Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kutsutte puolisoanne? (poikaystävä, avomies jne)

Vierailija
20.09.2019 |

Vähän ehkä hassu aihe, mutta toisaalta kiinnostaisi kovasti tietää, miten muilla tämä asia on...

Olen asunut mieheni kanssa yhdessä noin 1.5 v. Muutimme aikoinaan yhteen alle vuoden seurustelun jälkeen, kun eteen tuli sellainen tilanne, että yhteenmuutto oli järkevin ratkaisu.

Olemme nyt vaihtamassa asuntoa, ja eräässä tähän liittyen käydyssä keskustelussa kutsuin miestäni avopuolisoksi. Mies tarttui tähän ja kivahti, että me emme ole mitään avopuolisoita, vaan tyttö- ja poikaystäviä toisillemme.

Minä tästä hieman häkellyin, ja sanoin, että en kyllä enää vähän yli kolmikymppisenä meillä poikaystäväksi henkilöä jonka kanssa asun yhdessä. Poikaystäviä on minusta nuoremmilla ihmisillä. Mies intti tähän, että hänen isoisänsäkin kutsui 80-90-vuotiaana kumppaniaan tyttöystäväksi.

Minusta tämä on vähän hassua. Mutta miten teillä on?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun avomiestäni vain mieheksi. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja avioon emme edes halua. Hän kutsuu minua tyttöystäväksi :)

Vierailija
42/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme yhdessä ja olemme kihloissa, mies puhuu minusta muijana tai muijakaverina, minä taas puhun hänestä miehenä tai puolisona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä, että missä vaiheessa sitä sitten voisi käyttää termiä avopuoliso/-mies. Hän vastasi ihan vakavissaan, että esim. sitten jos meillä olisi yhteinen asuntolaina. Just just...

Ap

Miehesi on urpo.

Vierailija
44/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä kutsui vähän aikaa poikaystäväksi sitten kihlatuksi sitten mieheksi/puolisoksi. Ja sitten pikkupepuksi, kahdenkesken. Myös isäksi sen jälkeen kun koira hankittiin. (Koska halusin että aletaan puhumaan äidistä/isästä kun meillä oli haavena jälkikasvu. Jolloin ei olisi tarvinnut sekoittaa koirien ymmärrystä kun jälkikasvua on.).

ps. Pikkupeppu ei liittynyt että olisi pienipeppu vaan oli kumppanin peppuun verrattuna pieni. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi