Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäjän naurettavimmat selitykset jäätyään kiinni

Vierailija
20.09.2019 |

?

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa lisää

Vierailija
42/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki selitykset ovat naurettavia. Tosimies kiistää aina kaiken, vaikka olisi juuri parasta aikaa ns. rysän päällä onki siellä rysän sisällä.

Petikumppani varmaan pakotti?

En itse olisi halunnut, mutta....

Ei, vaan silmiin katsoen ilmekään värähtämättä sanoen: ”Rakas, en todellakaan ole pettänyt sinua enkä voisi koskaan kuvitellakaan tekeväni sellaista. Olen itse asiassa hieman järkyttynyt ja jopa loukkaantunut että vihjaat mitään tuollaista. Oletko jotenkin epävarma suhteestamme tai tunteistasi minua kohtaan? Haluatko puhua tai kertoa minulle jotain?”

Mun exä käytti tismalleen samoja lauseita kun jäi kiinni. Ettei vaan olisi sama heppu? :D

Vielä vuodenkin jälkeen tuli avautumaan mulle baarissa, että jos olisit vaan antanut meille mahdollisuuden niin voisimme olla yhä edelleen yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen "tää ei oo kulta sitä miltä näyttää".. miehen muna  toisen naisen suussa. Oltiin risteilyllä ja mies katosi yökerhossa johonkin, hyttiin mennessä oli tuo näky vastassa.  Olisivat edes menneet sen  muijan hyttiin ! Myöhemmin koetti selitellä että kun häneltä ei nee""i ole ottanut ikinä ottanut  suihin, se nainen edes ollut mikään nee""i vaan joku rusketusvoiteita käyttänyt wanna be latino...

Vierailija
44/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen "tää ei oo kulta sitä miltä näyttää".. miehen muna  toisen naisen suussa. Oltiin risteilyllä ja mies katosi yökerhossa johonkin, hyttiin mennessä oli tuo näky vastassa.  Olisivat edes menneet sen  muijan hyttiin ! Myöhemmin koetti selitellä että kun häneltä ei nee""i ole ottanut ikinä ottanut  suihin, se nainen edes ollut mikään nee""i vaan joku rusketusvoiteita käyttänyt wanna be latino...

Kävisiköhän vastaava selitykseksi tollaselle miehelle toisin päin? Että ei tää varsinaisesti oo pettämistä, kun en oo koskaan mustaa munaa kokeillu aikasemmin, etkä sä pysty edes sellasta tarjoomaan, niin pakkohan se on kokeilla kun on tilaisuus. Mies varmaan hyväksyisi ilman muuta! Kerran täällä vain eletään ja kaikkea on koettava, että on jotain mitä muistella kiikkustuolissa ja niin edelleen!

Vierailija
45/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneella ja puhelimessa deittipalstoille käyttäjät. Ja kone siis minun ja puhelimestaan oli näyttämässä minulle jotain ja idiootilla oli siinä etusivulla pikakuvake deittisovellukseen😂

Selitykset järjestyksessä:

"Ei mulla mitään käyttäjiä ole"

"Ne on vanhoja tilejä sinkkuajoilta"

"En ole käyttänyt niitä"

"Sinä (eli minä) olet itse ollut palstoilla kun olet törmännyt tileihini(?!)"

"Kävin vain etsimässä juttuseuraa kun sulle ei voi puhua"

"En jutellut kellekään, päivitin vain profiilia(?!)"

"Etsin vanhan kaverin numeroa mikä on siellä tallessa"

"Se on vähän niinkuin facebook ja halusin päivittää kuvia ja tekstiä, hullu nainen"

"Halusin vain jutella jollekin"

"En halunnut jutella kellekään vaan käydä vain laittamassa kuvia, sinä olet varmasti pettänyt minua kun epäilet noin paljon"

"Meistä kahdesta sinä haluat pettää minua ja olet sen varmasti tehnytkin, minä en ikinä tekisi sellaista"

Lähdin kävelemään kun tajusin ettei hän ikinä myönnä mitään.

Vierailija
46/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneella ja puhelimessa deittipalstoille käyttäjät. Ja kone siis minun ja puhelimestaan oli näyttämässä minulle jotain ja idiootilla oli siinä etusivulla pikakuvake deittisovellukseen😂

Selitykset järjestyksessä:

"Ei mulla mitään käyttäjiä ole"

"Ne on vanhoja tilejä sinkkuajoilta"

"En ole käyttänyt niitä"

"Sinä (eli minä) olet itse ollut palstoilla kun olet törmännyt tileihini(?!)"

"Kävin vain etsimässä juttuseuraa kun sulle ei voi puhua"

"En jutellut kellekään, päivitin vain profiilia(?!)"

"Etsin vanhan kaverin numeroa mikä on siellä tallessa"

"Se on vähän niinkuin facebook ja halusin päivittää kuvia ja tekstiä, hullu nainen"

"Halusin vain jutella jollekin"

"En halunnut jutella kellekään vaan käydä vain laittamassa kuvia, sinä olet varmasti pettänyt minua kun epäilet noin paljon"

"Meistä kahdesta sinä haluat pettää minua ja olet sen varmasti tehnytkin, minä en ikinä tekisi sellaista"

Lähdin kävelemään kun tajusin ettei hän ikinä myönnä mitään.

