Uusi mies ensimmäistä kertaa käymässä, POTKAISI KOIRAANI!
Toin siis noin kuukaduen tapailemani miehen ensimmäistä kertaa asuntooni ja alkuun kaikki meni ihan hyvin, kahvia ja leipomuksiani jne. Mutta sitten tapahtui jotain millaista en ennen ole nähnyt. Pikkukoirani (bichon frisé) ei jostain syystä tykännyt hänen kengistään ja, no, pissasi toisen päälle. Mies ampaisi kärppänä pystyyn ja potkaisi lemmikkiäni. Ei nyt ihan hirveällä voimalla mutta niin että pieni ulvahduskin pääsi. Sain ihan hirveät kilarit ja siinä huusin työnsin miehen käytävälle kenkineen. Ei olla viestitelty tämän jälkeen.
Ylireagoinko?
Kommentit (123)
Jos totta tee miehestä rikosilmoitus ja jos trollausta hanki elämä.
Monet eläimet on yllättävän viisaita ja tunnistaa pahat ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei herran jumala nyt uusi mies jotenkin houkutteli Pikkukoirani (bichon frisé) postiluukun alle, uusi mies pissasi Pikkukoirani (bichon frisé) päälle nyt se on ihan kusessa.
Ap
Nyt voit nuolla puhtaaksi oman pikku kultamussukkasi (bichon frisé)
Vierailija kirjoitti:
Käsittämätöntä, että joku antaa koiransa pissata sisälle. Etkö vie sitä lenkille tarpeeksi?
Kyllä minä olin töistä tullessa käynyt pissattamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei herran jumala nyt uusi mies jotenkin houkutteli Pikkukoirani (bichon frisé) postiluukun alle, uusi mies pissasi Pikkukoirani (bichon frisé) päälle nyt se on ihan kusessa.
Ap
No niin tämä en sitten ollut minä - oikea ap
Vierailija kirjoitti:
MItä sinä itse olisit tehnyt, jos koira olisi pissannut sinun uuteen kalliiseen kenkääsi?
Eikö siellä ole tapana ottaa kenkiä pois sisällä ollessa niin kuin Suomessa?
En ole aloittaja, mutta luultavasti ensin olisin ollut hyvin ällöttynyt, mutta tilanteen älyttömyyden tajuttuani olisin luultavasti nauranut. Itsellänikin on lemmikkejä ja ne osaavat joskus tehdä hemmetin tyhmiä temppuja. Kissani on esimerkiksi paskantanut kenkääni. Toki odottaisin koiran omistajan korvaavan pilalle pissatun kengän, kuten toimisin itsekin vastaavassa tilanteessa. Miten julma pitää olla, että ensimmäinen reaktio on potkaista koiraa? Se on kuitenkin eläin, ei se tehnyt temppuaan pahantahtoisuuttaan.
Vaikka en ole koirien fanittaja, olisin tehnyt samoin: elollista olentoa ei potkita! Paljasti miehen luonteen, onneksi ajoissa.
Tais olla viimeinen kerta kun tuli käymään?
(Toivottavasti)
Vierailija kirjoitti:
MItä sinä itse olisit tehnyt, jos koira olisi pissannut sinun uuteen kalliiseen kenkääsi?
Eikö siellä ole tapana ottaa kenkiä pois sisällä ollessa niin kuin Suomessa?
Kengät olivatkin eteisessä, juuri siksi koira pääsikin yllättämään ennen kuin lirinä alkoi kuulua.
Ei mitkään kengät ole niin arvokkaita että niitä eläimelle tarvisi kostaa. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole tapana ottaa kenkiä pois sisällä ollessa niin kuin Suomessa?En ole aloittaja, mutta luultavasti ensin olisin ollut hyvin ällöttynyt, mutta tilanteen älyttömyyden tajuttuani olisin luultavasti nauranut. Itsellänikin on lemmikkejä ja ne osaavat joskus tehdä hemmetin tyhmiä temppuja. Kissani on esimerkiksi paskantanut kenkääni. Toki odottaisin koiran omistajan korvaavan pilalle pissatun kengän, kuten toimisin itsekin vastaavassa tilanteessa. Miten julma pitää olla, että ensimmäinen reaktio on potkaista koiraa? Se on kuitenkin eläin, ei se tehnyt temppuaan pahantahtoisuuttaan.
Täällä huudetaan päät punaisina, että mamman mussukka ymmärtää kaiken ja vaistoaa ihmiset ja vaikka mitä. Nytkö se onkin eläin, joka ei tajua mistään mitään?
Ei se elukka tajuakaan. Sillä oli kusihätä, asia jolle ap ei tehnyt mitään.
Tää on vähän ongelmallinen tapaus. Mua ottais päästä tosi lujaa, jos rakki kusis mun kenkään, mutta en (ehkä) potkaisisi. Lähtisin pois enkä koskaan tulisi takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Opeta piskisi tavoille
Hyvä neuvo, mutta ei ole koiran vika, jos sitä ei ole opetettu tavoille, joten todella väärin potkaista koiraa.
Kaverin kissa kusi kengilleni, mutta ei tullut edes mieleen potkaista sitä kissaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaakin heilutti puolenmetrin makkaraansa postiluukusta.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Varmaakin heilutti puolenmetrin makkaraansa postiluukusta.
Siihen tietty yritti Pikkukoira (bichon frise) ampasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä ole tapana ottaa kenkiä pois sisällä ollessa niin kuin Suomessa?En ole aloittaja, mutta luultavasti ensin olisin ollut hyvin ällöttynyt, mutta tilanteen älyttömyyden tajuttuani olisin luultavasti nauranut. Itsellänikin on lemmikkejä ja ne osaavat joskus tehdä hemmetin tyhmiä temppuja. Kissani on esimerkiksi paskantanut kenkääni. Toki odottaisin koiran omistajan korvaavan pilalle pissatun kengän, kuten toimisin itsekin vastaavassa tilanteessa. Miten julma pitää olla, että ensimmäinen reaktio on potkaista koiraa? Se on kuitenkin eläin, ei se tehnyt temppuaan pahantahtoisuuttaan.
Täällä huudetaan päät punaisina, että mamman mussukka ymmärtää kaiken ja vaistoaa ihmiset ja vaikka mitä. Nytkö se onkin eläin, joka ei tajua mistään mitään?
Tää on vähän ongelmallinen tapaus. Mua ottais päästä tosi lujaa, jos rakki kusis mun kenkään, mutta en (ehkä) potkaisisi. Lähtisin pois enkä koskaan tulisi takaisin.
En ymmärrä miksi vetoat joidenkin muiden mielipiteisiin vastatessasi minun kommenttiini. Minä en ole koskaan kirjoittanut, että eläimet olisivat jotenkin verrattavissa ihmiseen älykkyytensä puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi vetoat joidenkin muiden mielipiteisiin vastatessasi minun kommenttiini. Minä en ole koskaan kirjoittanut, että eläimet olisivat jotenkin verrattavissa ihmiseen älykkyytensä puolesta.
Miten minä voin tietää mitä sinä olet kirjoittanut?
Koirasi oli oikeassa!