Onko tosiaan höppänöitä, jotka eivät ole käyneet koskaan Moskovassa?
Kommentit (37)
*viittaa* Yks höppänä ilimottautuu
Mikä on oma tekosyysi sille ettet ole käynyt Jaipurissa?
Silloin kun hyökätään sinne, niin menen!
Ei tarvi mennä, moskovalaiset on jo täällä, meet minne tahansa, niin harasoo kuuluu joka puolella.
En haluaisi käydä missään Venäjällä. Ankea paikka. Jos minulla olisi rahaa lomailla, menisin mieluummin jonnekin muualle.
Mitä siitä Moskovasta sitten saa, mikä on niin tärkeää?
Koska pelkään että joku hurmuri tulee iskemään mua kyykkytanssimalla 😲
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi käydä missään Venäjällä. Ankea paikka. Jos minulla olisi rahaa lomailla, menisin mieluummin jonnekin muualle.
Perehdy Otto Wille Kuusisen historiaan. Hän makaa Kremlin muurissa. Etkö onneton tiennyt sitä?
ap
Arvelen että Suomessa niitä sellaisia henkilöitä jotka eivät ole siellä koskaan käyneet löytynee reilusti ainakin yli neljä ja puoli miljoonaa....
Moskovassa en ole koskaan käynyt, Viipurissa käyn melkeen joka viikko.
Vain itse asiassa aniharva suomalainen on käynyt esim. Varsovassa ,tai ylipäätään koko Puolassa (vaikka se on paljon lähempänäkin meitä kuin Moskova)
Mulla ei ole mitään syytä eikä tekosyytä. Eipä vaan ole tullut koskaan käytyä. Mutta vielähän tässä on toiset 50 vuotta elämää jäljellä, joten eihän sitä tiedä, vaikka tulisi sielläkin käyneeksi jossain kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Moskovassa en ole koskaan käynyt, Viipurissa käyn melkeen joka viikko.
Maksullisiako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perehdy Otto Wille Kuusisen historiaan. Hän makaa Kremlin muurissa. Etkö onneton tiennyt sitä?
ap
Jo pelkästää Kuusisen ruumis on riittävä syy olla käymättä siellä. Sika!
Minkä ihmeen takia menisin Ryss.lle? Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Olen toki kuullut Otto Wille Kuusisesta, mutta jos joskus matkustan Moskovaan, menen sinne aivan muista syistä kuin Otto Wille Kuusisen hautaa pällistelemään.
Sanoisin, että jos ei koskaan käynyt mauseleumissa (Leninin siis), Punaisella torilla ja nähnyt Otto Wille Kuusisen hautaa Kremlin Muurissa, on ihmisenä jollain tietyllä tapaa epäonnistunut.
Millainen ihminen kuolee käymättä "Kansantalouden saavutusten näyttelyssä" (ven. Выставка достижений народного хозяйства)? https://fi.wikipedia.org/wiki/Yleisven%C3%A4l%C3%A4inen_n%C3%A4yttelyke…
ap
Koska matkat diktaattorien hallitsemiin kehitysmaihin eivät kiinnosta.
Olen saanut postikortin Moskovasta. Korkeat punaiset muurit, lilliputti-ihmisten jono
Kiemurtelee kohti mausoleumia.
Haluaako joku tietää jotain Moskovasta
Siellä ihmiset on köyhiä ja heitä huijataan
Monesta pahasta valitsevat kurjat kansalaiset
Se joka on oikein viisas tai kiero
Pääsee kerran toiseen maahan
Ei ole tullut vielä liikekannallepanoa.