Pettäjän naurettavimmat selitykset jäätyään kiinni
Kommentit (66)
"Me ollaan vaan kavereita."
ja sitten lukuisia muita asioita, kun niistä sitten yritin kysellä niin sain kuulla olevani sairaan mustasukkainen ja pieni sieluinen ihminen, jonka pitäisi mennä hoitoon.
Jos kysyin, että miten joku tietty homma oli mennyt niin sain samaan kysymykseen 2-3 eri vastausta, koska käytännössä vaimoni valehteli kaiken ja unohti viikkojen aikana mitä oli milloinkin valehdellut.
Totuus kun kerta on oikeasti tapahtunut niin sen muistaa. Valheita ei muista.
Jälkikäteen ajateltuna olisi pitänyt vain erota jo silloin.
Kaverini miehen selitys: "luulin että se olit sä". Vaimoaan siis tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini miehen selitys: "luulin että se olit sä". Vaimoaan siis tarkoitti.
🙄
"halusin kerrankin tuntea lähelläni intohimoisen naisen"
No vihakin voi olla intohimoista, sai tuta...
Kaverin silloinen tyttöystävä, nykyinen vaimo, meni festareilla telttaan sisään kun kaveri työsti siinä illan uutta tuttavuutta. Eukko alkoi tietty huutamaan kuin hysteerinen hyeena, jolloin kaverini totesi vaan tyynesti että sä olet ihan hysteerinen, jutellaan sitten kun kykenet keskustelemaan kuten aikuiset, veti vetskarin kiinni ja jatkoi hommiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin silloinen tyttöystävä, nykyinen vaimo, meni festareilla telttaan sisään kun kaveri työsti siinä illan uutta tuttavuutta. Eukko alkoi tietty huutamaan kuin hysteerinen hyeena, jolloin kaverini totesi vaan tyynesti että sä olet ihan hysteerinen, jutellaan sitten kun kykenet keskustelemaan kuten aikuiset, veti vetskarin kiinni ja jatkoi hommiaan.
Vaimo?
”No kun sä et enää palvo mua”, niin oli pakko vetäistä sihteeriä pikkujouluissa. Kaveri kysyikin sit aiheellisesti kun tästä puhuin, että ”koskas viimeeksi hän on palvonut sua?” Pisteenä iin päälle lapsi löysi isänsä kylppärinlaatikosta seuraavalla viikolla kortsuja. Mut oli steriloitu 3v aiemmin... ne oli kuulemma vanhoja😂
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät eivät o naurettavia. Säälittäviä adhd- tyyppejä tai pienimunaisia egon vahvistajia.
Aika pieni muna taitaa olla sullakin. Pettäjä?
Ihanan meheviä tarinoita! Oman eksäni vastaukset:
"No en tietenkään"
"Noi ei oo mun viestejä"
"En tiijä"
"En oo kuullut tosta henkilöstä"
"En oo"
"Ei kuulosta tutulta"
"Noi ei oo mun"
"En tiiä kuka tuo on"
"No en ikinä"
jankkaamista jatkuu monta kymmentä minuuttia, näytän miehelle yhä enemmän todisteita, ja yhtäkkiä viattomuuttaan vannonut mies myöntääkin ihan kaiken. Kysyn miks ihmeessä piti valehdella suu ja silmät täyteen vielä viime hetkellä.
Halusi kuulemma kuulla mitä kaikkea minulla oli sanottavana ennen kuin myöntää tekonsa. Eli suomeksi sanottuna juoksuja oli juostu varmaan paljon enemmänkin kuin mitä avovaimon korviin lopulta kantautui, mies halusi ensin varmistaa mitä oli "turvallista" tunnustaa. Eikä edes ymmärtänyt miksi suoraan kasvojani päin valehtelu oli ihan yhtä loukkaavaa kuin selkäni takana vehtaaminen.
"No ku panetti ja Matti on kotona." Näin kertoi kaverini, joka kuskina ollessa eli selvinpäin kävi vieraan miehen kanssa naimassa baarin vessassa.
Mun eksä käänsi asian aina niin, että minulla on joku toinen ja syytän häntä pettämisestä vain, että saisin tekosyyn alkaa tuon toisen kanssa suhteeseen. Minä muka aina otin etäisyyttä juuri kun meistä oli tulossa entistä läheisempiä. Minä pelkäsin läheisyyttä ja sitoutumista.
Se muIkku apinoi kaikki naistensa repliikit ja pisti ne kiertoon meille toisillemme. Oli herkkiä, sielukkaita juttuja, ja kuitenkin reissumuna oli kovassa työssä pitkin maakuntia kaiken aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-poikaystäväni väitti, kun käräytin hänet kesken bileiden harrastamassa seksiä toisen naisen kanssa, että oli vahingossa kaatunut tämän naisen päälle ja siinä sitten samalla vahingossa livahti meisseli mutteriin.
Onpa kömpelö mies.
Päinvastoin todella ketterä. Vai miten muuten voi kaatuessaan saada riisuttua housut, puettua kondomin ja tähdättyä niin, että osuu sisään?
Puhumattakaan, että ehtisi vatkata vehkeensä veltosta pelikuntoon.
Ei tuntunut miltään, joten turha tehdä numeroo.
Tää nyt ei kuulu oikeastaan tähän keskusteluun, mutta kerran omin erään tutun miehen luona yön. Aamulla selvisi, että hän on varattu. Hän sanoi, että tulee kieltämään kaiken jos ikinä sanon mitään ja minut leimataan hulluksi. Hän sanoi, että mitään ei tapahtunut koska mitään ei voi todistaa. Olin niin pöyristynyt, etten osannut tehdä muuta kuin poistua.
Nykyään hänellä on kaksi lasta sen naisen kanssa, jonka kanssa oli silloinkin.
Anteeksi voi antaa vain kostamalla. Ahdisti monta viikkoa, kunnes juttelin uimahallin kahviossa miehen, jonka lapsi oli myös uimakoulussa, kanssa. Tosi kiihkeää seuraava tapaaminen, sitä seuraava...Jatkuu vieläkin. En tiennyt, että tuollaista onkaan. Mies on eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Mun eksä käänsi asian aina niin, että minulla on joku toinen ja syytän häntä pettämisestä vain, että saisin tekosyyn alkaa tuon toisen kanssa suhteeseen. Minä muka aina otin etäisyyttä juuri kun meistä oli tulossa entistä läheisempiä. Minä pelkäsin läheisyyttä ja sitoutumista.
Se muIkku apinoi kaikki naistensa repliikit ja pisti ne kiertoon meille toisillemme. Oli herkkiä, sielukkaita juttuja, ja kuitenkin reissumuna oli kovassa työssä pitkin maakuntia kaiken aikaa.
Myyntimies?
Että se oli MINUN vika. Koska pukeudun liian epäseksikkäästi kotona verkkareihin, koska en panosta tarpeeksi ulkonäkööni, koska en osoita riittävästi ihailua häntä kohtaan, koska olen liian kokeiluhaluton erilaisia seksileluja kohtaan.
Aha. Että kiitos vaan 15 vuodesta avioliitossa ja kolmesta lapsesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyntimies?
Sotilas.
Vierailija kirjoitti:
Pelimies....
Täytyy olla joko aistiyliherkkyys tai aivovamma, tai oikeestaan molemmat.