Kaikkialla sanotaan sellaista teesiä, että nykypäivänä pelkästään olemalla hoikka/normaalipainoinen olet edellä 95% muita ihmisiä ja saat deittimarkkinoilla täten kaiken jos olet hoikka/normaali - oletko huomannut tämän olevan totta?
Ihan sukupuolesta riippumatta.
Hoikka/normaali/hyväkuntoinen nainen tai mies, oletteko te todella edellä 95% muita ihmisiä koska olette vartaloltanne hyvävartaloisia?
Oletko huomannut tämän väittämän siis todeksi? Saako sporttinen nainen ja mies deittimarkkinoilla yltäkylläisyyden koska kilpailu on läskiä?
Kommentit (44)
Ei mitään vientiä vaikka olen hoikka, ravaprosentti 11-14%.
Voi kumpa joskus joku haluaisi tutustua mutta ihan turha toivo tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt vartalostani huolen mutta vientiä ei ole.
N23
No ryhdy pitämään huolta myös pääpuolesta.
Se on kunnossa. Käyn töissä ja opiskelen myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään vientiä vaikka olen hoikka, ravaprosentti 11-14%.
Voi kumpa joskus joku haluaisi tutustua mutta ihan turha toivo tässä maassa.
Tohon vielä että oleb mies. Naiselle nyt olisi ihan eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos lihavuuden kasvu jatkuu samalla käyrällä, niin sitten alan jo uskomaan että hoikat ihmiset alkavat olla kovassa huudossa, koska he todella ovat sitten sitä pariin prosenttiin kuuluvaa.
Vielä en ihan usko sitä, että vain 5% ihmisistä on normaalipainoisia. Sitä ei näe ainakaan siellä missä itse liikun.
Toisaalta ei ne lihavat jaksa enää liikkua missään, mutta ehkä ei kuitenkaan ihan tuossa prosenttiluokassa olla kuitenkaan :D
Nothingunusual kirjoitti:
En ole huomannut minkäänlaista menekkiä parisuhdemarkkinoilla, vaikka käynkin 2-3krt/vko salilla ja omistan jäntevän kropan. Tosin olenkin mies ja pituutta 168cm, joten jo pelkästään näiden ominaisuuksien takia en odotakaan saavani treffikutsuja arkielämässä.
Luulisi että ainakin lyhyitä naisia löytyy. En pidä pituuttasi mitenkään erikoisena. T. N 155cm
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Enemmänkin tuntuu että miehet haluavat itselleen tuhdimman emännän, hoikkakin saa olla jos on muuten muodokas. Me jotka ollaan saatu huonot geenit tissien ja vyötärön suhteen ollaan ulkona markkinoilta.
-ahkerasti urheileva ikisinkku 32v, bmi 19,1
Oletko mistä päin kotoisin? Haluaisitko tutustua urheilevaan 33v mieheen?
Ei se ole se lihavuus tai laihuus, vaan se että valtaosalla ihmisistä on kokoerofetissi jota he eivät vain itse ymmärrä.
Se että joku mies pitää lihavaa naista inhottavana on sen miehen ominaisuus, ei lihavan naisen ominaisuus.
Ja se että naisella ei viisari värähdä lyhyelle miehelle on taas sen naisen ominaisuus.
Kokoerofetissi.
Jos tota ongelmaa ei itsellä ole, voi löytää todellisia helmiä "vääränkokoisten" ihmisten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut enkä koe olevani mitenkään merkittävästi muita ikäisiäni hoikempi vaikka olenkin 173/59kg. Opiskelen Åbo Akademissa ja suurin osa opiskelukavereista tuntuu olevan on hoikkia, normaalipainoisia ja nättejä. En ikäisissäni ole huomannut tätä ylipaino-ongelmaa josta koko ajan puhutaan. Ehkä sitä esiintyy sitten enemmän pienillä paikkakunnilla?
Ja mikähän järki tuossa arvauksessa on, 'Åbo Akademi'?
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole se lihavuus tai laihuus, vaan se että valtaosalla ihmisistä on kokoerofetissi jota he eivät vain itse ymmärrä.
Se että joku mies pitää lihavaa naista inhottavana on sen miehen ominaisuus, ei lihavan naisen ominaisuus.
Ja se että naisella ei viisari värähdä lyhyelle miehelle on taas sen naisen ominaisuus.
Kokoerofetissi.
Jos tota ongelmaa ei itsellä ole, voi löytää todellisia helmiä "vääränkokoisten" ihmisten joukosta.
Joskus käy niin että tapaat vaikka työpaikalla ihan 'seinästä reväistyn' näköisen jota et ensi näkemällä kelpuuttaisi lainkaan. Ulkonäkö, paino jne ei mieleen. Sitten kun tutustut niin alkaakin kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut enkä koe olevani mitenkään merkittävästi muita ikäisiäni hoikempi vaikka olenkin 173/59kg. Opiskelen Åbo Akademissa ja suurin osa opiskelukavereista tuntuu olevan on hoikkia, normaalipainoisia ja nättejä. En ikäisissäni ole huomannut tätä ylipaino-ongelmaa josta koko ajan puhutaan. Ehkä sitä esiintyy sitten enemmän pienillä paikkakunnilla?
