Sitten kun teillä on menkat, tunnetteko kuinja se veri "lössähtää" siihen siteeseen....
Jonka ootte pistäny varmuuden vuoks alkkareihin ennen vuotoa, tai jos ei nii "lössähtäis" lakanal?
Tosin yks verinen tippa patjas, mut eipä mua haitannu.
Tällä keskustelulla tarkoitan niitä joilla on RUNSAAT MENKAT en NIUKKOJA JA NORMAALIA VUOTOA. Tai no miksei normi vuotoakin osaks, mut nyt tarkoitan runsasta vuotoa jota ei ole tyyliin tippa kaks.
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Menkat on kyllä ällöttävin asia naisissa ja tämä ketju vain vahvisti sen...
Minä ainakin pidän kuukautisia positiivisimpina asioina naiseudessani. Kuukautisten aikana tunnen itseni naiselliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkat on kyllä ällöttävin asia naisissa ja tämä ketju vain vahvisti sen...
Minä ainakin pidän kuukautisia positiivisimpina asioina naiseudessani. Kuukautisten aikana tunnen itseni naiselliseksi.
Minä kyllä VIHAAN niitä. Nytkin ovat viikon myöhässä ja olo on epämukava. Ihan kiusallaan tietysti alkavat vasta, kun pahimmat helteetkin tulevat. "Jee".
Mutta miesten turha yökötellä. Harva nainen niitä haluaisi, jos se oma valinta olisi.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei käy valitettavasti ehkäisypillerit. Minipillereitä kokeillut ja niitäkin kovasti mainostettiin, että kuukautiset jäävät pois kokonaan (terkkari)
No kuinkas kävikään: söin pillereitä 2v ja kuukautiset kestivät, joka kk tarkalleen 14pv!!Nykyään luotan tamponiin ja pieni side alushousuihin. Mielestäni ne pienet tamponit ovat hyviä, ei tunnu käytössä vastenmielisestä.
Mulla minipillerit olivat tehokkain ehkäisy ikinä, olin täysin haluton ja menkat 2 kertaa kuussa reilun viikon kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo on syy sille että en ikinä käytä siteitä. Vastenmielistä. En käytä kuukuppiakaan, vaan tamponeja. Aina ja kaikissa tilanteissa.
En käytä itse tamponeita, paitsi jos meen matkalle tai uimaan. Siteissä ei ole mitään noloa, vikaa eikä mitään vastenmielisyyttä. Ainakaan tietääkseni mikään tutkimus ei ole väittänyt muuta,
Käytin ekana sidettä, se kosteus alapäässä sai vaihtamaan tampooniin tykkäsin, kunnes tuli allergia joten vaihdoin kuppiin. Ällöttävä tuo kuppi mun mielestä on, mutta ainoa keino tällä hetkellä selvitä kuukautisista.
En ymmärrä miksi pitää alkaa kisailemaan jostain kuukautissuojista 🤯
Kaikki käyttää mitä haluaa, joten miksi pitää alkaa siitä mesoomaan. Mikään ei ole noloa eikä vastenmielistä.
Ettekö naiset tunne katkeruutta näitä moona blingejä kohtaa jotka ovat niin naista, niin naista ja femua. Eivätkä koskaan ole kuukupposta varmaan edes nähneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Viime menkkojen aikana heräsin aamuyöstä noin neljän aikaan, kun lössähti side täyteen verta, olin edellisen siteen vaihtanut puolenyön maissa. Ei muuta kuin sängystä ylös kuin taskurapu takapuoli pystyssä, ei auta jäädä istuksimaan sängyn laidalle.. ja näille kuukuppihulluille, en enää opettele viisikymppisenä kupin käyttöä, lusin nämä menkat loppuun asti siteillä.
Siis viisikymppisenä menkat!!?? Ei enää voi olla siinä iässä. Vaihdevuodet on jo menny.
No ei ole 57 v tavallista vielä.
