Tindermies sanoi, että minulla on hänen mielestään liian ohut ylähuuli
Olen muutaman kuukauden jutellut mukavan oloiselle miehelle jonka tapasin Tinderissä. Mies kuitenkin heti ensimmäiseksi sanoi, että ylähuuleni ei ole samanlainen kuin muilla hänen tapaamillaan vaan liian ohut.
Minulla ei ole mitään huulitäytteitä ja kuvissakin suurimmassa osassa ilman huulipunaa yms.
Miehet, olisiko teille haitaksi tällainen asia?
Kommentit (27)
Huulitäytteet on rumia.
Mitä teetkin, älä vain sellaista hanki.
Botoxilla helppo korjata. Tosin kaduttaa vuosien päästä. Mutta saitpahan miestä edes kerran elämässäsi.
Olipas miehellä tärkeää arvostella juuri ylähuultasi.
Mikset arvostellut takaisin, jotain ilkeää, miehen ulkonäöstä?
Huulet kuin huulet kunhan on omat 👍
M32
Ei Sigourney Weaverillakaan ole turpeita huulia. Siitä huolimatta hän oli unelmieni nainen Ghostbustersien aikaan.
Voi hyvä luoja. Tinderi on täynnä noita miehiä jotka käyttävät ihan naurettavan paljon aikaa omaan ulkonäköönsä. Heille tuo tinderi on vain katalogi josta tilata seuraa ja sitten laittaa teköa jos tuotteella on esim liian pienet huulet. En tiedä miksi miehet ovat muuttuneet näin pikkumaisiksi. Välillä tuntuu että joku lisää e-pillereitä hanaveteen.
Mies sanoi, että huulesi on 'erilainen' . Nyt kun olette muutaman kuukauden jutelleet, häiritseekö asia jonpaakunpaa?
Äsken vielä painoin 75kg ja olit liian lihava.
0/5
Mosauttaa nyrkillä siihen ylähuuleen niin johan turpoaa.
Käsittelyn voi toistaa tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Tätä näkee yhtenään täällä, joku neuvoo loukkaamaan takaisin vielä kovemmin ja muut yläpeukuttavat. Eikö tuollainen ole alhaista wt-käytöstä? Eikö aikuismaisempaa olisi vain heittää tyyppi elämästään, ilman kilpailua siitä kumpi loukkaa toista pahemmin?
Älä välitä. Minulle mies sanoi, että suuni on liian pieni. Vastasin vain, että sinulla on liian suuri suu. Se siitä tarinasta. Eipä ole suuni ennen ketään haitannut, en tiedä, mitä syväkurkkua etsii.
Vierailija kirjoitti:
Botoxilla helppo korjata. Tosin kaduttaa vuosien päästä. Mutta saitpahan miestä edes kerran elämässäsi.
Eipä taideta laittaa botoxia huuliin.
Vierailija kirjoitti:
Olipas miehellä tärkeää arvostella juuri ylähuultasi.
Tuollaisia mieheä kuuluu ignoorata, ei vajota heidän tasolleen, OK?
No kaikkia ei voi miellyttää, ihmisiä kun on tunnetusti joka lähtöön; joillakin roikkuu kahleita naamassa jne.
sano äijälle, että se on tyhmempi kuin muut tapailemasi mielet, joten etteköhän ole sujut.
Se vain pelkää että teräväreunainen ylähuulesi viiltää ikäviä viiltoja sen kullin päälle.
Heivaa tuollainen törppö. T. Mies