Pettäjän naurettavimmat selitykset jäätyään kiinni
Kommentit (66)
Isäni kommentit:
Äitisi tienaa enemmän kuin minä.
Raamatussa ei kielletä.
Isäni on ammatiltaan pappi, mitähän Raamattua hän on tutkinut, kun minun tutkimani mukaan jo 10 käskyssä on kieltoja..
Mä käyttäisikäyttäisin näitä.
Mä luulin että se oot sä.
Unohdin runkata
Mistä sä voit tietää ettei se ollu sä
Mä oon mies niin tiskatessa tuli niin euforinen olo että oli pakko lauta naapurin mummon kasvoille.
En muista varmuudella että missä olin ja mitä tein
Se valehtelee
Se oli naamioitu sinuksi
Unohdin mitä olin tekemässä joten tein niin koska en osannut toimia toisin.
Nii mut missä sä olit kun se tapahtu. Jos olisit ollu päällä tai alla niin se olisit ollut sinä
Näitä kuule löytyy...😘
Eikö kukaan ole selitellyt, että "kun sä et ymmärrä mua"? Itse kuulin, että mun kanssani on jo "kaikki asiat" puhuttu, niin oli kiva "jutella" sellaisen kanssa, jonka kanssa ei ollut niitä asioita puinut. Niin, kyseessä henkilö, jolla ei ollut kovin paljoa mielipiteitä tai mielenkiinnon kohteita...
2000-luvun alussa teksti-tv:ssä oli näitä (seksi)seuranhakusivuja.
Kun ratsasin tämän älykääpiön puhelimen niin
"Ne viestit on mun kaverin laittamia kun lainasin sille puhelinta."
"Ne on feikkiviestejä mitkä laitoin kun halusin tietää luotatko muhun ja et näköjään, sitäpaitsi sä oot tehnyt rikoksen kun tutkit mun puhelinta, nyyh olen uhri."
"Sä oot ollu niin hankala et mä kiukuissani menin sinne palstalle, ajattele et oisin pian kosinu sua jos et ois taas ollu niin hankala."
No, "mies" sai lähteä tämän vähemmän hankalan mukaan, viestitteli mulle kuitenkin 7(!) vuotta vielä tämän jälkeen, ilmeisesti aina kun oli kännissä ja rouva jossain muualla..
Haluaisin kuulla sen miehen selitykset vaimolleen joka mm koko etelänlomamatkan käytti toiselle naiselle viestittelyyn/treffien sopimiseen kunhan kotiutuu, yksityiskohtaisista seksisuunnitelmakeskusteluista, taxirahojen lainailusta jotta pääsee naimaan, kikkelikuvista puhumattakaan...
Pian puoli vuotta nainen jo vältellyt mutta viestiä vaan pukkaa.
Yleisimmät pettäjien selitykset on kirkkaasti että vaimo ei anna tai että silläkin on muita. Totuus olisi myös hauska tietää.
Onks toi pettävä myyntimies Turusta? Ehkä kiinteistönvälitysalalla..?