Minkä niminen (vain etunimi) kirurgi leikkasi sinut?
Mietin että herättääkö nimi luottamusta... Minut on leikannut Riitta, Heidi ja Jukka. Mietin jos kirurgina olisikin Jenna tai Jesse, tuntuisiko jotenkin arveluttavalta :D
Kommentit (36)
Tom, Timo, Kirsi. Siinä viimeisimmät.
Ei se todellisessa hätätilanteessa paina kyllä yhtään, mikä nimi tai minkävärinen/muotoinen pärstä kirurgilla on.
En muista, mutta hän oli virolainen nainen. Muistan paremmin hoitajan leikkaussalista, koska hän oli tarhakaverini äiti ja muisti minut sieltä vielä, vaikka siitä on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tommi
En usko, että Yasmin tai Nico tulee olemaan kuvin yleinen kirusfin nimi jatkossakaan.
Miksipä toisaalta ei? Itselleni ei nyt tule mieleen mitään kirusfille paremminkaan sopivaa nimeä.
Pääkirurgin nimi Marc, toisen nimeä en edes saanut tietää. Henkiin jäin. Siitä on yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se todellisessa hätätilanteessa paina kyllä yhtään, mikä nimi tai minkävärinen/muotoinen pärstä kirurgilla on.
Ei varmaan hätätilanteessa mutta mulla on ollut vain suunniteltuja leikkauksia ja kirurgista on tiennyt nimen hyvissä ajoin. Kyllä sitä makustelee nimeä, Päivi kuulostaa kokeneemmalta kuin Peppi-Nelli.
Itse valitsen aina kokemattoman nuoren naisen. Niinhän politiikassakin tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Itse valitsen aina kokemattoman nuoren naisen. Niinhän politiikassakin tehdään.
Onko ainuttakaan alle 30-vuotiasta naisministeriä ollut? Miehiä on ollut monta, mm. Väyrynen aikanaan ja Olli-Pekka Heinonen.
Miksi ihmeessä vain etunimi.
Mut on leikattu elämäni aikana vain yhden kerran. Olen 56-vuotias. Tämä Pohjola-sairaalassa ja loistava kirurgi niin taidoiltaan kuin psykologisestikin oli Vesa Savolainen.
Kertoisiko joku tämän "etunimi"- jutun idean?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä vain etunimi.
Mut on leikattu elämäni aikana vain yhden kerran. Olen 56-vuotias. Tämä Pohjola-sairaalassa ja loistava kirurgi niin taidoiltaan kuin psykologisestikin oli Vesa Savolainen.
Kertoisiko joku tämän "etunimi"- jutun idean?
Luitko aloituksen? Ajattelisitko Vesan olevan parempi kirurgi kuin vaikka Nico tai Janica vai onko nimellä väliä?
Tommi
En usko, että Yasmin tai Nico tulee olemaan kuvin yleinen kirusfin nimi jatkossakaan.