Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se että henkilöauton bensakulut nousee 1000-2000euroa vuodessa ei kyllä kaada kyllä kenenkään taloutta

Vierailija
19.09.2019 |

Miksi tuostakin jaksetaan marista.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko jonkun taksikuskin bensakuluja?

Vierailija
2/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! Nousisi vaikka kymppiin litra niin tulisi vain tuttuja vastaan. Hahhahhah! olen niin vitsikäs...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on! Nousisi vaikka kymppiin litra niin tulisi vain tuttuja vastaan. Hahhahhah! olen niin vitsikäs...

Totta toinen puoli. Tämä on ihan sama ilmiö kuin huvipuistohinnoittelussa. Jos kaikki voi ajaa niin paljon kuin haluavat, joka paikassa on hirveä ruuhka ja kauheat jonot. Sitten kun sisälle pääsee vain sikakalliilla rannekkeella, johan on mukavaa ja väljää ajella, eikä ilmakaan pilaannu.

Vierailija
4/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä! Autoileva, lihaa syövä heteromies jaksaa valittaa kun joutuu murusia maksamaan, kun vegetaristit vuokralla asuvat fillaroijat joutuu jatkuvasti ponnistelemaan ilman kiitosta!

Vierailija
5/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kaataisi ainakin meidän. Sinun logiikallasi ap kaikilla olisi varaa tilata Hesari. Miksiköhän se ei tule monillekaan?

Vierailija
6/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se haittaa. Tietenkään. Joudun ajamaan vuodessa yli 20 000 km ja tuloni ovat n 6000 euroa vuodessa

Vierailija
7/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa ihme että tässä maassa otetaan työssäkäyvältä ja auton omistavalta kaikki mitä irti lähtee. Mitä jos lopetettaisiin kaikki sossutuet vaikka viideksi vuodeksi ja niillä rahoilla hoidetaan sitä budjettia. Tai jos saisi maksaa veroja vaikka muutaman vuoden sen verran kuin itsellä on varaa. 

Ei minua kyllä liikuta enää pätkääkään muiden ongelmat kun ei tästä raatamisesta jää mitään käteen. Eli kaikki sairaat ja työttömät ynnä muut painukaa vaikka …….

Vierailija
8/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se haittaa. Tietenkään. Joudun ajamaan vuodessa yli 20 000 km ja tuloni ovat n 6000 euroa vuodessa

Sinulle odotettava korotus on ainoastaan 1200e

Vierailija
9/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Venäjältä saa edelleen ja halpaa bensaa 😉

Vierailija
10/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no tommosilla palkoilla ajais metriäkään.

Vierailija
11/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaada mutta vituttaa.

Vierailija
12/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kaataisi ainakin meidän. Sinun logiikallasi ap kaikilla olisi varaa tilata Hesari. Miksiköhän se ei tule monillekaan?

MInua köyhempää ihmistä tuskin Suomesta löytyy ja meilläkin on sentään varaa tilata hesari. Nettiversio maksaa alle parisataa. Minä luulin, että osa ihmisistä ei ehdi lukea hesaria tai sitten on valinnut lukea jonkun muun lehden tai olla kokonaan lukematta. Kun ajaa aamulla bussilla töihin, säästyy bensarahat ja on aikaa lukeakin se hesari.

Vierailija
13/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla on pakko kulkea, tästä pakosta imetään ihmiset kuiviin, Suomi tyhjennetään pääkaupunkiseudulle ja jotkut siellä imevät päivittäisen kauramaitonsa lattekahvissaan ymmärtämättä edes sen kauran tuottamisesta pätkääkään. Ilmasto sentään puhdistuu, kun nämä sädekehät istuvat sisätiloissa hönkyen sättimässä kaikkia, jotka asuvat julkisen liikenteen ulottumattomissa.

Vierailija
14/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä köyhien ja työttömien ei kuulu ajaa autolla.

T. vihervassari

Vierailija
15/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden valtion budjetin myötä, kenenkään yksityisen, työssäkäyvän ihmisen bensakulut eivät nouse 2000 euroa vuodessa.

Ja tämä työssäkäyvä ihminen saa pitkistä työmatkoista verovähennyksen.

Loma-ja huviajelut ovat asia erikseen.

Vierailija
16/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurissa kaupungeissa on niin hyvä joukkoliikenne, ettei monenkaan ole pakko ajaa töihin omalla autolla.

Ollaan vaan niin mukavuudenhaluisia.

Ja siitä mukavuudenhalusta pitääkin maksaa!

Vierailija
17/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetan työssäkäynnin.

T. Brutto 1300e/kk

Vierailija
18/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinisilmäisesti uskotte ettei julkiseen liikenteeseen tule korotuksia? Tai ettei ruoka kallistu? Kuinka tyhmä ihminen saa olla ettei ymmärrä kuinka paljon tuo ihan kaikkien elämään tulee vaikuttamaan?

Vierailija
19/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä köyhien ja työttömien ei kuulu ajaa autolla.

T. vihervassari

Tullaan sinne stadiin asumaan tt-tuella, niin ei tarvita autoja. 

Vierailija
20/24 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen uuden Audin omistajan taloutta. Minun kyllä. Terv. Vanhan kauppakassin omistaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän