Mikä biisi tuo nuoruuden pakahduttavasti mieleenne?
Niin että jopa vaikea kuunnella? Itsellä Richard Marx - Angelia: 😍😭💔
Kommentit (217)
Skid Row : 18 and life on niin riipaisevan ihana. Siihen on saatu vangittua se älytön fiilis mikä tuossa iässä on, kun koko maailma on auki ja kaikki mahdollista
No itse olen vieläkin aika nuori. Oma nuoruuteni meni aika surkeissa merkeissä. Olin yksinäinen nuori. Muistan kuinka olin Negative- fani esim bändin Frozen to lose it all tai Still Alive oli tärkeä biisi. Leona Lewisin biisi Bleeding Love tuo aina mieleen nuorena kuolleen ihastukseni, hän lauloi sitä joskus. Kuuntelin toisaalta myös paljon metallimusiikkia. Oikeastaan muistan enemmän lapsuudesta biisejä, joita kuuntelin autossa radiosta.
Päivät kuin unta, Arto Sotavalta, vuodelta 1975. Tuo mieleen muistot ystävästä, joka kuoli vuonna 1979 19-vuotiaana äkillisesti sairauskohtaukseen.
Savage Garden - Truly Madly Deeply (Official Video)
Tyrävyö- Ensisuudelma
Zen cafe - Todella kaunis
Yö - Vie mut minne vaan
Vierailija kirjoitti:
No itse olen vieläkin aika nuori. Oma nuoruuteni meni aika surkeissa merkeissä. Olin yksinäinen nuori. Muistan kuinka olin Negative- fani esim bändin Frozen to lose it all tai Still Alive oli tärkeä biisi. Leona Lewisin biisi Bleeding Love tuo aina mieleen nuorena kuolleen ihastukseni, hän lauloi sitä joskus. Kuuntelin toisaalta myös paljon metallimusiikkia. Oikeastaan muistan enemmän lapsuudesta biisejä, joita kuuntelin autossa radiosta.
Tähän vielä se, että oikeastaan tykkäsin juuri paljon niistä lapsuuteni biiseistä, joita moni on tänne lisännyt ja ehkä senkin vuoksi ne ovat jääneet paremmin mieleen kuuntelen niitä vieläkin. Aloitin koulun 2000- luvun vaiheessa.
Aikakoneen Alla Vaahterapuun. XL5 Kaunis Peto x)
Tai no, enemmän varhaisteinivuodet :,D Paljon nostalgiaa.
Yksi on ylitse muiden: Nirvanan Smells Like Teen Spirit. 31314
Spandau ballet: Voyage, voyage
Kun joskus harvoin kuulen sen vielä, pysähdyn ja keskityn kuuntelemaan ja nostan mahdollisuuksien mukaan volyymia.
Olin parikymppinen...
Ehkä eeppisin balladi 2000-luvulla:
Josh Groban - You Raise Me Up (Official Music Video)
79,760,151 views
Leona Lewis - Run
Joo, mielestäni Run on parempi Leonan versiona kuin alkuperäisenä.
JONNET EI MUISTA:
The Calling - Wherever You Will Go