunaisten kirjottelua. Mulla on itselläni on noin 12cm mitäpä tuota mittailemaan, täällä on myös paksuus laitettu vessapaperin hylsyn koko, naurettavaa. Tuskimpa on, mutta saahan sitä haaveilla, niinhän sitä halutaan täällä myös kireestä pillusta. Tämä on mielipiteeni.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa kerrankin hylsyyn turpeaa kalua niin yllätyt.Vaimoni on monesti maininnut kavereilleen kuin keskiverto pili mulla on mutta reunat hipoo hylsyä,tosin ei muna ole pyäreä.

Vierailija
2/22 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahdu hylsyyn, pituutta jotain 15-17cm

Ei kait tää iso ole, ehkä vähän tavallista paksumpi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdu hylsyyn, pituutta jotain 15-17cm

Ei kait tää iso ole, ehkä vähän tavallista paksumpi?

Sama homma täällä. Mahtuu löysänä, mutta kun antaa paisua sinne niin ei lähde veks.

Vierailija
4/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä roikun täällä kuvatunlaisena isokaluisena siksi, että kerron isosta haaveilemille realismia kalun koon merkityksestä. Lisämitoista saattaa olla lisä hyötyä ehkä 10% naisen tyydyttämisessä, mutta se muu 90% ratkaisee naisen tyydytyksestä kaiken. Siksi isokaluisen pitää panostaa siihen oleelliseen 90 % , eli opetella taitavaksi suuseksin antajaksi, sormettajaksi, mielialan ja kiiman nostattajaksi, jne..

Vierailija
5/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jotain 17 cm, joka juuri sopii hylsyyn kovimmillaan. Sillä on ihan hyvin vaimo kuulemma saanut pitkälti yli 30 vuotta nautintoa eli orgasmin yleensä aina kerran ainakin. Joku muukin nainen on joskus ottanut halulla sen sisäänsä esileikkien jälkeen, nauttinut ääneen ja pitänyt sopivan kokoisena.

Vierailija
6/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli outo aloitus. Ei kai kenekään "tarvi" roikkua täällä, mutta eipä isokaluisetkaan seksiä harrasta 24/7, eli aikaa jää muuhunkin. Vaikka sitten juuri nettipalstalla roikkumiseen.

Kyllä niitä isoja kaluja on yhtä lailla olemassa kuin hyvin pieniäkin. Olen nähnyt (ja kokenut) pari 20-senttistä ja pari vessapaperihylsyyn mahtumatonta.

Vierailija
7/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta löytyy 16cm ja paksuutta sen verran, että hylsyn sisällä kalua jännittäessa saan hylsyn repeämään paineesta.

Vierailija
8/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M38 kirjoitti:

Pituutta löytyy 16cm ja paksuutta sen verran, että hylsyn sisällä kalua jännittäessa saan hylsyn repeämään paineesta.

No ei. Olen joskus leikannut siitä ohuemman (20mm) renkaan. Tosi tiukka kun kalu paisuu, mutta ei se katkea millään. Täytyisi olla hauiksen kokoiseksi paisuva mulkku, että kokonainen rulla hajoaisi.

Vierailija
9/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättehän että ne vessasta vedettävät hajoavat hylsyt on sitten paljon pienempiä kuin millä alkuperäinen hylsytesti on tarkoitettu tehtäväksi... ;-)

Vierailija
10/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on mahdotonta saada kaluni talouspaperi hylsyyn erektiossa. Olen kokeillut kun olisin halunnut käyttää sitä itsetyydytykseen. Eli on niitä 20cm ja wc tötterön paksuisia oikeastikin olemassa, mutta en minä ole tehnyt siitä numeroa. Tyttöystävät tosin ovat, nykyinenkin hokee aina kiimassaan että onpa se iso, ompa se iso....

Vierailija
11/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös talouspaperirullan hylsy ole pienempi kuin wc-paperirullan?

Vierailija
12/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen saanut miehiltä orgasmit pienellä 15-senttisellä ja isolla 28-senttisellä monsterdickillä.

Valitsisin rehellisesti sanottuna jotain tuolta väliltä, jos voisin.

Riippuu tosiaan siitä miten sitä käyttää. Minulle tärkeää että mies osaa käyttää kieltään, sillä rakastan oraaliseksiä.

Vierailija
13/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tarvinu mitata. Sillä pystyy kusemaan ja panemaan, eikä oo kahtakymmentä senttiä erektiossa. Aika pelleä mittailla jonkin paperihylsyn kanssa, mieskortti heti pois 📴

Vierailija
14/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Eikös talouspaperirullan hylsy ole pienempi kuin wc-paperirullan?

Ei. Putken ympärysmitta n 14,5cm joten sisämitta vähän pienempi. Kotimaisissa wc rullissa sama mitta, lidlin hajoavissa 13,8cm ulkomitta.

Enkä oikein osta noita kehuja naisilta. Omakaan vaimo ei ole kehunut koskaan. Ainut kommentti on, että pitäähän sen tuntuakin jossain.

Vierailija
15/22 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a Taidatte omistaa bmw;een. Uskoisin näin.

Vierailija
16/22 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttu kirjoitti:

Jaa a Taidatte omistaa bmw;een. Uskoisin näin.

Tokkopa, isokaluiset ei tartte materialla elvistelyä, eikä jaa kuten kaikki k.päät bmw:illä. Voi ajaa ihan hyvin käytetyllä kansanautolla. En ole haalinut mitään mammonaa tai kallista materiaa, enkä edes sitä oikein  ole koskaan arvostanut. Voihan se olla, että isokaluisena ollut alitajunnassa se seikka, että omaa alapäässä jotain sellaista mitä suurimmalla osalla miehillä ei ole eivätkä saa millään maailman rahalla. Ihan on kaluni jäänyt vaimon yksityiskäyttöön. Joku aika sitten miljardööri kuoli kalunsuurennusleikkaukseen. Oli onneton vaikka rahaa oli enemmän kuin tarvis.

Vierailija
17/22 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 19,0 cm , ympärysmitta 14,5 cm. Ihan sopivalta tuntuu kourassa. Nytkin kun lueskelen näitä sivuja on kunnon erektio, ehkä laukean tähän näppikselle.

Vierailija
18/22 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen lisää: Nyt ympärys 15 ja taitaa tulla...

Vierailija
19/22 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, mikä sotku! Enää pituus 12cm...

Vierailija
20/22 |
22.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus: 17, 5cm

Paksuus: 12cm