Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkialla sanotaan sellaista teesiä, että nykypäivänä pelkästään olemalla hoikka/normaalipainoinen olet edellä 95% muita ihmisiä ja saat deittimarkkinoilla täten kaiken jos olet hoikka/normaali - oletko huomannut tämän olevan totta?

Vierailija
20.09.2019 |

Ihan sukupuolesta riippumatta.

Hoikka/normaali/hyväkuntoinen nainen tai mies, oletteko te todella edellä 95% muita ihmisiä koska olette vartaloltanne hyvävartaloisia?

Oletko huomannut tämän väittämän siis todeksi? Saako sporttinen nainen ja mies deittimarkkinoilla yltäkylläisyyden koska kilpailu on läskiä?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nothingunusual kirjoitti:

En ole huomannut minkäänlaista menekkiä parisuhdemarkkinoilla, vaikka käynkin 2-3krt/vko salilla ja omistan jäntevän kropan. Tosin olenkin mies ja pituutta 168cm, joten jo pelkästään näiden ominaisuuksien takia en odotakaan saavani treffikutsuja arkielämässä.

Luulisi että ainakin lyhyitä naisia löytyy. En pidä pituuttasi mitenkään erikoisena. T. N 155cm

No mutta ei noille lyhyehköille miehille kelpaa lyhyet naiset, kokemusta on. Vaan haluavat sen saman huippumallin kuin kaikki muutkin miehet. Monet tosi pitkät miehet taas katsovat meitä lyhyitä, niiden näkökulmasta kaikki naiset on lyhyitä. 

Vierailija
42/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet halua laihaa vaan pitää olla isohkot tissit ja hyvä pylly ja lisäksi kauniit kasvot ja kiva luonne niin silloin pyyhkii hyvin. Näin olen todennut sivusta seuraajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse deittimarkkinoilla vaan tukevasti naimisissa, olen hoikka ja hoikistunut vielä lisää kilpaurheiluun ryhtymisen myötä. Tosi monet kyllä jaksavat päivitellä, miten voin olla näin hoikka kun syön pitsaa ja juon jopa olutta välillä.

Mutta asiaan: sinkkuystäviä kuunnellessa olen todennut, että hoikkuus on ihan kiva bonus, mutta ennen kaikkea jokainen hakee mukavaa, tervepäistä ja omillaan toimeentulevaa kumppania, jonka kanssa arvot ja mielenkiinnon kohteet mätsää riittävästi. Painoindeksi ei todellakaan ole niin merkittävä tekijä kuin moni täällä kuvittelee. Toki jos on merkittävä ylipaino, se voi hidastaa tutustumishaluja.

Vierailija
44/44 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa naisena sanoa, saako lihavat naiset vähemmän huomiota, mutta itse ohitin lihavat miehet täysin. En itsekään ole lihava.