Ja mikähän järki tuossa arvauksessa on, 'Åbo Akademi'?
Varmaan se, että lihavuus on polarisoitunut ja esimerkkinä vain tämä.
Eipä näy Helsinginkään yliopistolla lihavia ja tukevatkin hyvin harvassa. Mutta kun mennään vaikkapa Lieksan ammattioppilaitokseen, niin kyllä löytyy.
(en tiedä onko Lieksassa ammattikoulua ja se ei ollut pointti)
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut. Enemmänkin tuntuu että miehet haluavat itselleen tuhdimman emännän, hoikkakin saa olla jos on muuten muodokas. Me jotka ollaan saatu huonot geenit tissien ja vyötärön suhteen ollaan ulkona markkinoilta.
Minulla oli aikaisemmin painoindeksi 18. Miehiä ei kiinnostanut erityisemmin. Kävin salilla, juoksin ja olin hyvässä kunnossa. Kuvittelin sitten jotenkin niin, että pitäisi ehkä olla vielä timmimmässä kunnossa jotta miehet kiinnostuvat. Rinnat vaan pienentyivät ja pienentyivät sitä mukaa mitä enemmän treenasin.
Sitten tuli stoppi ja lopetin liikunnan. Olen myös lihonut 20 kg. Koskaan ei ole ollut näin paljon kiinnostuneita kuin nykyään. Aivan järkyttävää :D
Nelikymppisenä hyväkuntoisena miehenä vientiä on todella paljon. Ikätoverit on pääosin niin huonossa kunnossa, että ei pahemmin kilpailua ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikaisemmin painoindeksi 18. Miehiä ei kiinnostanut erityisemmin. Kävin salilla, juoksin ja olin hyvässä kunnossa. Kuvittelin sitten jotenkin niin, että pitäisi ehkä olla vielä timmimmässä kunnossa jotta miehet kiinnostuvat. Rinnat vaan pienentyivät ja pienentyivät sitä mukaa mitä enemmän treenasin.
Sitten tuli stoppi ja lopetin liikunnan. Olen myös lihonut 20 kg. Koskaan ei ole ollut näin paljon kiinnostuneita kuin nykyään. Aivan järkyttävää :D
Tai sitten kiinnostuneita on vähemmän, mutta nyt useampi uskaltaa lähestyä
ohis
Hoikka ja hyvä vartalo eu liity toisiinsa.. Huom, eiköhän jokaisessa oo omat hyvät puolensa, paha sanoo tollee et on 1 ainoo asia, joka muka olis kaikilla sama ja aina vaan se ja se. Jotkut on rumia, jotkut kauniita, jotkut lukuja, jotkut runsaita, jotkut muodokkaita ja jotkut hoikka ja kaikille on ottajia.
Pakko myöntää että miehen sporttinen vartalo kyllä hivelee silmää, mutta jos mies on k sipää niin se fyysinen viehätys kyllä lopahtaa heti. Jos vaihtoehtoina olisi kaljamahainen ukko tai hyväkuntoinen mies, mutta molemmat mukavia tyyppejä, niin kyllä se paremman näköinen olisi valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maija Vilkkumaan biisissä ”Totuutta ja tehtävää” lauletaan sit sinusta:
Vaalealla tytöllä
on lenkkitossut sylissä.
Se varmaan luulee
se saa miehen jos se jumppaa.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä hyväkuntoisena miehenä vientiä on todella paljon. Ikätoverit on pääosin niin huonossa kunnossa, että ei pahemmin kilpailua ole.
Tämä on muuten totta, koskaan ei ole ollut niin paljon kiinnostusta neitojen suunnalta kuin nyt vähän päälle nelikymppisenä. Kannatti urheilla nämä viimeiset parikymmentä vuotta ja jättää ylimääräiset bisset lipittämättä.
Tinderissä normaalipainoinen urheilullinen nainen kelpaa lähinnä ylipainoisille miehille. Ei normaalipainoiselle urheilulliselle miehelle. Eli painoindeksillä 22 on jo tinderissä lihava. Eri asia tietysti jos sattuu olemaan huippumallin kasvot, sitten on ihan täysin sama mitä se loppu kehosta on. Itse laihdutan juuri parhaillaan jotta saisin sen normaalipainoisen urheilullisen miehen.
Raskasta on itselle myöntää kun tätä kehopositiivisuutta tulee joka tuutista, että rumaa on fat.
Jos minulta kysyttäisiin, olenko mieluummin kokoa 38 kuin 42, niin vastauksen varmaan jokainen arvaa. Tämä on fakta ja siksi ruokavalio ja liikuntaa, kohta ehkä kokoa 40😊
No ryhdy pitämään huolta myös pääpuolesta.