Unohdin vielä tärkeimmän, tuolla kaikkien selitysten keskellä oli vielä "oltiin erottu silloin kun kävin siellä viimeksi" ilmoitin, että emme ole olleet erossa ikinä ja emme ainakaan kaksi viikkoa takaperin. Ja sen jälkeen tuli tuo vanhan kaverin numeron etsiminen.

Vierailija
47/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon törmänny tohon, ettei tyyppi myönnä vaikka todisteet on ilmiselvät. Mitä siitä kiistämisestä enää saa? Hokee kun rikkinäinen äänilevy, että en oo pettänyt, en koskaan voisi. Tuli vähän tunne, että kieltsi tapahtuneen iteltäänkin, eli olis jotenkin psyykkisesti sairas. Mitä väliä sillä on vaikka myöntäiskin, jos suhde päättyy pettämiseen kummiskin? Ja eikö noille pettäjille koskaan tuu tarve pyytää anteeks aiheuttamaansa tuskaa? Ei ilmeisesti, ei ainakaan mun tapauksessa. Jätkä mennä porskutti eteenpäin uusiin naisiin. Väliin kokeilee vielä kepillä jäätä saisko täältä vielä, laittaa viestejä ja muistelee yhteisiä juttuja. Mutta anteekspyyntöä ei oo kuulunut tähän päivään mennessä.

Pas.kasakkia on pettäjät.

Vierailija
48/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”En ole yksiavioinen.” Sekä selitys, että ei ole kertonut aikasemmin kun ei ollut varma asiasta. Eikä ollut vieläkään oliko asia niin. Tämä selitys vuosien pettämisen jälkeen, kun jäi kiinni.

”Hänellä on vain yksi elämä.”

”Hän saa olla itsekäs ja tehdä mitä haluaa kun siltä tuntuu.” Parisuhteessakin, ilman kertomatta jälleen kerran muille osapuolille, siis petetylle tai kolmannelle osapuolelle, että on varattu. Koska juuri sillä hetkellä ei tuntunut siltä, että olisi järkevää kertoa.

Vierailija
49/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies selitti minulle harvinaisen rumaa avioeroaan ja loppumattomia naisseikkailujaan ja -sotkujaan sillä, että miehillä on "vaisto", joka pakottaa heidät parittelemaan mahdollisimman monen naisen kanssa. Hän kyllä lupaili vaimolleen ja uudelle vaimolleen uskollisuutta kerta toisensa jälkeen, mutta ei vain pystynyt päihittämään biologian vaatimuksia. Minun mielestäni hän oli alkoholisoitunut, epärehellinen, väkivaltainen ja äärettömän itsekeskeinen juntti, mutta omasta mielestään Mies.

Nyt mies on eläkkeellä, mutta tuolloin hän oli hyvin vastuullisessa tehtävässä huolehtimassa Suomen turvallisuudesta. Kamalaa ajatella, että tuollaiseen asemaan päästetään ihmisiä, jotka ovat aivan avuttomina hormoniensa vietävissä. Tai niin kieroja, että selittävät itsekurin puutteensa biologialla.

Vierailija
50/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverin silloinen tyttöystävä, nykyinen vaimo, meni festareilla telttaan sisään kun kaveri työsti siinä illan uutta tuttavuutta. Eukko alkoi tietty huutamaan kuin hysteerinen hyeena, jolloin kaverini totesi vaan tyynesti että sä olet ihan hysteerinen, jutellaan sitten kun kykenet keskustelemaan kuten aikuiset, veti vetskarin kiinni ja jatkoi hommiaan.

Vaimo?

Vaimo.

Vierailija
51/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon törmänny tohon, ettei tyyppi myönnä vaikka todisteet on ilmiselvät. Mitä siitä kiistämisestä enää saa? Hokee kun rikkinäinen äänilevy, että en oo pettänyt, en koskaan voisi. Tuli vähän tunne, että kieltsi tapahtuneen iteltäänkin, eli olis jotenkin psyykkisesti sairas. Mitä väliä sillä on vaikka myöntäiskin, jos suhde päättyy pettämiseen kummiskin? Ja eikö noille pettäjille koskaan tuu tarve pyytää anteeks aiheuttamaansa tuskaa? Ei ilmeisesti, ei ainakaan mun tapauksessa. Jätkä mennä porskutti eteenpäin uusiin naisiin. Väliin kokeilee vielä kepillä jäätä saisko täältä vielä, laittaa viestejä ja muistelee yhteisiä juttuja. Mutta anteekspyyntöä ei oo kuulunut tähän päivään mennessä.

Pas.kasakkia on pettäjät.

Tarpeeksi kun kiistää niin se nainenkin alkaa uskoa sen. Ei siinä ainakaan mitään voi menettää.

Vierailija
52/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytte varatun luona, niin jättäkää pikkarinne tai jotkut stringit pyykkikoppaan tai suoraan koneeseen.

