Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelu on hankalaa naisille

Vierailija
07.05.2023 |

Ei niitä top miehiä riitä kaikille. Loput joutuu olemaan sinkkuna.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuvat on kylläkin niin, että haluavat usein elää sinkkuna.

2/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä analyysi ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten seurustellaan.

Vierailija
4/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on helpompaa

Vierailija
5/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se seurustelu mitenkään hankalaa ole jos ei seurustele.

Vierailija
6/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene Allu lenkille.

Vierailija
7/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia syö eniten se ettei he pääse elämään Brianna Koo kuplassa. Tiedän kyllä miksi sponsoritahot satsaa kyseiseen mielikuvaan, koska tämä myy. Jopa liberaalimpi nainen haluaa saada vastaavan elämän. Mitä nämä naiset eivät suostu käsittämään on ettet koskaan saavuta somekelpoista elämäntyyliä. Briannan ex-mies paloi loppuun ja rouva itse päätyi pettämään.

Vierailija
8/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia syö eniten se ettei he pääse elämään Brianna Koo kuplassa. Tiedän kyllä miksi sponsoritahot satsaa kyseiseen mielikuvaan, koska tämä myy. Jopa liberaalimpi nainen haluaa saada vastaavan elämän. Mitä nämä naiset eivät suostu käsittämään on ettet koskaan saavuta somekelpoista elämäntyyliä. Briannan ex-mies paloi loppuun ja rouva itse päätyi pettämään.

Kuka on Brianna Koo? 

Vierailija
9/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Brianna Koo? 

Googlaa

Vierailija
10/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä on vähemmän kuin naisia ja kuolevat aikaisemmin. Ei riitä kaikille naisille miestä.

Vierailija
11/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on brianna koo? Onko liberaali tässä poliittinen kanta? Millaista on somekelpoinen elämäntyyli? Ja ennen kaikkea miten nuo kaikki liittyy seurusteluun?

Vierailija
12/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteles jos erehdyt siihen btm:iin, voi hurja

Vierailija
13/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisethan ovat top-naisia. Not.

Vierailija
14/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sexin teko helppoa.

Vierailija
15/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Brianna Koo? 

Googlaa

Niin? Löytyi vain facebook ja instagram, joihin minulla ei ole tiliä eli pääsyä. Joten kuka on Brianna Koo?

Vierailija
16/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä bottom-miehiä kyllä on paljon. Hankala löytää kunnon top-miestä panijaksi.

Vierailija
17/17 |
07.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se seurustelu mitenkään hankalaa ole jos ei seurustele.

Tämä. Se on pohjimmiltaan niin lapsellista sosiaalista "peliä", että ei kiinnosta se seurustelu yhtään mitenkään enää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä