Uusi mies ensimmäistä kertaa käymässä, POTKAISI KOIRAANI!
Toin siis noin kuukaduen tapailemani miehen ensimmäistä kertaa asuntooni ja alkuun kaikki meni ihan hyvin, kahvia ja leipomuksiani jne. Mutta sitten tapahtui jotain millaista en ennen ole nähnyt. Pikkukoirani (bichon frisé) ei jostain syystä tykännyt hänen kengistään ja, no, pissasi toisen päälle. Mies ampaisi kärppänä pystyyn ja potkaisi lemmikkiäni. Ei nyt ihan hirveällä voimalla mutta niin että pieni ulvahduskin pääsi. Sain ihan hirveät kilarit ja siinä huusin työnsin miehen käytävälle kenkineen. Ei olla viestitelty tämän jälkeen.
Ylireagoinko?
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Potkaise munille sitä luuseria.
eihän se koira sille pissaamisella mitään voinut, joten älä potki sitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MItä sinä itse olisit tehnyt, jos koira olisi pissannut sinun uuteen kalliiseen kenkääsi?
Eikö siellä ole tapana ottaa kenkiä pois sisällä ollessa niin kuin Suomessa?En ole aloittaja, mutta luultavasti ensin olisin ollut hyvin ällöttynyt, mutta tilanteen älyttömyyden tajuttuani olisin luultavasti nauranut. Itsellänikin on lemmikkejä ja ne osaavat joskus tehdä hemmetin tyhmiä temppuja. Kissani on esimerkiksi paskantanut kenkääni. Toki odottaisin koiran omistajan korvaavan pilalle pissatun kengän, kuten toimisin itsekin vastaavassa tilanteessa. Miten julma pitää olla, että ensimmäinen reaktio on potkaista koiraa? Se on kuitenkin eläin, ei se tehnyt temppuaan pahantahtoisuuttaan.
Täällä huudetaan päät punaisina, että mamman mussukka ymmärtää kaiken ja vaistoaa ihmiset ja vaikka mitä. Nytkö se onkin eläin, joka ei tajua mistään mitään?
Ei se elukka tajuakaan. Sillä oli kusihätä, asia jolle ap ei tehnyt mitään.
Tää on vähän ongelmallinen tapaus. Mua ottais päästä tosi lujaa, jos rakki kusis mun kenkään, mutta en (ehkä) potkaisisi. Lähtisin pois enkä koskaan tulisi takaisin.
En ymmärrä miksi vetoat joidenkin muiden mielipiteisiin vastatessasi minun kommenttiini. Minä en ole koskaan kirjoittanut, että eläimet olisivat jotenkin verrattavissa ihmiseen älykkyytensä puolesta.
Miten minä voin tietää mitä sinä olet kirjoittanut?
Et voikaan, siksi onkin älytöntä, että liität minun kommenttiini joidenkin älykääpiöiden höpötyksiä vailla minkäänlaisia perusteluja. Oma mielipiteeni asiasta lukee selkeästi viestissäni. Siihen on turha lisätä mitään kuvitteellisia lisämerkityksiä.
Jos tyypillä ei ole empatiaa eläimiä kohtaan ni sillä ei ole empatiaa. Sanoi joku joskus ja on niin totta. Kyllä mä viestisin vielä takasin ja kertosin että oon järkyttynyt siitä mitä hän teki, pyytäsin tietää mikä korvaus kengistä riittää & tilinumeron, ja sanosin heipat.
Nää on kaikista typerämpiä provoja joita joku suoltaa, aina tuo typerä loppukysymys Ylireagoinko tms tyhmää. Huoh.
No, olipa huonot kengät jos yhdestä pissistä pilalle menivät. Eikö ihmiset osaa enää pestä mitään. Kyllä tuossa samalla miehen luonnekin paljastui. Hermostuu pienistä ja käyttäytyy aggressiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Koira aistii epäilyttävät tyypit ja reagoi juurikin noin, eli ilmaisee omistajalle ettei kannata kaveerata tuon kanssa. Ja mieshän paljasti karvansa heti eli näytti väkivaltaisuutensa. Ulkoista äkkiä elämästäsi moinen koiranpotkija, seuraava kohde voit olla sinä.