Harva muistaa puolisonsa pikkuhousuja, mutta kaikki muistaa omansa...

Vierailija
53/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käytte varatun luona, niin jättäkää pikkarinne tai jotkut stringit pyykkikoppaan tai suoraan koneeseen.

Harva muistaa puolisonsa pikkuhousuja, mutta kaikki muistaa omansa...

Miksi ihmeessä?

Vierailija
54/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on olemassa uskollisia ihmisiä... mutta näitä lukiessa ajattelee, että kyllä onkin ihanaa olla sinkku.

Vierailija
55/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin internetdebiili vaimoni ilmeisesti petti minua exänsä kanssa, oltiin siinä vaiheessa oltu jo 17 vuotta yhdessä. Vaimo oli ensin pyytänyt tämän exänsä facebook kaverikseen, sitten instagramissa ja liittyi twitteriin, soundcloudiin, spotifyn, linkediniin yms vain seuratakseen tätä exäänsä. Lähetteli tälle sählöpostia työpaikkansa sähköpostin kautta ja kommentoi instagram kuvia tyyliin "näin sinusta unta viime yönä..."

Satuin näkemään tuon kommentin, kun näillä molemmilla oli julkiset tilit. Hetken päästä menivät salaisiksi. Linkediniin vaimoni väitti liittyneensä sen takia, että etsi tämän exänsä sähköpostiosoitetta, vaikka juttelivat facessa privaatisti. Spotify -seuraajat listalla vaimollani ei ollut ketään muuta seurattavaa ja tähän selitys oli, että" no se ohjelma automaattisesti lisää sinne listalle.. "no ei se ihan niin mene.

Tästä on nyt aikaa pari vuotta ja tuo naiivivaimo ilmeisesti kuvittelee, että kaikki on unohdettu ja tämä jatkuu normaalisti. Itse nostan kytkintä heti, kun rahallinen tilanne sen sallii. Siihen saakka leikitään kotia.

Vierailija
56/66 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tarina.

Mies siis petti ja tämä toinen nainen oli ottanut yhteyttä jälkikäteen, että hänellä näkyy testeissä tauti. Mies meni itse testeihin salassa, harrasti minun kanssani tänä aikana vielä useaan kertaan puuhia odottaessaan tuloksia. Positiivistahan se näytti ja mies soittaen kertoi tilanteen. Tämän puhelun jälkeen ilmoitti, että ei uskalla nähdä minua kasvokkain kun kuitenkin olen vihainen hänelle. Emme nähneet enää ikinä tuon puhelun jälkeen, koska mies ei uskaltanut.

Miehen selitys oli se, että nainen oli sanonut olevansa puhdas. Hän haukkui naisen pystyyn likaiseksi jakelijaksi ja syytti naista täysin. En edes osannut olla vihainen kyseiselle naiselle, koska miehestä kuoriutui tuollainen lapsellinen pentu joka ei omia virheitään nää. En ikinä saanut kunnollista anteeksipyyntöä, selitystä tai keskustelua.

Asuimme erillään, mies oli joku päivä tuonut tavarani hänen luotaan kotiovelleni. Miehelle ilmoitin, että hän voi hakea tavaransa koska vain kun olen kotona. Mieluummin jätti hakematta kuin olisi kohdannut minut.

Tästä on vuosia. Pari viikkoa sitten mies otti yhteyttä minuun ja yritti houkutella tapaamiseen, muistutin häntä tästä viimeisestä keskustelusta ja vastaus oli "no mut siitähän on jo vuosia". Joo niin on ja edelleen tauti muistuttamassa siitä, kannan sitä loppuelämäni.

Tiedän, että on olemassa paljon rehellisiä ja luotettavia ihmisiä. Ikävä kyllä minulta on pilattu mahdollisuus saada terve parisuhde loppuiäksi. Mutta älkää katkeroituko lukiessanne näitä juttuja, hyviä ihmisiä on paljon ja omaa intuitiota kannattaa kuunnella.

Vierailija
57/66 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua pelotti." Tällainen selitys tilanteessa, kun olen osastolla vuodelevossa pari kuukautta ennen esikoisen laskettua aikaa. Piti tulevan isän sitten mennä lievittämään pelkoaan vieraan naisen haarojen väliin. Erohan siitä tuli, onneksi löysin paremman miehen.

Vierailija
58/66 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin kaverin miehen tehneen reality checkkiä. Tietääkö joku miten se tehdään jonkun vaginassa? Käsitin, että tarkoitus oli tehdä jonkinlainen tilanne katsaus elämästä?

Vierailija
59/66 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät eivät o naurettavia. Säälittäviä adhd- tyyppejä tai pienimunaisia egon vahvistajia.

Tai löysäpil luisia pikkupäissään toosanjakajia.

"Mies painosti mut seksiin" tulee suusta katumusrapulassa, vaikka pikkujoulupieruissaan olisi antanut miltei kelle vaan firman äijälle peräänsä.

Vierailija
60/66 |
22.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkä musta tuntuu, kun luen näitä, että on ihana elää vihdoin sinkkuna. Ja omakohtaista kokemusta on...