Minkä niminen (vain etunimi) kirurgi leikkasi sinut?
Mietin että herättääkö nimi luottamusta... Minut on leikannut Riitta, Heidi ja Jukka. Mietin jos kirurgina olisikin Jenna tai Jesse, tuntuisiko jotenkin arveluttavalta :D
Kommentit (36)
Pirjo tai Pirkko, en muista varmaksi.
Päivi, en-muista ja Ansa. Kuten varmaan vastauksestakin selviää, ei sillä nimellä juuri väliä ole, kun hätä on kädessä. Kaksi ekaa leikkausta oli nimittäin kiireellisiä sektioita.
Timo. Pyrin potilaaksi aiempien meriittien perusteella, joten Jesseys ei olisi karkottanut. :D
Pekka ja sitten joku mies, jolla oli ulkomaalaistaustainen (ehkä kurdi?) nimi, jota en juuri nyt muista.
Minua leikkasivat Jukka, Anna ja Christian, 10 tuntia.
Sitten on ollut Olof ja Anssi, nämä "valitsin" itse, koska olin yksityispotilaana heillä.
Pakko tottua, että 1990-luvulla syntyneet Waltterit, Jonit ja Jennat alkavat valmistua lääkiksestä myös kirurgeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko tottua, että 1990-luvulla syntyneet Waltterit, Jonit ja Jennat alkavat valmistua lääkiksestä myös kirurgeiksi.
Joneja oli jo 70-luvulla, tiedän nelikymppisen Jonin joka on lääkäri.
Matti ja Mikko. Sektiolääkärin nimeä en muista.
Tiina, sain tietää nimen vasta jälkikäteen koska olin niin kipeä silloin kun hän tuli ennen leikkausta katsomaan, että en ajatellut asiaa.
En kyllä muista yhtään, enkä tuntisi jos vastaan tulisi. Mutta hommansa hoiti hyvin.
Ei ole kukaan leikannut, mutta kieltämättä pelottaisi jos puikoissa olisi joku Leevi, Veeti, Jonne, Jessica, Jannica tai Yasmin.
Jukka ja Timo