Tämä. Mun koira näki ensimmäistä kertaa narsisti-eksäni ja puri hänen paitaan reiän. Eikä halunnut mennä lähellekään häntä. Olisi pitänyt ymmärtää, mies paljastui aivan sairaaksi tapaukseksi. Koirani ei ole koskaan käyttäytynyt noin ja on ollut todella ihana kaikille muille, nykyistä poikaystävää koira oikein palvoo ja haluaa olla ihan lähellä koko ajan.
Koirat on oikeesti tosi fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
MItä sinä itse olisit tehnyt, jos koira olisi pissannut sinun uuteen kalliiseen kenkääsi?
Eikö siellä ole tapana ottaa kenkiä pois sisällä ollessa niin kuin Suomessa?
Kaikenlaisia hulluja täällä onkin! Lähde v..ttuun sieltä naisen luota sen jälkeen kun olet pyytänyt korvausta kengän pilallemenosta, äläkä potkaise viatonta, jalkateräisi kokoista luontokappaletta.
Potkaisetko dementikkomummoasi jos hänellä lurahtaa tuolille tai heitätkö uhmaikäisen seinään kun hän on rikkonut jotain?
En ole ap.
Ap:n koira tässä terve. Emäntä ei ehtinyt viedä minua ennen Salkkareita pissalle niinkuin meillä on ollut tapana kun piti leipoa piirakkaa ja siksi minua pissatti niin hirveästi. Sori siitä, sen äijän kengät näytti imukykyisiltä.
ps. Ei se sattunut pahasti
Pps. Tuokaa pedigreetä eikä mitään halppis mustin murkinaa
Vierailija kirjoitti:
No, olipa huonot kengät jos yhdestä pissistä pilalle menivät. Eikö ihmiset osaa enää pestä mitään. Kyllä tuossa samalla miehen luonnekin paljastui. Hermostuu pienistä ja käyttäytyy aggressiivisesti.
Ei todella ole mikään pikkujuttu. Sä varmaan tykkäät kun kenkä haisee koirankuselta. Me muut ei.
Olisi potkaissut kovempaa.
bichon friset ovat koiramaailman vajukit. onko tyhmemmän näköistä ja tyhmempää koiraa.
Jos koiralla olisi ollut kova pissahätä, se olisi tehnyt lätäkön lattialle. Protestoi, ei pitänyt emäntänsä seuralaisesta.
Naapurilla käy kylässä välillä kolme bichon friseetä. Nämä aivottomat piskit räkyttävät koko vierailun ajan. En tajua miten omistaja tai kukaan kestää sitä jatkuvaa kimeää räkytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todella ole mikään pikkujuttu. Sä varmaan tykkäät kun kenkä haisee koirankuselta. Me muut ei.
Olisi potkaissut kovempaa.
Koira varmaan tajuaa hei olla kusematta ensi kerralla. Kasvatatko noin lapsiasikin?
Moi, oon ap:n bichon frisee. En tajunnu mitään.
Teit oikein, ei ollut ylireagointia vaan reaktio kertoo paljon miehestä. Potkaisisitko itse eläintä?
Oma eksäni tykkäsi tapella kissani kanssa ja venyttää ja vanuttaa sitä epäluonnollisiin asentoihin. Saattoi ottaa etutassusta lujasti kiinni ja kissa väänsi sen luonnottomaan asentoon kun yritti päästä pois. Tai nostaa niskavilloista 4 kilon kissaa! Tappelu oli kuitenkin pahin, mies "leikki" sen kanssa provosoimalla kissaa puremaan ja kynsimään paljaita käsiä. Jostain syystä tykkäsi saada omat kätensä verille. Tuon jälkeen oli kovan työn takana saada kissan kalloon että ihmiskäsiä ei tosiaankaan saa pahoinpidellä.
Mies sai mennä, kissa jäi ja pysyy.
Joo, ei kannata ottaa koiranaista. Hyvä että mies tajusi ajoissa mihin on joutumassa.
Huono provo. Keksi parempia ja LAIHDUTA!
Vierailija kirjoitti:
Et, nyt mies voi etsiä laadukkaampaa seuraa
Laadukas ihminen antaa potkia pientä eläintä? Meillä on aika iso ero siinä mitä pidetään laadukkaana.
Miksi mies potkaisi koraaniasi?
Rasistipersu?
Epäiletkö että nainen pissaa miehen kenkään