Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä biisi tuo nuoruuden pakahduttavasti mieleenne?

Vierailija
20.09.2019 |

Niin että jopa vaikea kuunnella? Itsellä Richard Marx - Angelia: 😍😭💔

Kommentit (217)

Vierailija
161/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indica - Ikuinen Virta

Vierailija
162/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yello-Vicious games

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville Valon coveri Summer wine:sta

Ismo Alanko Taiteilijaelämää

Eppu Normaali Urheiluhullu

Vierailija
164/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helen Hoffner: Summer of Love

Vierailija
165/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tämä Turisaksen "A portage to the unknown" 2008 vuoden Ilosaarirockista

Kivat festarimuistot sieltä.

Vierailija
166/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spandau ballet: Voyage, voyage

Kun joskus harvoin kuulen sen vielä, pysähdyn ja keskityn kuuntelemaan ja nostan mahdollisuuksien mukaan volyymia.

Olin parikymppinen...

Onko silläkin tuon niminen piisi vai tarkoitatko Desirelessin piisiä?

Vierailija
167/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cmx elokuunkruunu. Zen cafen älä tee. Yup amor. Tulee ihan ahistusmöykky mahaan kun miettii.

Vierailija
168/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan yllättynyt ettei täällä ole vielä tätä:

Guns n' Roses: Don't Cry

Ensimmäiset tahdit repii yhä uudestaan kolmetoistavuotiaan sydämeni vereslihalle.

Vierailija
169/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christie - Iron Horse

Sweet - Action

Vierailija
170/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-typen Angels Crying. Silloinen bestis, viimeinen vuosi alaikäisenä, opiskelut....aina kun kuulen tuon E-typen  biisin  tunnen välittömästi olevani 17vuotias.

Vierailija
171/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maggie May, Rod Stewart.

Juu, olen jo vanha, mieheni oli kuunnellut tuota kappaletta ”unelmoidessaan” minusta ennen seurustelumme alkamista, tämä siis hänen kertomansa mukaan. Mieheni on jo kuollut, joten herkäksi vetää kun kappaletta kuuntelen.

Vierailija
172/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksinäinen ja kiusattu teini, kuuntelin kyllä  normaalia poppia mutta myös synkempää/surullisempaa  musiikkia. Suosikkini oli sellainen josta kukaan tuskin on kuullut: Reduced to ash- Bloody Mary. 

Vierailija
173/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknestik -Suomirockkia

Vierailija
174/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssi Kela - 1972

Vierailija
175/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi sellainenkin biisi, josta ei edes pidä, voi tuoda mieleen jonkun ajan, paikan tai tilanteen, johon se liittyi, ja jota kaipaa niin kamalasti, että on vaikea hengittää.

Vois ohjata ketjun uudelle raiteelle ja nimetä biisejä, joista ei pitänyt mutta jotka silti tuo elävästi ajan mieleen.

Mulle tää hitti edustaa NIIN vuotta 1999 enkä tästä biisistä pitänyt vaikkei siinä mitään vikaakaan ole, paitsi ehkä tuo 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun trendi laittaa rokkibiisiin hiphop-tausta. Laulaja myös sysiruma...

Vierailija
176/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moody Blues: Night in white satin

Kumma heppu & lopunajan voidellut: Minä ja hän

Vierailija
177/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Braxtonin un-break my heart ja Celine Dionin my heart will go on avaa kyllä hanat joka kerta, samoin Metallican nothing else matter. 90-luvun nuori olin

Vierailija
178/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bat&Ryyd: Ehtaa tavaraa. Ne diskot 15-vuotiaana :D

Vierailija
179/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 cent: In da club

The Game: Hate it or love it

Rihanna: Umbrella

Nämä kolme sen takia koska paras kaverini luukutti näitä stereoista aina kun oltiin hänen luona. Ja varsinkin silloin kun tämä sai kortin, niin ajeltiin vanhalla volkkarilla ympäri maalaiskylää ja subbareiden jytke sai varmaan aikaan maanjäristyksen :D Ja itse inhosin räppiä ja RnB:tä! Mutta ihania muistoja noista biiseistä tulee mieleen. Harmi että en ole ollut kaveriini yhteydessä yli vuoteen, on päihdekoukussa... :(

Itselle tärkeitä biisejä olivat Christina Aguileran Beautiful ja The Voice within. Olin seiskalla koulukiusattu... 

Lisäksi Arvi Lind - Hyviä uutisia (!) Oli top-listojen kärjessä kuukausikaupalla 

- Teini 2002/3-2009

Vierailija
180/217 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen vieläkin aika nuori. Oma nuoruuteni meni aika surkeissa merkeissä. Olin yksinäinen nuori. Muistan kuinka olin Negative- fani  esim bändin Frozen to lose it all tai Still Alive oli tärkeä biisi. Leona Lewisin biisi Bleeding Love tuo aina mieleen nuorena kuolleen ihastukseni, hän lauloi sitä joskus. Kuuntelin toisaalta myös paljon metallimusiikkia. Oikeastaan muistan enemmän lapsuudesta biisejä, joita kuuntelin autossa radiosta. 

Tuli aika surullinen ole kun, oikeasti muistan niin selvästi aina sen kun ihastukseni  ( poika) lauloi tuota Leona Lewisin biisiä. Tosin ei minulle varsinaisesti vaan muuten vain. Rip. En unohda häntä koskaan. Oli ihana ihminen.