Mikä biisi tuo nuoruuden pakahduttavasti mieleenne?
Niin että jopa vaikea kuunnella? Itsellä Richard Marx - Angelia: 😍😭💔
Kommentit (217)
Kaikki kasarihitit, Eput, Juice, Hassisen kone....
Pet Shop Boysin It's A Sin. Rakastin heitä muutenkin, mutta tämä jäi erityisesti mieleen. Julkaistiin kesällä 1987; olin 19-vuotias ja matkustin viikoksi yksin Lontooseen (kellään kaverilla ei ollut tilaisuutta lähteä mukaan). Tämä soi kaikkialla ja ostin singlelevyn. Koko matka jäi mieleen mahtavana seikkailuna.
Vierailija kirjoitti:
Duran Duranin save a prayer.
"Some people call it a one night stand but we can call it paradise"
Romanttiselta kuulostava biisi, mutta realistinen kahden ihmisen seksikohtaaminen, on Simon kertonut :) Kieltämättä tuo vei vähän tunnetta tästä biisistä aikoinaan.
Rauli bädding Somerjoen "Valot".
Sia - Chandelier, Taylor Swift - Skake it off, Wiz Khalifa - See you again
Tossa jotain
Hassisen Koneen Rappiolla, kaikki hoilasivat sitä joten ei voi olla muistamatta.
Paul Oxley's Unit:n biisi Spanish Bars.
Vierailija kirjoitti:
Pet Shop Boysin It's A Sin. Rakastin heitä muutenkin, mutta tämä jäi erityisesti mieleen. Julkaistiin kesällä 1987; olin 19-vuotias ja matkustin viikoksi yksin Lontooseen (kellään kaverilla ei ollut tilaisuutta lähteä mukaan). Tämä soi kaikkialla ja ostin singlelevyn. Koko matka jäi mieleen mahtavana seikkailuna.
Hei kuka esitti suomalaisen pilaversion tuosta biisistä aikoinaan?
Siinä "It's a Sin"-kertosäkeessä laulettiin "Hitsasin" :D
nutadisko 87 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Glenn Medeiros - Nothings gonna change my love 4 u.
Tää on niin ällö biisi...
Niin, mutta ei silloin kun tää hitti tuli.
Niin no olen aina inhonnut lällyjä biisejä, kuten Hello Richie Lionel tai Whitney Houston, Celine Dion...
Asuin suomenruotsalaisella seudulla teininä, ja joka paikassa soi ruotsalaisen Trollin Jimmy Dean!
Don Henley, Boys of Summer. Olin alle 10 kun tää biisi julkaistiin, mutta se on varmasti p a r a s mennyttä kesää ja nuoruutta käsittelevistä biiseistä.
Popedan Sukset. Jäänyt mieleen sillä kaverini asui siihen aikaan Keski-Pohjanmaalla Kälviällä ja biisissä lauletaan "Ja nyt jätkä se kuokka tänne tai käy niin kuin Kälviällä"
:D
Kaseva: Monen vuoden jälkeen
(RIP Asko Raivio ja Tapio Rauma)
Peter Gabriel - Games Without Frontiers
Maija Vilkkumaan Ei
Eminemin Stan
Nellyn Dilemma
Jason Donovan ja Kylie Minogue: Especially for you
A-ha take on me