Tunnen vaikka minulla ei runsasta vuotoa olekaan. Myös aina kun vaikka nousee seisomaan niin sieltä valahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon! 🤢 Kauheita gorepillumeininkejä naisilla. Hävetkää!
Pil*usta sinäkin olet tähän maailmaan tullut. Ettet häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Viime menkkojen aikana heräsin aamuyöstä noin neljän aikaan, kun lössähti side täyteen verta, olin edellisen siteen vaihtanut puolenyön maissa. Ei muuta kuin sängystä ylös kuin taskurapu takapuoli pystyssä, ei auta jäädä istuksimaan sängyn laidalle.. ja näille kuukuppihulluille, en enää opettele viisikymppisenä kupin käyttöä, lusin nämä menkat loppuun asti siteillä.
Huhuiletko sinä kuukuppihulluja? Täältä tullaan!
Minä löysin kuukupin harmikseni vasta 49-vuotiaana. Opettelin käyttämään sitä ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen jo melkein kuusi vuotta varsinkin sinä vuonna, kun vuoto oli jostain syystä erittäin runsasta. Ei lössähtele enää. :)
Parasta kupissa on just toi ettei enää lössähtele :)
No miten sitten käy, kun on ne runsaimmat alkupäivät ja kuppi on aivan täynnä. Menet pytylle, nykäiset kupin pois, ja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanan inhorealistinen aloitus. Siteiden kanssa todella lössähdyksen tuntee! Kuppi pidättelee sentään siteen kaverina hetken pidempään lössähdyksiä. Eikä ole sitä valahduksen tunnetta.
Tuli aloituksesta mieleen videot, joissa miehet hämmentyneinä ja epäuskoisina hihitellen lukevat naisten kirjoittamia menkkatviittejä. Luulevat kai niitä vitseiksi... Mutta erittäin samaistuttavia ne tviitit ovat, etenkin runsasmenkkaisille.Ihan nainen olen, ja varmaan huomaatkin jo aiheesta ja aloituksestani. Entä tiedä kiten tää keskustleu ois sit pitäny tehdä ja muotoilla. Mut joo, jos miehet tietäis miltä tuntuu kun on runsaat menkat, ja vielä bonuksena maha todella sutjakkaasti ja hyvin toimivampi (ripuli siis), kovat kivut (saa popsia särkylääkkeitä, tms), ja mitä kelläkin naisella sitten niin miehet ois varmaa vetäny ittes... en viitti sanoo minne.
Nyt meni kyllä ohi, mistä ap noin suutahti 🤔🙄 Eihän tuossa viestissä mitään pahaa sanottu.
JOOOOOOOOO! Kun se oikeen pässynläsähtäää!! Jeeeee!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis viisikymppisenä menkat!!?? Ei enää voi olla siinä iässä. Vaihdevuodet on jo menny.
No ei ole 57 v tavallista vielä.
Ei todellakaan ole tavallista, vaan kuulostaa enemmänkin hormonihäiriöltä. Kuukautiset loppuvat keskimäärin 50 vuoden iässä.
Empä ole syöksyverimenkkoja kaipaillut. Sen vuoksi sain nelikymppisenä hormonikierukan ja se on uusittu nyt pari kertaa. Enää ei varmaan menkkoja tuliskaan kun olen 51.
Herään siihen aina yöllä. Pikainen puolipaniikki juoksu vessaan ja sit takas nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Herään siihen aina yöllä. Pikainen puolipaniikki juoksu vessaan ja sit takas nukkumaan.
No ihan turha alapeukuttaa, ei se fakta sillä poistu :D Kyllä menkkojen aikana todellakin herään öisin ja laukkaan vessaan, ihan sama mikä side on, ei se kestä hyvin sitä että kerralla parissa sekunnissa iskee tulva.
Mulla on kanssa nyt vaihdevuosien lähestyessä tälläiset verisyöksymenkat.. Onneksi eivä kestä enää kuin 3 päivää alusta loppuun