Sitten kun teillä on menkat, tunnetteko kuinja se veri "lössähtää" siihen siteeseen....
Jonka ootte pistäny varmuuden vuoks alkkareihin ennen vuotoa, tai jos ei nii "lössähtäis" lakanal?
Tosin yks verinen tippa patjas, mut eipä mua haitannu.
Tällä keskustelulla tarkoitan niitä joilla on RUNSAAT MENKAT en NIUKKOJA JA NORMAALIA VUOTOA. Tai no miksei normi vuotoakin osaks, mut nyt tarkoitan runsasta vuotoa jota ei ole tyyliin tippa kaks.
Kommentit (110)
Mun on aina kuukautisten ekoina päivinä juostava aamuisin vessaan, kun yön aikana kertyneet veret ja hyytyvät "humpsahtavat" siteeseen sängystä noustessa. Jos en ehdi ajoissa, niin veret valuvat pitkin jalkoja.
Ei lössähdä, kun ostin Belladot merkin kuukautiskupin. Valumista ei varsinaisesti tunne, mutta kivut saattavat olla kovempia kun vuotaa enemmän.
Runsastunut kuukautisvuoto voi johtua alhaisesta varastoraudan määrästä. Kannattaa ehdottomasti käydä mittauttamassa vaikka yksityisellä. Omat menkat ovat helpottaneet huomattavasti, kun siirryin kuukautiskupin käyttäjäksi ja rautakuurilla saatiin nostettua varastoraudan määrää.
Tunnen. Usein lössähtää ihan isona kiinteänä klimppinäkin. Toki myös löysempänä voi tuntea lössähdystä. Tämän takia mielummin pidänkin tamponeita, joissa lössähdys ei tunnu niin pahalta tai sitä ei joakus tunne ollenkaan.
Välillä kävellessä tuntuu sellainen "truuts truuts".
Mulla on nyt ongelma kun uudessa työssä saatan joutua istumaan tunteja paikallaan nousematta ylös (yes, en halua kertoa tarkemmin). Pelkästään joku 1,5 h bussimatka aiheuttaa joskus sen et veret valuu pitkin reisiä. Tamponit ei vaan sovi, mut pakko se on varmaan taas kerran yrittää jotenkin ahdata sellainen sisään ja sitten ottaa heti pois kun se ei oo kunnolla, huoh.
Minä olin 11 ja luulin että olen jotenkin neitseellisesti tullut raskaaksi ja saanut keskenmenon, että nyt siellä vessanpytyssä on sikiö... Kertokaa vanhemmat lapsillenne ajoissa kuukautisista ja kaikista vuodon muodoista.